HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

torstai 12. toukokuuta 2011

fuckin' sunshine

Multa ollaan pari kertaa huikean pitkän ( siis kokonaiset 3kk) blogiurani aikana kysytty, että enkö tykkää mistään ja vihaanko kaikkee. No en ihmettele yhtään moisia kysymyksiä, sitä samaa kysyy usein myös lähipiirini, ku paasaan kaikista maailman epäkohdista ja vääryyksistä. Elikkä erittäin hyvä kysymys sinänsä, vaikka blogin idea onkin valaista ihmisiä vittumaisista asioista. No, ajattelin nyt näyttää mun valoisan ja positiivisen puoleni kertomalla asioista, joista tykkään tai jopa RAKASTAN.

Perhe ja poikaystävä. Ylläri ylläri, että oikeen tykkään perheestä, tulipa puskista... No mut siis. Varsinkin 9 vee vittupääpikkuveljeni on mun suokkari. Varsinkin sillon herkistyn, ku se kutsuu mua rotkoks. Siis siitä tulee vielä ihana mies jollekulle! No ei vaa on se ihana. Parasta oli ku se anto mulle 7-vuotiaana synttärilahjaks Hello Kitty -pehmolelun jota rakastan enemmän ku mitään tavaraa! Ja mä oon kuitenki aikamoinen harakka ja tavarankerääjä.

Kesä. Siihen kuuluu jätski (nyt ku oon aikunen, saan vetää jäätelöö niin paljon ku lähtee! Lapsena söin jätskiä niin paljon salaa, että meidän pakastin laitettiin lukkoon, että vittujee!), aurinko (se tunne ku makaa 4 tuntia auringossa ja seuraavana päivänä rusketuksesta ei oo tietookaan...) ja puolialasti painelu pitkin kyliä. Siis mikä on ihanampaa, ku painella helteessä lyhyeesä mekossa niin että reidet vaan löllyy hikisinä toisiaan vasten! Se on oikeesti helmee.

Valokuvaaminen. Siis nykyäänhän KAIKKI rakastaa ja harrastaa valokuvaamista ja on niin saatanan mielenkiintosta keskustella jostain saatanan objektiiveistä muna huurussa, mutta mä voin kertoo valokuvanneeni 13-vuotiaasta asti, ekat kaks vuotta 3,4 megapikselin kameralla ihan onnessani. Siis se oli samaa sarjaa nyky kännykkäkameroiden kanssa. Mun mielestä ne, jotka alottaa suoraan kuvaan järkkärillä ei tajua oikeesta kuvaamisesta mitää! --ttu.

Takatukat pojilla. Siis awww mä oikeesti kuolaan kieli polvissa takatukkia; sellasia karmeita kihartuvia, jotka puskee kohti kattoo lippiksen alta! Niin hirveitä että menee jo helmeeks.

Ruoka. Subit, tortillat, naudan filee, pitakebab, rakettispagetti, ruisleipä, rasvaton hedelmäpommijugu ja pinaattikeitto kananmunilla -kaikki menee alas ja liianki hyvin! Alan oleen pian hyvässä lihassa...

Puhtaisiin lakanoihin rättiväsyneenä meneminen. Se on jotain parhautta, varsinki jos on siivonnu, käyny salilla, suihkussa ja sitte sukeltaa sinne... Sellanen hyvänolontunne ei tuu muustaku aamukahvista ja pullasta. (JA TAAS PÄÄSIN PUHUUN RUUASTA.)

Senssi. Taas tuli helvetinmoinen ylläri. No, tuntuu ku menis himaan ku sinne menee. Portsari H käskee sisään ja kaikki on tuttua ja turvallista. Senssi in my heart.

Reenaaminen. Siis sillonku puree salikärpänen ja mielessä pyörii vaan jalkaprässi ja palauttava lenkki. No, tällä hetkellä en oo kyseisen kärpäsen purema ja sen kyllä huomaa! Mua on tällä hetkellä purru kivasti penkkiurheilukärpänen. No se johtuu vaan tosta lätkämaniasta.

Siis yritän pinnistää ja pinnistää mistä tykkäisin myös, mutten oikein keksi enää. No, onhan tossa jo paljon kaikkee. Eli tsadaa, mähän oon myös aika positiivinen kaveri! Vaikka ex-työkamu joskus totes, että oon oikee sunshine ku raahauduin töihi masentuneena, pyhää vitutusta uhkuvana. Mut sellasia höpöhöpöjuttuja ei lasketa.

Tähän loppuun vielä kuva musta positiivisimmilläni:
Image and video hosting by TinyPic

6 kommenttia:

  1. en tajua miks mun kaverit aina haukkuu senssiä, ite tykkään kans siitä kun se on jotenki niin "helppo" paikka ja suht edullinen kans. kaverit kritisoi aina että "se oon NIIN teinipaikka" - ja itellään ikää just se 18.

    VastaaPoista
  2. Bloggeri kaatus koko viime vko:n joten nyt vasta pääsin lukemaan ja kommentoimaan. Mutta puhtaat lakanat! Ooowww... Niiden tuoksua ja tunnetta ei vaan voita mikään, koskaan ei ihminen voi nukkua paremmin kuin puhtaissa lakanoissa... Vieläkin mä simahdan hetkessä jos meen äiteen tykö kyläilemään ja se on vaihtanut lakanat (ei siis, kyllä mä vaihdan itsekkin kotona, mut äidin sänky on aina äidin sänky), "ihan vaan hetkeks meen pitkälleni.." -Just joo! Siinä menee sit koko päivä tyytyväisenä nukuessa :DD

    VastaaPoista
  3. Toi valokuvauskohta: Se oikeestaan ärsyttää, kun ihmiset ostaa järkkärin ensikameraks ilman, että ne tietää valokuvauksesta yhtään mitään. Ite alotin innoissani kuvaamaan perus filmikameralla ja sitten kun sain oman pokkarin joskus yläasteella, olin niin innoissani.

    Nykyään kaikki on vaan sillain: "Isi osti mulle järkkärin, kun pyysin nimpparilahjaks". Ite ostin järkkärin ihan omilla rahoilla, kun olin kauan säästäny..

    -Mainio blogi sulla. Kirjotat tosi mielenkiintosesti; vaikka aiheet onkin suurimmaks osaks valitusta, tekstien lukemisesta tulee hyvä mieli.

    VastaaPoista
  4. Prinsessa, huomasin kans ton bloggerin toimintahäiriön, ei voinu tehä mitää! Mutta siis, puhtaat lakanat ja niiden tuoksu.... <3

    kateri, niinpä! Siis oon aivan satavarmasti samaa mieltä! Ja kiitos kehuista :>

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!