HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

tiistai 22. maaliskuuta 2011

mää vastaan

Voi veljet ku sain mukavia kysymyksiä joihin ny sitte vastailen! Vaikka aikaa oli sikavähän ni sain yllättävän monta kysymystä, ihan hämmästyin! Veikkasin jotain kolmee kysymystä tyyliin :D! (mua harmittaa, ku oon poistanu erään postauksen, johon joku kuukausi sitten oli esitetty mulle kysymyksiä, mutten koskaan ehtiny vastaan niihin enkä tietty muista niistä mitään!)

Missä maissa oot käyny?
Oon käyny Ruotsissa pari-kolme kertaa, Virossa jokusen kerran ja Havaijilla toissa vuonna poikaystävän kanssa. Ja Havaijille lentäesä ny tuli vietettyä jokunen tunti Losissa ja Englannissa, mutta niitä ny ei lasketa:D Eli en oo todellakaan matkustellu! Mutta ens kuussa kutsuu Lontoo, ja jos vaikka kesällä ottais jonku halpalennon johki kivaan paikkaan, katsoo ny!

Käytätkö paljon ihonhoitotuotteita?
Suoraan sanottuna en juuri ollenka. Pesen naamani, joskus rasvaan, that's it. Mun mielestä kaikki mössöt ja litkut on vaan rahastusta, oma iho on pysyny tosi hyvänä ilman ihmekuureja ja jatkuvaa hankaamista ja hinkkaamista! Meikkiä ny tuleeki lätkittyä sitte rasvoja enemmän....

Mitä esinettä ilman et tulis toimeen?
Apua. Ööö, puhelin on aika must ja kulmakynä. Niillä pärjää pitkälle! Ja kyllähän läppäri ja meikkipussi ja lompakko ja voileipägrilli helpottaa elämää aika paljon.... Sodastreamista ja kylmävahaliuskoista puhumattakaan... :D

Mikä on sun aito hiusväri?
Tummansuklaanrukee, ei mun tukka kovin paljoo tummempi oo nyt, ku luonnostaan, varinki ku oon tätä mustaa muuttamassa ruskeempaan suuntaan. Hitto ku multa ei löydy valokuvaa näyttää mun aidosta tukasta, se oli meinaan aika jees joskus 10-vuotiaana!

Rusketutko helposti?
Ennen rusketuin helmpommin, ja multa kyeltiinki, että onko mun jompikumpi vanhemmista esim. Arabimaista.... Viime kesänä (vaikka oliki törkee helle hela tiden!) en ruskettunu juuri ollenkaa! Ärsyttävää.


Voisitko asua jossain pikkukunnassa josta on yli 100km lähimpään kaupunkiin?
En. En vaan vois. Mulle riitti lapsuus maalla 20 km kaupungista, ja jos se viä kerrottais viidellä... huh huh, kiitos ei. Lomailla voin sellasessa paikassa mielelläni, mutta mä oon niin kaupunkilaistunu JA oon niin tohelo, että tarvin läheisyyteeni kaupan, jossa voin käydä 5 min varotusajalla (unohdan aina ostaa jotain tärkeetä...............). Toki ymmärrän varsin hyvin, jos joku sellasessa paikassa haluu asua! =)

Mikä sun keskiarvo oli päättötatarissa?
Yläasteella 8,5 (?) ja lukiossa 6,4 (?), suurinpiirtein... Koulumenestys laski ku aasin häntä!

Mistä lähti idea blogiin?
No olin kirjotellu edellistä blogia aiemmin, ja se oli ellanen pinnallinen massablogi, ei yhtään mun tyylinen. Sit lopetin sen ja aattelin tehä jotain erilaista ja jotain joka on 100% mun tyylistä. Tässä sitä ny ollaan!:D

Et kai enää piirrä kulmiasi silleen miten jossain kuvassa oli mikä oli vanha?
Juu ja en :D Omia kulmia mulla ei kovinkaan monen karvan verran oo, että pakko piirtää... Toisaalta oon aina tykänny vähän epäluonnollisista kulmista, toki oon jättäny teineimmät kulmataiteilut yläasteelle:D Kyllä tätä blogia selaamalla löytää mun tänhetkisiä kulmia ;D

Olitko koulussa hyvä äidinkielessä?
Olin yläasteella, esseistä sain aina jtn reilua ysiä, mutta lukiossa homma kusi (piti kirjottaa aikuismaisesti, epämielikuvitusrikkaasti ja tylsästi, kiitos ei!) ku kirjotin vähän liian...eläväisesti... No nyt ainaki aan kirjottaa miten haluan. Ja uskokaa pois, olin myös hyvä kielioppiasioissa vielä joskus!

Onko sulla joku tietty maine siel mis asut?
Sanotaanko, että ennen joo. Se on tosi pitkä ja tylsä tarina, mutta siis perus huorittelua ja teini-huutelua oli koko yläaste. Onneks nykyään oon ihan noubadi eikä kukaan enää muista mua tai mun toilailuja! :D

Kiitti paljon kysymyksistä!

5 kommenttia:

  1. havajilla!! ai outo valinta ku yleensä kaikki nuoret menee noita euroopan maita ja thaimaata:) oliko kivaa, entä kallista?

    VastaaPoista
  2. anonyymi, itse asiassa valittiin se matkakohteeks, ku poikaystävän isä vaimoineen vietti siellä jokusen kuukauden töissä/lomalla, eli käytiin parin viikon morjestusreissulla! :D

    Ite matkustaminen oli toki hintavaa, tonnin verran lennot, mutta onneks itse oleminen kävi niin helposti, että majoituimme poikaystävän isän ja vaimon vuokra-asuntoon (aaaa se oli ihana!). :)

    hintataso ei hirveesti eroo suomesta, paitsi jotkut suomessa arvostetut merkit on siellä paljonki halvempia, esim Tommy Hilfigerin läpsyttimet, alle 5 euroa...:DD toki siellä sai rahaa palamaan niin vaatteisiin kun ruokaanki jos vaan halus!

    voin joskus postata aiheesta tarkemmin joko tähän tai toiseen blogiin, jos joku haluaan kuulla kannattaako sinne lähteä? :)

    VastaaPoista
  3. tuun nyt vähän myöhässä tänne ku unohdin, että kyselin tosta:) mut joo teillä kävi sit hyvä tuuri ton asumisen kanssa! ja tee ihmeessä postaus! (ellet oo jo tehny toiseen blogiin, täytyy lisätä seki mun blogilistalle:))

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!