HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

keskiviikko 18. toukokuuta 2011

Meidän parisuhde on parempi kuin teidän parisuhde, eiku

Mä jaksan aina yllättyä, kuinka ihmiset jaksaa taistella niin netissä ku muuallakin siitä, että kelläs on ny paras parisuhde. Siis lukee vähän mielipidepalstoja tai nettikeskusteluja, niin siellä on sota päällä!

Tyhmimmät parisuhdeoletukset (joista monet tuppaa kattoon suhteen parhauden) on mun mielestä nää:

1. Toimivassa suhteessa ei ole salaisuuksia.
Siis meillei oo Kepan kaa yhtään salaisuuksii, me rakastetaan toisiimme ja luotetaan niin paljon, et voidaan kertoo ihan kaikki toisillemme!!!
Siis ensinnäki, mun mielestä on jotenki vähän kipeetä, jos viedään toiselta oikeus omaan henkilökohtaseen ajatteluun ja omiin pikkusalaisuuksiin. Emmäkä mitään "btw, mullon suhde toiseen ja tapoin yhen tyypin tos yks päivä"-juttuja hyväksy, mutta mun mielestä jokasella saa ny JOTAIN pientä olla! Jos mun poikaystävällä on salaisuus ("Joskus 13-vuotiaana pussasin yhtä tyttöö discon jälkeen enkä kertonu kellekkää, hihi."), emmä usko et mun tarvis aivan saatanan välttämättömästi sitä kuulla. Emmäkä kerro sille mun salaisista haluista Mikael Granlundia kohtaan......... No läppä.

2. Toimivassa suhteessa harrastetaan normien mukaisesti seksiä noin 3 kertaa viikossa.
"Siis panettekste vaan pari kertaa kuus?? Voi ei, meil ainaki Jaken kaa on tosi kiihkeetä vielki!!"
Oiskohan ihan pariskunnasta ja henkilöiden omista haluista tää kiinni? Pankoot ne nymfomaanit jotka haluaa vaikka 10 kertaa päivässä, mutta ei se joidenkin ihmisten seksitöntä suhdetta paskemmaks tee!

3. Hyvässä parisuhteessa ei ajatella tai katsella muita.
"Jope rakastaa ja haluu VAAN MUA, jätän sen jos se ees vilkasee muit!"
Maailma on täynnä viehättäviä, miellyttäviä ja hyvännäkösiä ihmisiä, enkä nää siinä mitään pahaa, että kattelee silmiähivelevää tyyppiä. Ei se tarkota, että jaaha, se nyt sitten ei halua mua enää, peli on pelattu. (Me ainaki poikaystävän kanssa puhutaan "kato eiks oo kuuma!" "on aika hyvä perse kyllä!"-tyylillä muista naisista ja miehistä, enkä mää ainaka tunne olooni riittämättömäks ja itke että voi perse, enkö mää ny kelpaakkaan enää.)

Mua jotenki huvittaa joidenki ihmisten luomat Loistavan parisuhteen peruspykälät, joiden avulla sitten tapellaan vuoden parisuhdepalkinnosta. Kaksplussan keskustelupalstalla jauhetaan "Me ei riidellä, muuta kuin kehittävästi, halailemme, pussailemme, muistamme sanoa ne kolme sanaa, harrastamme seksiä, kokkaamme yhdessä, emme koskaan loukkaa toista, teemme kaiken yhdessä, kerromme ja jaamme kaiken toisillemme"-paskaa vaan muiden ihmisten kiusaks. Että kattokaas kuinka ihanaa meillä on Pertsan kanssa kotona! Ei teillä näin ihanaa kyllä varmasti ole, ei teidän suhde näin hienosti toimi, ei!

Joskus mun tekis mieli kertoo niille vähän totuuksia suhteista. Että joo, kyllä meillä vaan riidellään, eikä todellaka mitenkää kehittävästi. Ja joo, me puhutaan rumasti ja joskus unohtuu pitkäks aikaa kaikki kauniit sanat. Eikä me tehdä kaikkee yhdessä. Ei meillä oo aina ihanaa. Joskus toinen nukkuu sohvalla riitelystä vittuuntuneena. Mutta silti parempaa en vois kuvitella. Mulla on turvallinen ja onnellinen olo, yhteinen tulevaisuus näyttää ihan hyvältä. Meillä on hauskaa. Eikö se muka riitä? Pitäiskö meidän hankkia saatana samanlaiset tuulipuvut, että tää olis jotenki hyvä suhde?

Mutta mitä sellasta selittään, jokanen suhde on oma asiansa, eikä kukaan voi tietää ikinä kaikkee toisten seurustelusta. Ei todellakaan. Ja siks mä en jaksa enempää vaivata päätäni noilla Meidän parisuhde on parempi ku teidän parisuhde-mussutuksilla. Kyä niilläki omat ongelmansa o. Ja varmaan aika isotki ongelmat, ku jaksaa koohottaa ja selitellä jossain palstoilla.

Image and video hosting by TinyPic
mun parisuhdekamu.

PS. Huomenna aiheena teiniäitiblogit, joten älkäähän kadotko kauas! ;)

9 kommenttia:

  1. ''Emmäkä kerro sille mun salaisista haluista Mikael Granlundia kohtaan.........''

