HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

torstai 28. huhtikuuta 2011

kun (känni-)iskuyritykset kusivat reisille

Oon elämässäni kuullut paljon ihania iskurepliikkejä, mm. ehdoton suosikkini on kliseiseltä kuulostava, mutta vilpittömästi sanottu "Otatko sä karkkia? Tai no sä oot itekin aika namu...". Mutta sitten olen kuullut myös paljon todella todella idiootteja reploja, joiden sanojien toivon olleen joko helvetinmoisessa kännissä tai lääkityksen alaisena, koska ei kukaan voi sanoo tosissaan niin idiootteja juttuja!

Kerran eräs nuori mies (komee se kyllä oli, lääh) näytti kuinka naista ei varmastikaan saa lämpeämään. Hän aloitti silmäpelillä ja rohkeni lopulta jutulle. Keskustelu meni jotenkin näin:
Poika: Haluisitsä tulla mun syliin?
Mä: Joo en mä kiitos, istun tässä ihan hyvin.
Poika: Voitais mennä vaikka hotelliin, haluisin nuolla sun sisäreisiä, täältä näin.... ;;;;))))) (hilpailua)
Mä: (repeäminen) JOO EI KIITOS.
Poika: Kato, oon käyny salilla. (esitteli hauistaan, teki mm. "uimaranta on tuolla"- ja "Suomen ainoa kyhmyjoutsen"-jutun...)
Mä: Jooo-o.
Poika: Tiiän et haluut mua. Oikeesti, hitto sä haluut mua!
Mä: No nyt kyllä täytyy sanoo että taitaa mennä toisinpäin...
Poika: Joo ei ku just SÄ haluut MUA!
Repesin niin pahasti kaverin kanssa, että oli pakko vaihtaa maisemaa. Parasta on, että tää jätkä vieläkin kun nään sen jossain iskee silmää ja yrittää liki. Epätoivoista?

Joskus (tai siis aika usein) istuessani poikaystävän ja kavereiden kanssa pöydässä ja poikaystäväni lähtiessä esim. tiskille, joku urpo tulee ja sanoo tän perusjutun: "OOTKO YKSIN TÄÄLLÄ". Hmm, mun ympärillä on viis ihmistä ja samalla huidon poikaystävälle tiskille, että ottaa mullekin juoman, niin JOO, OON IHAN YKSIN! Totta kai mä lähden baariin yksin! Voisitko pelastaa minut sinä uljas karju tältä karmealta yksinäisyydeltä?
Hei ihan oikeesti miehet, me ei kaivata mitään saatanan ritaria.

Sitten päästäänkin näihin oksettavimpiin tapauksiin: tissi&perse-heppuihin. Mikäs oliskaan hienompaa, kun kuulla jonkun Petri Nygårdin Selvän päivän tahdissa itseään ravistelevan juntin huutavan strobovalojen välkkyessä "SULLON HYVÄT TISSIT!"? Ei mikään! Aivan mahtavaa. Todella ihana kuulla, että sä limainen känniääliö olet tuijottanut mun tissejä siitä metrin päästä viimeiset kolme biisiä ja nyt päätit avata sanaisen arkkusi ja kaiken lisäksi näinkin henkevällä lauseella! Ihanaa!

Selvin päin miehet iskee huomattavasti paremmin; sanotaan nätisti, avataan ovee ja ostetaan jätski. Tekstaillaan söpöjä, isketään silmää ja käyttäydytään hyvin. Mutta sitten ku on tankattu se tölvi bissee naamariin, niin ai että miten ihmisestä tulee herkkä ja runollinen! "Hei nätti tyttö hei tuu tänne hei." "Hei tuu meille Hervantaan jatkoille hei meillon bissee, pitsaa ja sauna hei!". Siis mahtava tarjous, en tajua miten voisin kieltäytyä tästä¨! Että oikein sauna! Ja kaljaa! Johtuu ehkä tosta oksennuksesta sun rinnuksillas, että mun on nyt pakko sanoo ei! Voi harmi, olis ollu tosi kiva tulla!

Kerran eräässä baarissa yks poju tuli mulle tarjoon röökiä: "Ota monta vaan, mullei oo fygest kii! Ja tsekkaa mun kello, makso pari sataa, ei ollu halpa." Kysäisin, että mikäs herrasta oli niin kovin rikkaan tehnyt. Vastaus oli perin hämmentävä: "Mun iskä kuoli ja sain perinnön..." Ja päälle spanielinsilmät ja itkuinen katse. Öö. Ok?

