HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

maanantai 21. helmikuuta 2011

kauneusleikkaukset, hot or not?

Tossa meikkailin ja kattelin omaa naamaani, ja yhtäkkiä mulle pamahti mieleen haave; vois laitattaa jotain botoxia tohon mun ottaan, ku se on niin rutussa (saan päivittäin kuulla siitä, kuinka idiootin näköinen mun otsani on, ku se menee ruttuun, ja saisin lopettaa mun kulmien nostelemisen, angs angst angst. Kellekkää ei vaa oo tullu mieleen, että en nosta kulmia, vaan se helvetin otsa on sellanen, ja mikäli jos lasken kulmat ja otsani suoristuu, mun silmät ovat miltei kiinni. Että sillai saatana.). Noo tuumailin  sitä sitten ja mietin, että vois mun leuallekkin jotain tehdä, sehän siis ilmiselvästi roikkuu. Vääntelin naamaani siinä sitten ja totesin, että turhaa hommaa, keksisin koko ajan uusia paikkoja "pienelle botoxruiskeelle" tai vähintään suuruudenhulluna leikkauttaisin ihan eri näkösen naaman. Ja sitten en olis enää mää.

Jos alkaisin itteeni leikkauttaan tai pisteleen vaan sen takia, että joitain elämäänsäkyllästyneitä urpoja kiinnostaa mun otsarypyt, niin sitten lähtökohdat on aika väärät. Ite ku en tunne mitään tuskaa otsaani kattoessa, en mä mihinkää missikisoihin oo pyrkimässäkä. (En kyllä tajua, miten joku kehtaa huomautella tollasista jutuista, emmäkä mee jollekki sanoo, että muston toi sun kaksoisleukas aika ruma...) Joten antaa otsan olla helvetinmoisessa rutussa, ja jos se jonkun päivän pilaa, niin no can do.

En silti oo sitä mieltä, että ollaanpas täällä sellasia ku Luoja meidät loi ja läpäläpä; jos joku kärsii valtavista itsetunto-ongelmista vaikkapa raskaiden silmäluomien takia, niin mikäs siinä jos kirurginveitsi tuo avun. Siitä en henkilökohtasesti tykkää, että leikellään ittensä AIVAN erinäköseks, sillai ettei tunnista edes vuoden takaisista valokuvista. Se on vähän överiä jo, mutta toisaalta meillä on vaan yks elämä. Ja jos joku haluaa leikata ittensä vaikka Maija Meikäläisestä  Angelina Jolien näköseks, niin ei siinä sitten muuta. En sitä kyllä fiksuna hommana pidä.

Mutta tollaset pienet muutokset, jotka helpottaa elämää ja olemista.... Ne on mun mielestä ihan jees! Rintojen pienennys/suurennus/muokkailu voi helpottaa jonkun elämänlaatua suunnattomasti ja jos koko elämän ajan on kuullut pilkkaa valtavasta nenästään ja haluaa siitä siromman, en nää syytä moralisoida ja sanoo että ihan jees nenä se on, pidä se. Jotkut asiat on vaan niin isoja virheitä omissa silmissä, ettei siinä uus meikkivoide auta.  (Toki suosittelen ennen valtavaa naamaoperaatioo vaikka poikkeen jossain psykologin puheilla, että motiivit vähän selkenis sille hommalle. Ettei sitä naamaa leikata vaan muita miellyttääkseen.) Ja en nyt puhu ollenkaan näistä, jotka ovat jossain onnettomuudessa pilanneet naamansa; mun mielestä niillä on täysi oikeus ilman kenenkään paheksuntaa oikoo nenänsä.

No nyt kuitenkin hautasin haaveeni otsansilotuksesta, enkä koe tarvittevani muitakaan paranteluoperaatioita, tällanen mää nyt oon ja jos se kelpaa mulle ni saa luvan kelvata muillekki. Jos joku taas haluaa mennä leikkaan ittensä Tokio Hotelin solisitin näköseks, ni ei muutaku onnee matkaan. Me kaikki kun eletään vaan omaa elämäämme ja sen perusteella nää ratkasut tehään.

