HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

tiistai 3. toukokuuta 2011

faktoja tiskiin

Siis oon aina ollu vitutuksissani näistä "SATA TIETOO MUSTA"-gallupeista, jotka täyttyy jostain "1. mun nimi on Neea. 2.Mun toinen nimi on Kamilla. 3. Mullon koira. 4.Ja kissa. 5. Ja punamustat raita-sukat. 6. Ja tykkään niistä......"-läpäläpästä. Ne on niin huikeen tylsiä! Silti mä aion paljastaa pari faktaa/nippelitietoo/läpäläpäsettiä musta; mutta vain kymmenen kohdan -listassa, sadan sijaan.

1. Vaan pari kaveria tietää, että mullon blogi. Taino, mitä sitä ny pitäis huudella pitkin kyliä, kyllä tän ny löytää jos haluaa löytää.

2. Oon jutellu Katy Perryn kanssa mun hammaskorusta.

3. Mun suurin idoli on Martina Aitolehti. Siis huikeen hyvännäkönen tyhjäntoimittaja! Heti perässä tuleeki ihana Anne Nyberg (juomistavat tuntuu perin tutuilta), Katie Price (niin härski ja överi ämmä!), Jone Riksusta (mahtava luonne!) ja Kyösti Pöysti (asennemies, jos Kyösti olis oikeesti olemassa, olisin niiiiiiiiin sen kanssa kavereita!).

4. Oon ihan koukussa Demi.fi:n "mun poikkis sano et mun kaverilla (se on siis kauhee hor0) on hienot farkut, jätänx sen??"-keskusteluihin! Hei onko yksinkertasesti hauskempaa keskustelupalstaa? EI!

5. Päivittäin vietän aikaa peilin edessä ja tuskastelen rumentumistani. Missä on se överi pissis, joka vielä 3 vuotta sitten katsoi takaisin peilistä, ja kuka on tämä hillitty, tylsä, pöhöttynyt raakki!?

6. Tää on nolo juttu mutta todistaakseni itselleni, että olen sinut asian kanssa, mä myönnän tän: olen ollut Kuvake.netin siellä vitun kuumimmat-mikälie-listalla top kolmessa. En koskaan pääse siitä häpeästä yli, kun luokkalaiseni pojat huomasivat kyseisen sijoutukseni...

7. Oon järkyttävä Sulo Vilen! "Noku sain niin halvalla" on aivan liian tuttu lause mulle. "Ostin nyt tän syvänmerensukelluspuvun/gambialaisen norsunluusoittimen/käytetyt koiranvaljaat ja kilon kalanruokaa ku sain niin halvalla!!11" Joo hyvä Jenni, juuri näin.....

8. Pelkään lentämistä, käärmeitä, hammaslääkäriä, kuolemaanjohtavia sairauksia, korkeita paikkoja ja tappajia AIVAN HULLUNA! Siis mun mielikuvituksessa jokasessa ojassa on käärme, jokanen lentsikka tippuu, jokasen kulman takana on tappaja jajajaja.... Mullon -kuten arvaatte- todella helppo elämä, ku joutuu saatana kaikkee pelkään.

9. Rakastan lukemista ja mua vituttaa ihmiset jotka ei lue kirjoja. Maailma on täynnä kirjoja, miksi ette lue???? :D Suosikkeja on Juha Vuorisen kirjat, Sinuhe egyptiläinen (PARAS), Komisario Koskinen-kirjat ja söpön naiivit yläasteikäisille suunnatut kirjat.

10. Oon ennen ollu huikeen kylmä ämmä, mutta nykyään saan yllättävän hyvän mielen tuntemattomien ihmisten auttamisesta (oven avaaminen, rattaiden kanssa jelppiminen, sokealle liikennevalojen värin kertominen.....)! Oon kehittyny!!

10 kommenttia:

  1. Mä luen. Kaikkea mahdollista, paitsi runoja, niitä en oo koskaan oppinut lukemaan lukemisen vuoksi. Jotenkin tän mun lukemisen määrn huomaa, kotona aina iso kirjapino luettavana ja blogejakin mulla on luettavana 80 kpl :D

    VastaaPoista
  2. HYVÄ! Mun joskus tekis mieli antaa poikaystävälle ympäri korvia, ku se "ei jaksa lukee". :D yritän selittää kuinka se sivistää ja on mukavaa ja ja ja... No, mun on vaan pakko tajuta että kaikki ei voi tykätä samasta ku mää :( :D

    VastaaPoista
  3. No kerro ny lisää tosta Katy Perry -jutskasta! :D

    VastaaPoista
  4. no oltii kavereiden kans kattomas sitä tukholmas ja sit keikan jälkee mentii takahuoneeseen juomaan limua ja sillai:D

    VastaaPoista
  5. Lukeminen on ihanaa ja kirjat on parasta! Mä en oikeesti tajuu ihmisiä joiden mielestä 'lukeminen on tyylsää' :o

    VastaaPoista
  6. Huippu blogi!
    Voisitko tehdä postauksen näistä "hanipupupörrölöllöpusumurunen"-hellittelynimistä?

    VastaaPoista
  7. Voisitko tehdä postauksen vaikkapa kuukupeista taikka eri ehkäisykeinoista?

    t tissiposki

    VastaaPoista
  8. Noi Demin keskustelut on aivan ihania :DDD niitä kun lukee ei ainakaan ole tylsää!
    "Mitä teen, olen ihastunut parhaan
    ystäväni tyttöystävän siskon
    poikaystävään!" tuommoinen keskustelu pisti aamulla silmään :DDD

    VastaaPoista
  9. whaaaat, miks sua vituttaa ihmiset jotka ei lue ? mä vihaan lukemista. toivottavasti en ny vituta sua hei :D se on nii älyttömän tylsää enkä pysty ikinä keskittymään mihinkää järkevää ku oon semmone joka on kokoaja menossa. kaikki tykkää eriasioista, ja tiiän että tiiät sen :) kirjat on kamalia ja mun silmät väsyy jo blogienki lukemisessa :D muthei sun blogis on älyttömän hyvä ! joo oli pakko kommentoida, heipsulivei.

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!