Oon ehkä ennenkin kertonut tän, mutta tää on niin hauska, että pakko kertoa uudelleen! Joskus mulla oli ollut hiukan...juttua (?) erään pojan kanssa, ja tapasinkin hänet sitten parin vuoden jälkeen tästä eräällä terassilla. Poika jätkäseurassaan esitti, ettei tuntenut mua. "En kyllä nyt yhtään pysty muistaan kuka sä oot...;)))" se veti kun moikkasin sitä ohimennen. Mutta sitten Herra Pelimies kusi tilanteen täydellisesti kysymällä "Hei Jenni, asutsä muuten vielä siellä --------?" Pääni sisällä mä nauroin melkein itteni hengiltä mutta pidin ilmeeni tasaisena, kun pojan kaverit vilkaisivat häntä ihmeissään. Tämän kaiken urpo kruunasi soittelemalla mulle koko loppuillan. Perin erikoista, että hän omisti numeroni ja yhdisti sen muhun, kun ei kerran tunne minua?? :O

Noi on mieleenpainuvimmat karmeudet, mitä mulle on jaeltu. Mietin vaan, että mitähän kaikkea paskaa niskaansa saavat se oikeasti esillä olevat kaunottaret, kun mä jo pelkästään sohvalla istumisella saan kuulla tollasia hirveyksiä! :D

19 kommenttia:

  1. Taas niin totta XD

    Ps. Oonkohan mä kommentoinut koskaan sulle muutakuin "oon samaa mieltä", "jee oot paras" & "tosijuttu"...?

    VastaaPoista
  2. Itse kerran kävelin kaverin luota kotiin ja matkalla tuli vastaan joku miekkonen polkupyörän kanssa. Se sitten päätti pysähtyä eteeni ja alkaa kysellä kaikkea, että mistä olen tulossa jne. Yritin siinä sitten jatkaa matkaa, mutta ei, vielä se yritti: "Kuulunko mä sun viikonloppusuunnitelmiis"? Myötähäpeä iski ja piti antaa miehelle pakit :) siis voi harmi, oliskohan sittenkin pitänyt vaihtaa se mun poikaystävään.

    VastaaPoista
  3. Lotta, nekin on ihan hyviä kommentteja näin bloggaajan näkökulmasta ;D

    Kellen, sunhan olis ehdottomasti pitäny tehdä vaihto ja ottaa tuollainen verbaalisesti taitava mies itsellesi! siis ainakin viikonlopuks! :D

    VastaaPoista
  4. Karmasevin iskurepla omalla kohdalla on ollu ehdottomasti: "sä oot kuuma kun märkä vittu", jota sitte yritettiin puolustella kovasti, kun en jostain kumman syystä lämmennyt :F

    VastaaPoista
  5. pakolla ei edes monet uskalla iskeä niitä kauniimpia kaunottaria ku ajattelee jo valmiiks ettei oo yhtään mitään mahkuja :)

    VastaaPoista
  6. Mullehan kävi kerran niin, että baaritiskillä joku vähän vajokin olonen hopparijätkä tuli siihen viereen kiehnäämään ja avausrepla (+ viileän cool katse): "Moi, mä tunnen Mikael Gabrielin ;)"

    Oli aika jäätävää =D

    VastaaPoista
  7. (^repesin tolle Mikael Gabriel -anon kommentille, HUIKEETA!)

    Nyt on PAKKO taas vähän avautua, näitä on tässä itelle kans kertynyt muutamia! :D paras on varmaan se kun lähettiin kaverin kanssa pilkun jälkeen Cabaretista (voi luoja, sielläkin on notkuttu) kotio päin mut ei päästy ku ovesta ulos ni joku riemuidiootti pysäytti meidät ja kysy mun kaverilta, "Hei..." (osoitti autoa siinä ovien edessä) "Tiäksä mikä toi on?" Kaveri vastas et no varmaan jonkinsorttinen kulkupeli. Jätkä: "Ei... Se on meidän menolippu Honoluluun." :'D

    Sit mua melkein hävettää myöntää mut siis mun nykynen avomies since 3 years now tuli aikoinaan mua iskeen tanssilattialla aikamoisessa humalassa, hetkuttaan siihen viereen ja yritti hiplailla ja muuta aika perussettiä... Kunnes yhtäkkiä tajusin et se katos johonkin ja nään sen kohta siinä muutaman metrin päässä jonkun (tän kyseisen miehen kaverin sanoin:) "metri kakskyt pitkän ja satakakskyt painavan ryhävalaan kanssa suorassa sylkiyhteydessä". Hienoa, rakkaani, oon susta tosi ylpee. :D Itsehän herra ei siis muista tästä mitään.

    Sit oli se yks jätkä joka jakso kantaa mulle koko illan juomia eteen ja ei edes ikinä yrittänyt tulla samaan pöytään istumaan. Se vaan hengas siellä omassa pöydässä muutaman muun jätkän kanssa ja aina kun multa loppu juoma ni se ponkas pystyyn ja lähti hakeen uutta. :'D en vielkää tiedä miks, koska tosiaan kun se toi sen juoman niin ainoo mitä se sano oli ole hyvä.