    Hahahaha pitäs varmaan ottaa mallia ni tota mun miestä ei ehkä vituttas nii pahasti tää Mikke...

    VastaaPoista
  2. mä melkein itkin ku luin mikaelin vieneen kaks naista jatkoille tms ;( onneks poikaystävä lohdutti mua "mieti jenni jos oisit ollu siä ja se olis vieny sut! :D

    VastaaPoista
  3. eli siis ei ne mun haaveet enää oo salaisia :(

    VastaaPoista
  4. Hahaha voi sua raukkaa. Tosin Seiska ny keksii kaikennäköstä, ei sitä tiiä......

    VastaaPoista
  5. Mun mielestä on oikeestaan aika outoa jos ei koskaan riidellä. Riitely nyt on usein (varsinkin semmosista pikkuasioista kuin kuka on pistäny vittu sen vessapaperirullan väärinpäin telineeseen?!?!?!) jonkinasteisen vitutuksen purkamista ja ilman tuulettamista, et kyllähän sitä väkisin lähimmäiselleen vähän kiukkuaa kun se on varsinkin saman katon alla eläville se ainoo joka on yleensä siinä hollilla kun oma naama on norsun vitulla. Sit tietenkin on huolestuttavaa jos se riitely johtuu aina jostain isommista ongelmista ja jos se on tyyliin jokapäiväistä.

    Ja noi sairaalloisen mustasukkaset on kans yks hiton vitsaus, HEI HALOO. En ees lähde vertamaan itteeni mihinkään Jessica Albaan, ja mä kuolaan sen perään joskus itekin niin en todellakaan voi suuttua Eetulle siitä jos se myöntää sen olevan hyvännäköinen ja seksikäs nainen. :D ja mun mielestä on nimenomaan imartelevaa että Eetu tiedostaa että maailmassa on hyvännäkösiä naisia vaikka joka viikonpäivälle, ja silti se palaa mun luokse joka päivä viikosta. :)

    kiva postaus muuten! :)

    VastaaPoista
  6. Oon niin samaa mieltä! Mua muutenkin ärsyttää se, että parisuhde pitäis olla jonkun tietynlainen. Tai siis, että ensiksi seurustellaan vähän aikaan, sitten muutetaan yhteen, mennään kihloihin ja naimisiin, tehdään lapsia ja sit kolmevitosina ollaan ihan hermona toisiin, kun "näinhän sen piti mennä". Ärsyttävää!!

    Ei ihmekkä, että se kiinnostus ja jännitys katoaa, kun ei yhtään ajatella, että jotain vois tehdä toisinki. Me asutaan poikaystävän kanssa yhdessä, mutta just puhuttiin, et jos taloudellinen tilanne antais periks niin ois kivaa vaihtelua asua välillä erillään ja saada taas vähän jotain uutta siihen parisuhteeseen, eikä sitä toisen naamaa tarviis ihan kyllästymiseen asti katella :D

    Mun mielestä on vaan typerää, että suhteiden pitäis olla joihinki sääntöihin perustuvia, että ne ois jotenki hyviä. Uskon, että monilla menis paremmin, jos ne joskus tekis jotain ihan muuta ja normaalista poikkeavaa, eikä ne kihlat ja lasten teko oo ne ainoot vaihtoehdot!

    VastaaPoista
  7. hhaha avauduin justiinsakin hetki sitten ite noista parisuhteista ja varsinkin siitä, kun ihmiset puuttuu mun ja "avokin" suhteeseen ja jaksavat hämmästellä, kun me ei teoriassa seurustella. Siis käytännössä seurustellaan, mut ei sitte kuitenkaan. Se iän ikuinen ihmettely, että miten voi asua ihmisen kanssa, muttei olla täysin sitoutunu siihen ym. Siis wtf, toimii meillä, mitä se on keneltäkään pois :F

    Toinen mitä mä en kyllä tajua, on nää neropatit jotka on jättämässä hyviä suhteita jonkun fakin ihastuksen takia, ja kaks viikkoa myöhemmin ihmetellään kun eksä ei ota takas eikä nykyinenkään kiinnosta. Ei terve.

    VastaaPoista
  8. mua ärsyttää ku kauheen moni ajattelee et ei olla poikaystävän kaa kunnol yhessä tai oikeesti rakastuneita (ollaa oltu yli vuosi yhdessä ja ollaan rakastuneita), KOSKA meillä ei facebookissa ole ilmotettuna että oltais ees parisuhteessa. ei meillä lue siellä että sinkkujakaan oltais, mut ei kaikki vaa halua ilmottaa sinne itestään kaikkea :D

    VastaaPoista
  9. Ehkäpä, ehkäpä... Olen muuten huomannut jännän ilmiön: Suomessa on paljon enemmän avoliitossa olevia nuoria naisia kuin miehiä. Ottaen huomioon blogin lukijakunnan ikärakenteen luulen, että yllätyksiä tulee vielä runsaasti.

    "Hyviä naisia on paljon enemmän kuin kelvollisia miehiä."

    - Eräs poika eräälle tytölle

    "Naisen mieli on vähän kuin venäläinen historiankirja. Kirjoitetaan uusiksi aina vallankumouksen jälkeen."

    - Sama poika samalle tytölle (vuotta myöhemmin)

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!