HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

perjantai 15. huhtikuuta 2011

Parisuhteen kymmenen kultaista vinkkiä/sääntöä/neuvoa

1. Jos poikaystäväehdokas on mopoja rassaava ikuinen pikkupoika, joka haaveilee pleikkarista ja nukkuu Mikki Hiiri-lakanoissa, ei se seurustelun alettua siitä ainakaan parempaan suuntaan muutu! Ennen seurustelua pojat vielä yrittää panostaa ja näyttää parhaat puolensa, mutta sitten kun seurustelu on virallisesttu FB:ssä, heitetään turhat komeilut nurkkaan! (Pätee monesti myös meihin naisväkeen)

2. Älä koskaan ikinä milloinkaan estä poikaystävää tapaamasta kavereitaan siks, kun sulla on joku henkinen kriisi, koska sitten tää poika ratsastaa tällä tutulla "MÄ EN KOSKAAN SAA OLLA MUN HOMEBOYN KAA!!!"-vuodatuksella.
Surullista mutta totta.

3. Jos anoppi tun tuu täydeltä vittupäältä, kannattaa katsoa peiliin; pojat kun yleensä valkkaavat äitinsäoloisen misukan itselleen. (tai täyden vastakohdan!)

4. Älä luule, että sitä himassa olevaa kakslahkeista enää parin vuoden päästä kiinnostaa, vaikka kuinka keimailisit nakupellenä suihkun jälkeen tai joogaisit alusvaatteillas. Ainoa mitä kuulet on vanha tuttu "mees ny siitä telkkarin edestä".

5. Älä mäkätä turhasta. Oikeesti. Kuka jaksais kuunnella jotain "älä pidä sitä paitaa tollai noin noiden housujen kanssa hei laitat sen nyt sillai ihan toisella tavalla hei äläkä missään nimessä sitten ota sitä lippistä hei kuule hei!!!" (Toi on mun joka viikonloppuinen mantra, jota hoen ennen viihteelle lähtöä ja kyllä, sen ärsyttävyys on alkanut näkymään poikaystävän kasvoilla tuskaisena ahdistuksena. Älkää siis toistako tekemääni virhettä.)

6. Mun suurin osa kaveripiiristä on kikkelillisiä, joten ymmärrän jos poikaystäväni kaveripiiristä löytyy typyköitä. Joten turha ressata että SIELLÄ SE NYT ON ULKONA TUPAKALLA TYTÖN KANSSA, jos itekin kaipaa välillä jätkäseuraa. Ei näkeminen vastakkaisen sukupuolen kanssa johda välittömään kuivapanoon Teboilin vessassa. Kai?

7. Älä päästä jätkää liian helpolla, äläkä usko näitä ihania "naisten paikka on keittiössä"-juttuja. Kumpikin imuroi, kumpikin tiskaa, kumpikin pesee vessaa, PISTE. Ei sellasesta mitään tuu, että toinen odottaa sohvalla niitä "miesten töitä" (auton pesettäminen, lampunvaihto), kun toinen duunaa jokaviikkoista suursiivoustaan yksin.

8. Älä rakas ihminen lue sen toisen tekstareita tms. Ihan jo siks, että se on rikos. Ja toiseks, niin utelias ei saa olla! Se on varma tapa tappaa suhde, meinaan jos joku lukis mun viestit, ni mä lukisin sille viimeset sanat ja ne olis "morje ja tosson ovi". Ihan vaan periaatteesta, vaikkei mulla jänniä viestejä olekaan.

9. Opettele nieleen pettymys ja vitutus. Mulla kesti kauan opetella, mutta nyt oon jo aika pro siinä. Katsokaas, jossain välissä se poika haluaakin tehdä jotain muutaku istua himassa ja kattoo Titanicia. Se voi kirpasta, mutta se nyt on väistämätön tilanne. Tai joskus se voi sanoo vähän rumasti, eikä enää lähettelekkään sydän-tekstareita. Se on se arki.

10. Rakasta eniten, kun se ansaitsee sen vähiten. Ei muuten tyhmyyksien aiheuttamista säröistä suhteessa pääse yli.

Jos mikään edellämainituista ei kuulostanut tutulta tai tarpeelliselta, ja poikaystäväsi on edelleen kunnon gentlemanni ja kotityömonsteri, niin täytyy sanoo että en määkään sitten näköjään kaikkee tiä :( no eivaan, läppäläppä, tää oli taas tällasta tuttua huumorilla vedettyä kliseistä höpöhöpöä taas näin perjantain kunniaks.

16 kommenttia:

  1. olisi kiva kuulla sun mietteitä politiikasta! etenkin perus suomalaisista :D:D:DDDD

    VastaaPoista
  2. mun politiikkatietämys on samaa tasoo ku saappaalla, että....:D

    VastaaPoista
  3. Sä olet vaan niin loistava! :----D

    VastaaPoista
  4. Tuo viimeinen <3 Täyttä viisautta joka olisi kyllä hyvä pitää mielessä.

    VastaaPoista
  5. Lotta, ihana että joku ajattelee noin :DD kukaan ei yleensä jaksa kuunnella mua tai mua pidetään hyvinkin raskaana persoonana :DD

    VastaaPoista
  6. Nanna, se on välillä sairaan vaikeeta, mutta kieltämättä paras neuvo mitä tiiän.

    VastaaPoista
  7. tätä oli hauska lukee, vaikkei mikää kuulosta mun suhteelta :--D kai mä ja mun poikaystävä osataan käyttäytyy hehe ja tykkään lukee muutenki tätä blogiis, kiva tämmönen tekstipainoitteinen :) jatka samaan malliin!

    VastaaPoista
  8. IMAN, se on tärkeintä, että on kiva lukee vaikkei oliska suoraan omasta elämästä ;>

    VastaaPoista
  9. " - - hei äläkä missään nimessä sitten ota sitä lippistä hei kuule hei!!!" Ihan mun suusta tuo :D En vaan voi pitää turpaani kiinni, kun ne lippikset ei vaan sovi x.x

    VastaaPoista
  10. Kaoka NIINPÄ!! mä kuolen sisältä ku aikuinen mies laittaa jonku TEINILIPPIKSEN PÄÄHÄN voi perkele :D

    VastaaPoista
  11. Onks toi sun oma havainto, että miehet valkkaa äipän kaltaisen naisen? Sekin on näet vahvistettu useissa tutkimuksissa. :D Me ollaan tällasia mammanpoikia.

    VastaaPoista
  12. oon kai lukenukkin ton jostain, mutta todennut sen aikalailla tosijutuksi :D mm. itseni kohdalla:DDD

    VastaaPoista
  13. Postaukseen liittyen päivän musavinkki: The Beautiful South - Prettiest Eyes (youtube.com/watch?v=hR9LYrCR_4I), sanat lyricsfreak.com/b/beautiful+south/prettiest+eyes_20015225.html

    Beautiful Southin muidenkin biisien lyriikat on aika osuvia, kannattaa kuunnella vähän alternativeakin. :-)

    VastaaPoista
  14. Siis voi ei miten totta tuo 4. kohta on :---D Mä en enää ees jaksa koskaan yrittää olla missään määrin eroottinen ku ihan turhaan :d Ei toista kiinnosta ees nähä vaikka kuinka ostas jotain seksialkkareita nii sama kulkee jossai mummopikkareissa ja collareissa !! :D

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!