    VastaaPoista
  8. Kyllä on tullu revettyä ihan normille "Käytsä usein täällä?"- lausahduksellekin :D
    Juoppojen iskuyritykset on parhaita: "Sinun pitäis ilmottautua missikisoihin"

    VastaaPoista
  9. Mari K, ihan karmee!! :D

    anonyymi, musta tuntuu, että kännissä suomimies pystyy mihin vaan ja uskaltaa mitä vaan :DDD selvinpäin sitten kynnys kaunottariin voikin olla suurempi :P

    anonyymi, repesin:DDDD eikö ajatus Mikael Gabrielin tutusta nyt kuitenkaan lämmittänyt sua??:D

    Viivi, Cabaret elää myös mun muistoissa<3 (mullon vieläki Caban puhelinnumero kännykässä; se on vähän ku entisen poikaystävän numero, jota ei voi poistaa ku tajuaa kuinka lopullista se ero sitten on :DDD)
    Haahaha sä ehkä hinpun verran pilkkaat avomiestäs tosts kyseisestä ryhävalasepisodista? :DDD

    VastaaPoista
  10. Rätsi, joskus riittää vaan se sen iskijän ympärikänninen olemus ja päälle tollanen karmee käytsäuseintäällä-sönkötys :DD miettiiköhän ne jätkät koskaan, että vois joskus ehkä koittaa jotain muuta replaa?

    VastaaPoista
  11. Hahaha! kerran mulle ja kaverilleni tuli baarissa "ihana uros" että "Hei tytöt miun kaveri osaa korttitemppuja, tuutteko kattoo ?" kieltäydyttiin kauniisti, mut ei.. "tulkaa nyyyyt, vähäks aikaaaa pliis" siinä vaiheessa piti jo kovemmin sanoa ja et "joo ei kyllä tulla kiitos vain!" siis en ymmärrä mikä miehiä välillä aina vaivaa. KORTTITEMPPUJA??? :DD

    VastaaPoista
  12. Toi eka jätkähän oli suunnilleen oikeassa. Pieleen meni vain arvio siitä, kuinka paljon Jenniä kiinnosti. "She's just not that into you." Mutta mikä on "Suomen ainoa kyhmyjoutsen" -juttu? Sivistäkää nii mäki voin mennä kokeilemaan toimiiko se. :-)

    VastaaPoista
  13. Lauri, se on se kun laittaa käden sillai..... no, joutsenen näköseks ja "hauis" pullistuu:DD

    VastaaPoista
  14. Jaa se perussetti. Heti huomenna radalle testaamaan, mulla on luultavasti kohta nainen joka raajalle. Tai sitten ei, ainakaan mun hauiksella. Mä luulen, että kannattais yrittää mieluummin säälipillua. "Kattokaa, kuinka anoraktinen mun joutsen on. Ruokkisko joku sitä?" :D

    VastaaPoista
  15. Satoa toissa viikonlopulta:

    *tökstöks* "Hei kato tänne!" Ja laulaa Skandaalin Pesästä pesään. *facepalm* Juu, naiset sulaa kun niille kertoo et ne on kertakäyttökamaa. Myöhemmin sama heppu tunki drinksun käteen ja häipy. En muuten juonut.

    Toinen heppu tuli istuun viereen.

    "No mitä likka?"
    "Eipä täs, tyttöjen iltaa vietellään"
    *syvä hiljaisuus*
    "Vittu mä vihaan tätä biisiä" (Se Barbara Streisand)
    "Okei"
    *syvä hiljaisuus*
    "Jos mä voisin nimittää sut ihan miksi vaan... ni sä oisit kyl neljän kilon siika!"
    *totaalinen repeäminen omalta osaltani*

    VastaaPoista
  16. nyt ku luin tän merkinnän ja kommentit niin oon oikeesti aika onnellinen että mua ei oo ikinä yksikään mies lähestyny baarissa tai missään muuallakaan kasvotusten ja seurustelusuhde poikaystävän kanssa alkoi nettituttavuutena. :D

    VastaaPoista
  17. "Sulla pitäs tatuoida sun selkään sellanen ruohonleikkuri."
    "Ai että pitäs. Mikshän?"
    "No sitte sua vois aina vedellä ja työnnellä!"

    Valitettavasti.

    VastaaPoista
  18. ^ Hahaaaaa :D Niin paras! *raapustaa muistiin*

    VastaaPoista
  19. no just jee mitä porukkaa :)) itellä se yks ainut baarikerta koko elämäni aikana takana ja noin kolmen aikaa yks poika otti olasta kiinni ku kävelin, kuttu pöytään ja siinä täräytti: "Mä etin mun kaverille pilluu" -.-" en enää muista minkälainen mun ilme oli mut onneks oli kohtalaisen pimeetä vaikka lampun alla pöytä just oliki.

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!