HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

lauantai 22. tammikuuta 2011

hohohoo

PS. mää täs ajattelin, että jos joku ei oo vielä elämässään kokenu myötähäpeää, niin tässä teille pissikset Tukholman huudeilla! Eivaa tää on mun suokkarivideo, jonka halusin jakaa teidän kanssa löydettyäni sen vihdoinkin, pitkästä aikaa! :DD Mää en kestä. Ja ennenku kukaan sanoo "ei vittu mitä idiootteja" niin mää varotan, esiinnyn videolla.

14 kommenttia:

  1. Siis mä ajattelin ensin et oho onpas tuomitsevaa settiä sulta ennenku tajusin mikä on homman nimi :DD damn mä rakastan tota sun itseironiaa ! <3

    VastaaPoista
  2. Toi banneri on ihana, ja ois vielä ihanempi jos se ois tarkka.. :))

    VastaaPoista
  3. Joo mullon tässä vähän hommat kesken ja en tajua miks toi banneri vetää rakeiseks, ennen se on toiminu! :o

    VastaaPoista
  4. Voi hitto, että puhut asiaa. Kerranki joku joka osaa sanoo asiat silleen ku ne on! Oon ylpee susta <3

    VastaaPoista
  5. onneks meigä vei kisan askartelutaidoillaan ;) (meillon kaks senttiä vettä lattialla)

    VastaaPoista
  6. Anniina, tack! :D

    "anonyymi"-Julli, sää oot tollanen loiskuttaja :D

    VastaaPoista
  7. nyt täytyy sanoo et oot ihan paras ja puhut täyttä asiaa näis kirjotuksissa! mun täytyy rupee seuraamaan! :-D

    VastaaPoista
  8. mulla on sama juttu mun bannerin kanssa, ennen toimi mut nyt yhtäkkii kaikki bannerit mitä kokeilen nii on ihan rakeisia ja huono laatuisia! :s

    VastaaPoista
  9. nea, kiitos ja tervetuloa! :>

    Jonna, just niin! nyt ei MIKÄÄN banneri toimi, kokeilin jopa vanhan blogin banneria , joka on ennen toiminu aivan moitteettomasti mutta nytte ihan rakeinen pikselimössö! mitä vittua? ;O

    VastaaPoista
  10. jepp,mul menee oikeest hermot, vituttaa sellane rakeine banneri -.-

    http://jonnaaaasblog.blogspot.com/

    Käy kattoo minkä näköne se on !

    VastaaPoista
  11. heii sait kans ton bannerin kuntoo , mulki alko tänää iha yhtäkkii toimii ! ;)

    VastaaPoista
  12. JEP! Oon ihan onneni kukkuloilla :D

    VastaaPoista
  13. sama tääl :Dd olin nii fiilareis ku kirjauduin sisää ja se oli taas ennallaan ;D

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!