HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

lauantai 16. huhtikuuta 2011

(=

Multa formspringissä kyseltiin, että miltä oikeesti näytän, ku oon joka kuvassa erinäkönen (se on muuten totta, miten pirussa se on mahdollista!?). Joten tattadadadaa, tässä tuorein (huomatkaa laatu!) kuva musta, olkaa hyvä!

Image and video hosting by TinyPic

(PS. haluisko joku myydä mulle mustat/tummanruskeet clip onit, en kestä tota lyhyttä tukkaa! :D )

5 kommenttia:

  1. LYHYTTÄ tukkaa ? ei noi oo lyhyet, olisin ikionnellinen jos mulla olis edes noin pitkät hiukset :/

    VastaaPoista
  2. noi on jämähtäny tohon pituuteen ja ne on karmeet :SSS tossa kuvassa ne on viel ok mutta for real.... yäk

    VastaaPoista
  3. olen myymässä 50cm ruskeita clip oneja! itse asiassa ne on kyllä punertavat latvoista mutta ihan helposti voi värjätä tummanruskeaksi! Lisäksi ne on vähän käytetyt kun itellä tukan väri vaihtu niin nopeasti. Ilmottele ihmeessä, lähtis varmaan aika reilusti halvemmalla ku alkuperäinen hinta. (alk.p 90e)
    -elina :)

    VastaaPoista
  4. Hämääkö mun kone, vai ootko ruskea tässä kuvassa? ooksä ollu ulkomailla, :)

    VastaaPoista
  5. varmaan hämää, en mä nyt kovin ruskee oo =) tosin kesän jälkeen pitkälle talveenki mua joskus luullaan ulkomaalaiseks, ku oon keskimääräistä suomalaista ruskeempi :DDD

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!