HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

torstai 7. huhtikuuta 2011

Nainen-Suomi-Mies-Suomi-sanakirja

Tuntuuko joskus, ettei oikein aukene noi miesten sutkautukset? Vai etkö kenties ole koskaan noteerannut omaa piiloviestintääsi mäkätyksen joukosta? Nou hätä, Jenni auttaa. (Sisältää liioiteltuja ja aika tuulesta temmattuja vainoharhaisuutta lisääviä lausahduksia.)

Mies-Suomi-sanakirja

Mies sanoo: Kulta, onko sulla suunnitelmia viikonlopulle?
Ei, mies ei nyt ole kosiskelemassa sua romanttiselle pinikille, vaan...
Mies tarkoittaa: Pojat pyysi pelaan änäriä useemman tölvin kera. Ja mä aion mennä. Kysyin vaan siks, että saan aikaa keksiä minne sut tyrkkäis.

Mies sanoo: Onpa hyvää ruokaa! Oot tosi taitava keittiössä!
Mies tarkoittaa: Oot hyvä keittiössä ja siä saat pysyäkki.

Mies sanoo: Kyllä se Topin vaimoke on aika kone; siivonnu, pyykänny, tehy ruokaa....
Mies tarkoittaa: Sunki kannattais ottaa rätti käteen ja alkaa puuhasteleen...

Mies sanoo: Hahah, oot vähä hauskannäkönen tossa sun nilkkapitusessa Nalle Puh-yöpuvussas.
Mies tarkoittaa: Oot jollain hassulla tavalla aivan ylisöpö ja tekis mieli pussata sut rikki, mutta pidän miehekkyyteni kasassa.

Mies sanoo: Loistava sisustus!
Mies tarkoittaa: Mahtavaa, nään sängystä telkkarin ja keittiöön on maksimissaan kaks askelta!

Mies sanoo: Siis tää kakslitranen turbodiisseli olis siis todella hyödyllinen, ihan tulevaisuudenkin kannalta.
Mies tarkoittaa: Mun on pakko saada tää mun uudeks leikkikaluks ja ottaa viivoja joidenkin amisurpojen kanssa! Pliis anna mun ostaa tää.

Mies sanoo: Joo, siis mää voisin rakentaa tähän sellasen terassin ja uudet rappuset...
Mies tarkoittaa: Katsokaa ku mä oon äijä!


Nainen-Suomi-sanakirja

Nainen sanoo: Musta tuntuu, että me ollaan kasvettu erilleen.
Nainen tarkoittaa: Se, että sä jauhat mopoista ja pelaat pleikkaria ei oo enää söpöö, vaan saatanan rasittavaa.

Nainen sanoo: Oonko mä nätti tässä mekossa?
Nainen tarkoittaa: Kato ny kuinka kuuma mä oon!!

Nainen sanoo: Joo mee vaan poikien kanssa kolmeks viikoks Pattayalle ryyppään!
Nainen tarkoittaa: Jos meet, huutoo tulee. Jos jätät menemättä, huutoo tulee siitä, että ees suunnittelit meneväs.

Nainen sanoo: Mä en haluu lähtee sinne hiton Pera-Jaakelille saunoon ja ryyppään.
Nainen tarkoittaa: Mä en ihan oikeesti halua lähtee, tää ei oo mikään saatanan käänteisleikki.

Nainen sanoo: Anna mun olla!!!
Nainen tarkoittaa: Anna mun olla!! TAI Älä jätä mua.

Nainen sanoo: Luoja toi sun kaveri Jarkko-Pena on herkku...
Nainen tarkoittaa: No se on herkku. Ja olis seki ihan jees jos vähän heittäytyisit mustasukkaseks...

Nainen sanoo: Mikset sä voi olla tollanen ku Brad Pitt/Justin Bieber/Mikko Leppilampi...? Huoh....
Nainen tarkoittaa: No onneks et oo sellanen! Ku oot vähän tollanen reppana niin saan pitää sut vaan omanani...

7 kommenttia:

  1. Hahah toi ensimmäinen oli niin nappiin! Monet kerrat käyny tollee :D

    VastaaPoista
  2. hehe aina ku tuntuu, et näytän superhyvältä, niin kysyn vaivihkaa, et "enkai nyt näytä rumalta" tai "onks nää vaatteet hyvät" :D

    VastaaPoista
  3. poikaystävältä siis !! en keltää randomeilta kysele:) (toi ylempi kommentti oli multa kans)

    VastaaPoista
  4. Kiitti lotta! :>

    Olya, se on tuttua tässäkin osoitteessa:DD

    anonyymi, toi on niin loistokeino hivenen kerjätä kehuja...:DDD

    Kiitti Jonna!:>

    VastaaPoista
  5. Tää on ihan mahtava!
    Kiitos tästä! :'D

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!