HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

keskiviikko 15. kesäkuuta 2011

minä vs. minä

"Ei kukaan huomaa jos sul ei oo meikkiä!"
"No ei ne niin tarkkaan sua kato, että huomais sun juurikasvun."
"Kuka sua nyt kattois....."

Aina naisia lohdutetaan juhliin mennessä, että ei ne muutkaan tytöt oo varmaan panostanu, tai että tuskin ne miehet niin tarkkaan sun naamaa kattoo. Että ota vaan rennosti, ei kukaan huomaa jos oot vähemmän laittautunu ku yleensä. Hei haloo maailma, tulisko mieleen sellanen juttu, että en mä muita varten laittaudu? En kilpaillakseni muiden tsikujen kanssa (tai niitä vastaan), enkä iskeekseni miehiä saatana! Ihan itteni takia!

Kaikki lähtee siitä, ku näyttää kerran sairaan hyvältä. Sitte pitää näyttää aina siltä ja mielellään paremmalta. Se on sitä peilikuvan kanssa taistelua. MÄ haluan, että MÄ näytän hyvältä ja MUN on hyvä olla, ei sillai että iskenpä naamaani ihanat irtoripset jos joku poika tsiigais mua. Räps räps, huomaattekste. Tai että laitanpa huikeemmat korot ku muilla typyköillä. Että moi teille sinne alailmoihin, säälittävien seitsemän sentin korkojenne kanssa. Vitut! Ei naisena olo oo mikään kauhee eloonjäämistaistelu ja kauneuskilpailu koko maailmaa vastaan. Tai ei mulla ainaka.

Onhan niitäki, jotka laittautuu vaan muita varten. Poikaystävää, ihastusta, kusipäistä rinnakkaisluokan ämmää, parhaita ystäviä... Onhan se toki mahtavaa tuntee olonsa muita paremman näköseks (älkää kysykö mistä MÄ voisin sen tietää :D) tai saada poikien päät pyörälle täydellisessä mekossa ja huolitellussa meikissä, mutta ei sekään fiilis kauheen kauas kanna. Emmä ainakaan jaksais elää koko elämääni muita varten, emmä muista tiä. Pahimpia tapauksia on nää "värjäsin tukan mustasta blondiks, ku kuulin ihastuksen tykkäävän vaaleista kaunottarista"-alistujat. Hei järki käteen naiset ja naisenoloiset!

Itsensä tsemppaus ja tähtääminen omiin ihanteisiin ei oo niin vahingoittavaa (siis jos pysytään terveyden rajoissa, onhan näitäki jokka vetää ittensä ihan äärirajoille taistellessaan olematonta läskiä vastaan tai jotain muuta vastaavaa), ku muita vastaan taistelu. Sehän on just syy miks mäki jaksan nousta sängystä. Sillai et tänään mä haluun olla parempi tyyppi ku eilen! Se olis saatanan surullista nousta aamulla ajatuksella "tänään aion olla saatanasti paremman näkönen ku mun kaverit Leena-Albetti ja Lissu-Johkiina!!!11".

En nää mitään hienoo siinä, että joku kiinnostuis musta vaan täydellisen meikin takia (siks mulla ei sellasta koskaan olekaan, muahahhaha). Ja en mä halua, että mut tunnettais ihmisenä, joka kilpailee kaikkia vastaan joilla on pimppi. "Toi on se lehmä jonka on AINA oltava paras kaunein hauskin ihanin." Mulle riittää olla vaan ihan ok, keskitason tsirbula, muiden silmissä. Omissa silmissä... mä haluun olla superstara.

10 kommenttia:

  1. Tykkään ihan hirveesti lukea sun blogia, kirjotat yleensä tosi osuvaa tekstiä ja niin poispäin, mutta tuntuu ihan hirveen pahalta kun joka toinen sana on kirosana. Se jotenkin vie "pisteitä" pois, jos ymmärrät mitä tarkotan?
    Mutta muuten jatka toki samaan malliin, viihdyttäviä postauksia odotellessa!

