HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

maanantai 16. toukokuuta 2011

fiilistelyä

Oon niin kultatunnelmissa, etten pysty kokoon ajatusta nii hianosti että saisin tehtyä kunnon postauksen. Mutta uskon, että te annatte anteeks, onhan mulla hyvä syy moiseen ;D! Vaikka moni on jo NIIN täynnä tätä MM-sekoilua, niin vittu onko ihme!? Toinen lätkäkulta mun elämän aikana, eka jonka tuun aina muistaan! POIKA ON KOTONA!!! (joo, oon kyllä saanu himassa lätkänseuraamiskasvatuksen, kiitos isin.)

Mutta siis, otan tähän samaan minipostaukseen sellasen asian esille, ku mun naama. No, syy tähän on se, että niiiiin moni on tullu ihmetteleen, että miltä mä OIKEESTI näytän, ku oon joka kuvassa aivan erinäkönen (on muuten niin pirun totta ja ihmettelen usein samaa!), joten tässä teille varmaan uusin kuva musta, joka mun mielestä on samannäkönen tyyppi ku peilistä kattoo:

Image and video hosting by TinyPic

Mutta siis nyt popitetaan Ihanaa Leijonat ihanaa ja lähetää kylille ihmiset!

5 kommenttia:

  1. kannusta shampanjaa! \o/

    VastaaPoista
  2. Meidän poika on tullut kotiin! :)

    -jenska

    VastaaPoista
  3. kaikki mitä blogiisi kirjoitat - ajattelen ihan samalla tavalla. kaverit sanovat mua kanssa negatiiviseksi sen vuoksi että purnaan heille maailman ''vääryyksistä'' ja oli pakko alkaa kirjoittaa kommenttia tuon teinix-postauksen luettuani :D tiedän sut poikaystäväni kautta, hitsi olis siistiä tutustua suhun, uskon että me tultais varmasti toimeen!

    VastaaPoista
  4. piku,kkcrow ja jenska: todellaki!! <3

    anonyymi, helmi kuulla! mullekki aina sanotaan, että oon joku maailman masentunein varmaan ku kaikki vituttaa, mut hei en mää jaksa sellasta tekopirteilyä :D!! ja muhun saa aina tutustua! (aloin miettiin kuumeisesti että kuka tuttavapiirin miehistä seurustelee.....:D)

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!