(ps. huvittavimpia on nää "en mä missään leikkauksessa ole ollut"-sössöttäjät. Jos tissit on kaks kuppia isommat, nenä on suora ja siro, korvien takana on leikkaushaavat ja naama on kiree ku viulunkieli, ni juu ei, et todellakaan ole käynyt kirurgisessa toimenpiteessä.... Miks sellastaki täytyy kusettaa? Ei tarvi ny kaikille toitottaa, mutta jos sen näkee kilometrin päähän, että sullon uus naamataulu, ni mitä järkee siinäki on muka kusettaa? Huh huh)

Mahdollisimman kirurginveitsetöntä päivää kaikille!

//EDIT. toki täytyy tarjota huikein kuva huikeista otsarypyistäni!
Image and video hosting by TinyPic

9 kommenttia:

  1. Musta otsarypyt on söpöjä. Mua ärsyttää ku itelläni ei tuu sellasia, siis ihan oikeesti.

    VastaaPoista
  2. mullon hela tiden ja se on joillekkin todella raskasta -ei mulle itelleni kylläkään:D

    VastaaPoista
  3. Sulla on älyttömän hyviä kirjoituksia :)

    VastaaPoista
  4. Komppaan Miraa, vaikka oon aikasemminki touhottanu! Mulla on kans otsarypyt ja nostelen kulmiani vähän väliä.. :--D

    VastaaPoista
  5. pixie, sama täällä!! Mä en pysty oleen sileellä otsalla, en tajua mikä siinä on! Nukkuessa ehkä.....:D Mutta mua ainakin vituttaa henkilökohtasesti se, ku saan kuulla kuinka teinit mun otsarypyt on :DD en VOI hymyillä sillai, ettei niitä muodostu! Ja mun mielestä ne on kans ihan söpöt.

    VastaaPoista
  6. Kauniit otsarypyt sul on :---)
    Tykkaan sun blogista niiiiiiiiiiiiiiin paljon! Kiitos kun kirjotat niin hyvin. hehh.

    Mun mielesta on kans ihan ihmeellista et miten noi julkkikset jotka on SELVASTI kayny itteaan leikkauttamassa ei voi sita myontaa medialle :---D Siis niin saalitavaa sanoo et JOO EMMA MISSAA LEIKKAUKSESSA HAHAHHAAHAHA kun sen tosiaan nakee sinne kilometrien paahan... ja siis kun nykyaan toi ittensa leikkauttaminen tuolla hollywoodin puolella on muutenkin enemman saanto kun poikkeus ni miksei sita vaa voi vastata rehellisesti kun joku kysyy etta taasko sita on naamaa kayty muokkaamassa... HUOH!!

    VastaaPoista
  7. selailen näitä sun vanhempia postauksia huvikseni :D mua pisti silmään toi Tokio Hotelin solistin maininta, tarkotatko tällä sitä, että se on nii miellyttävän näkönen (luonnostaan), vai ootko ymmärtäny että se ois käyny veitsen alla? hirveetä pilkun nussimista, anteeksi! :D

    VastaaPoista
  8. Tervehdys,

    Etsin Googlen kautta terveysaiheisia sivustoja ja blogeja ja päädyin sivuillesi. Omat sivuni käsittelevät hyvin samanlaisia aiheita ja kysyisinkin, että kiinnostaisiko sinua pieni yhteystyö jonka kautta saisimme molemmat lisää kävijöitä sivuillemme?

    Jos tämä ehdotus kiinnostaa sinua, ota minuun yhteyttä niin jutellaan lisää!

    Yhteistyö terveisin,
    Kalle(SEO.Finland at. gmail.com)

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!