    VastaaPoista
  2. totta näinkin, mutta ajatteleppa sillais, että täs maailmas ei olisi ketään muita ihmisiä kuin sä ite. meikkaisitko ulos lähtiessä? et. tälleen ajateltuna ihminen aina jollain tapaa laittautuu muita varten :) että muiden silmis näyttäis hyvältä

    mä oon aina ollu sitä mieltä, että ei oo olemassa mitään "itsensä takia laittautumista". jokka niin sanoo ei vaan halua myöntää totuutta :D

    "MÄ haluan, että MÄ näytän hyvältä ja MUN on hyvä olla" MIKSI? miksi sä haluat näyttää hyvältä? jos oot kotona yksin, tuskin meikkaat. jos meikkaat ollessas koko päivän kotona yksin, sillonhan sä just meikkaat ITTEES varten. jos lähet ulos ja meikkaat, sillon sä meikkaat MUITA varten

    aina yhtä mielenkiintonen aihe väitellä :D

    VastaaPoista
  3. anni, anteek ne lipsuu :D kuulisit ku mä puhun... :D

    anonyymi, itse asias en kauheen usein meikkaa kauppaan tai arkijutuihin, mut voin helposti meikata koko päivän yksin kotona :D jos tuntuu siltä :D mutta laitan kevyen meikin usein sillä periaattella ku peseytyminen tai puhtaat vaatteet: mukava olla! mut oot säkin oikeessa, meitä on monenlaisia. mulle on ihan sama mitä muut ajattelee mun naamasta.

    VastaaPoista
  4. sun tekstit on hyvää viihdettä mutta mua häiritsee aivan sairaasti toi sun nimien keksiminen, aina joku kaksiosainen väännelty ja mukahauska nimi :D ja toi kiroilu.. elävää tekstiä voi kirjoittaa kiroilemattakin. toivottavasti otit tämän rakentavana kritiikkinä, sillä sitä se oli :) keep up the good work!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin tyhmältä ja naurettavalta kun se kuulostaakin, nii mie ainakin pystyn vaan ja ainoostaan kirosanoilla korostamaan sitä miten tosissaan jotain vaikka tarkotan :D Kiroilen itekin ihan sikana joten ymmärrän Jenniä ( meinasin jo tässäki kiroilla muutamaan otteeseen mut jottei kuulostas tekastulta nii hillitsin itseni :D )
      Mut niinhän se on, se kuulostaa tositosi inhottavalle muitten korvissa, mut ei sitä itelleen mitään maha ja tää on Jennin blogi joten antaa sen kirjottaa vaikka jokatoisen sanan pillukarvaks jos se haluaa. Eihän tätä pakko oo lukee jos se ärsyttää nii paljon :)
      Ja musta noi nimet on just hauskoja, miten nii mukahauska? :D Mä iteki aina keksin tollasia ku selitän jotain, toisilla tommonen hupsuttelu saattaa tulla luonnostaan nii ei se tarkota että yrittää olevinaan olla jotenki hauska.. :D kaikesta sitä porukka repiikii angstauksen aihetta ku toisten blogeja lukee.. Mut jokane tyylillää :)Fuck yeah.
      PS. mun mielestä ei ees oo olemassa kirosanoja koska jokaselle sanalle on joku tarkotus :D U know, helvetti on jonku taivaan vastakohta, vittu on viien lapsen äitillä ja sitä rattaa.. *coolface*

      Poista
  5. joo tosi usein rasittaa kun poikaystävä on 'miks sä ees meikkaat ei sinne ketää oo tulos ees !1111'
    mulle itelleni tulee paljon kivempi olo ku saa meikattua jos on sellanen fiilis :) toki voisin mennä ilman meikkiäkin, mut täytyy vaan olla sellanen olo :-DD JUMALAUTA justiinsa, meikkaan et tuntuis itestäni buenolta, en siks et johonkin olis tulossa jtn porukkaa mua kattelemaan :D

    VastaaPoista
  6. vilma, eli meikkaat jotta näyttäsit muitten silmis hyvältä :) tuskin kukaan ulos lähtiessään meikkaa sen takia, että kun kaikki mua aina kattelee ja ihastelee. vaan sen takia että jos joku sattumalta silmäs suhun lyö, et näyttäs harakalta...

    VastaaPoista
  7. Tämä oli totta, varsinkin toi vika kappale kiteytti: esim siitä miten kohtelee muita naisia!!! tytöt pitää yhtä :)!

    VastaaPoista
  8. Anonyymi ei taitanut tajuta :)


    "MÄ haluan, että MÄ näytän hyvältä ja MUN on hyvä olla" MIKSI? miksi sä haluat näyttää hyvältä?"

    -pointtihan oli se että on HYVÄ OLLA :) eiks?

    VastaaPoista
  9. Joku tossa sano vastalauseen sun nimienkeksinnälle, mä taas tykkään siitä ihan sikanaa. :'D Johtuu tosin varmasti siitä että oon ite vähä sellanen nimenvääntelijä: minkää tarinan keksityt random henkilöt ei voi olla Maijoja ja Matteja, vaan ne on aina Simboja ja Surplikoita yms

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!