HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

torstai 26. toukokuuta 2011

feelin' so old

Mä epäilen, että mä oon keski-ikääntymässä, tai oikeestaan senioritoitumassa. Oon pohtinu tätä jo pitenpään, mutta mä tajusin sen äsken aivan kunnolla ja oli pakko tulla postaamaan (VAIKKA PITÄIS LÄHTEÄ TÖIHIN...). Siis yksinkertaisesti musta on tulossa ihan mummeli.

Ensinnäkin mä keksin tekosyitä miks mun ei tarvis meikata, esim. "turhaahan mun on nyt tätä naamaa sutia, kuitenkin siellä tuulee/sataa/ihanmitävaa!". Siis mähän rakastan laittautumista!? Entäs toi vaatepuoli... Luoja! Ennen laitoin Fred Perryn pikeen ja cityshortsit mennessä ostaan maitoa. Nykyään ku pitäis johonkin lähtee, silittelen collareita sylissä ja mietin niiden pehmeyttä ja väljyyttä. Ja mukavuutta. En mä ennen halunnu mukavia vaatteita? Ennen mä käytin mekkoja joissa ei voinu hengittää, kenkiä jotka vei tunnon tai ainakin teki kunnon rakot ja farkkuja joissa ei voinu istua. Nykyään mä etsin mukavaa päällepantavaa! Auttakaa mua!

Sitten. Mä oon alkanu syömään vitamiineja. Ennen mua ei paskaakaan kiinnostanu jotkut vitun multitabsit, mutta nykyään - voi elämä jos jää ny supervitamiinit ottamatta aamulla! Tai jos KALANMAKSAÖLJYKAPSELIT LOPPUU. Varmaan kohta hankin sellasten vanhusten lääkerasian. Perkele.

Ei tää tähän lopu! Eilen mä haaveilin leipomisesta. Mä siis en voi sietää sitä jauhopölyä, maidon lämmittämistä ja sitä kauheeta taikinalla mälväämistä. Mutta nytten haaveilin pellillisestä pullaa. Että olis sitten Petjallekin naminamipullia kun tulee kotiin. Voi luoja. Ja nyt kun tarkemmin aattelen, niin viime viikolla tein lihapullia onnessani ja paasasin kotiruuan tärkeydestä.

Monesti myös haaveilen koti-illasta (onneks tähän asti Senssi on pilannut mun koti-iltani olemassaolollaan), kukkien istutuksesta, pitkistä kävelylenkeistä ja lättyjen paistamisesta. Missä on se tyttö, joka haaveili moottoripyöristä, meikkas joka päivä niinku olis bileet ja juhli kengistä pohjat paskaks? Mistähän sen löytäis? Limudiscosta?

Kohta varmaan laitan tuulipuvun päälle, ostan mukavat jokasään vaelluskengät (ei unohdeta sisäkenkiä!) ja alan sauvakäveleen. Tai muutan suoraan vanhainkotiin katteleen Kauniita ja Rohkeita. Vai onko mulla vaan kevätmasennus?

11 kommenttia:

  1. no tuo ei kuulosta mummolta vaan enemmänki just joltain 30-40 naiselta :D Vitamiinit, leipominen... Seuraavaksi alat sauvakävelemään! Nuo on niitä oireita ku nainen huomaa ekan ryppynsä suurennuslasilla silmäkulmassa :D

    VastaaPoista
  2. oon niin samas tilanteessa :D tää on hiton huolestuttavaa :<

    VastaaPoista
  3. Kevätmasennus tai tilapäinen mielenhäiriö, mutta niistä pääsee onneks yli!

    VastaaPoista
  4. Ootas vaan ku alkaa neulominen! :D Ei vaa, kuulostaa tutulta vaikka ite oon vasta 18... Ikä alkaa tekemää tehtävänsä :D

    VastaaPoista
  5. oon onnellinen luettuani kommentit, koska a) en ole asian kanssa yksin ja b) tää on ohimenevää...

    VastaaPoista
  6. Tää oli niin hauska postaus, että nauroin silmät vedessä. Ei näin :'DD

    VastaaPoista
  7. Nii ja sulla on jo kurtut otsassa! Mut Kauniit ja Rohkeat ei ole eläkeikäisten ohjelma, mä katoin sitä 7-12 -vuotiaana. Kylhän siit oppi jotain elämän perusasioita ku Ridge ja Taylor/Brooke/X hommaili. Sit se alko vissiin tuntua puuduttavalta. Niille näyttelijöille täytyy kyllä laittaa paljon botoxia ym. et saavat ne pysymään samannäkösinä.

    VastaaPoista
  8. Anniina, ei todellakaan näin! :D


    Lauri: ....eikä sauvakävelyä harrasta pelkästään vanhat ihmiset, vitamiineja syö myös lapset ja leipomista rakastaa muutkin kuin aikuiset ;)

    mutta K&R on enemmän vanhemman väen suosiossa ku junnujen! tai sä oot Lauri nyt erityistapaus (sanoo nimim. lempiohjelmani oli joskus junnuna hetken aikaa Kahden kerroksen väkeä...)! ;D

    VastaaPoista
  9. JA KURTUISTA PITI SANOA että en voi niille mitään! Niihin sitä botoxia kuuluu laittaa :DDD

    VastaaPoista
  10. Liian aikaset vaihde vuodet? ;--D Ei vaan, tää on niin totta että alkaa itteeni jo pelottaan ja masentaan ajatus... Ikä kriisi painaa päälle seuraava ikä on siis tosiaan se 19v (:--D) mutta sen jälkeen se onkin 30 ja ne 50 ja 80, oho mihin se elämä meni.. Jos ne ala-aste ikäset misukat leikkii kylillä pikku bitchejä niin eikös jo pari kymppisten neitien pitäs kutoo villasukkia.. Hmm

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!