HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

perjantai 3. kesäkuuta 2011

toivepostaus: hirviökumppanit

En mä itekään mikään huippuvaimokokelas oo (en sinne päinkään raivareitteni kanssa), mutta kyllä maailmaan mahtuu jos jonkinnäköstä sankaria parisuhteiden viidakossa...

Karmeimmasta päästä löytyy nää mustasukkaset kyttääjät jotka lukee salaa tekstareita ja kehittelee mahtavia salaliittoteorioita päässään. Jokainen ylimääräinen minuutti maitokauppareissulla tai työmatkalla viittaa pettämiseen, ja salaperäinen ilme naamalla kertoo salasuhteesta. Kyllä! Toki huonot muistot entisissä suhteissa voi saada kenet tahansa vähän varpailleen, mutta jotain rajaa hei! Pieni söpö mustasukkasuus kulkee vähän eri puolella tietä ku sairaalloinen pelko ja paniikki. Sinä päivänä ku poikaystävä alkaa tonkia mun kassia salakirjeiden ja miesten puhelinnumeroiden varalta, mää sanon että morjes!

Sitten on nää diktaattorit. "Sinä et mene viettämään tyttöjen kanssa iltaa/poikien kanssa yhdelle, koska sä olet nyt kotona tämän illan. Tulee sitte sellasta huutoo jos lähet, ja tiät kyllä että mää pakkaan kassini samalla sekunnilla, ku astut ovesta ulos. Juujuu, et ole ollut puoleen vuoteen missään, mutta mä HALUAN viettää juuri tämän illan sun kanssa, PISTE! Muute hei, haeppas mulle jotain ruokaa. Noni mene mene, sullon vartti aikaa." Ja sitten tää reppana istuu koko illan sohvannurkassa pelko perseessä, ku toinen hymyilee tyytyväisenä, että hah haa, olen edelleen lyömätön hallitsija tässä luukussa. Että meidän kämpässäpä vallitsee oikein mukava pelon ilmapiiri! Parasta on, jos tää diktaattorikumppani pystyy vielä kääntään tän asian niin, että hän on uhri. Reppana pyytelee anteeks, vaikka ei mitään pahaa oliskaa tehny. Voiei.

Sitten päästäänkin vähän rauhallisempiin tyyppeihin, meinaan lässyttäjätakertujiin. Ne ei halua mitään pahaa, mutta ongelma on siinä, että ne ei pärjää keskenään hetkeekään. "Kulta, minne meet, odota mua, hei rakas, älä ole kauaa vessassa, mulla on jo ikävä, pus pus, hei kulta hei oot ollu siellä jo aika kauan, on kauhee ikävä beibi!" Uskon, että se kumppani hakkaa siellä vessassa ollessaan päätä seinään ja viiltelee. Mä ainaki tekisin niin. Kauhee mökötys, jos kumppani lähtee yli viideks tunniks jonnekin (miettikääs minkälaisen mykkäkoulun nostaa risteily tai viikon loma kavereiden kanssa....), ja ei pysty tajuaan miks joku haluis joskus viettää omaa aikaa ilman "kultaa". Nää usein myös rajottaa kumppaniensa hengaamista myös perheenjäsenten kanssa ("Minä olen nyt sinun perheesi!!! Et tarvitse muita!"). Mut tää on vähän sellanen juttu, että söpöyden ja sekopäisyyden raja on aika häilyvä, eikä sitä oikein suhteen ulkopuoliset osaa arvioida. Se mikä susta voi olla järkyttävää takertumista, voi olla suhteen molemmille osapuolille ihan ok.

Sitten on lutkuttajat ja kuivapanijat. Nää on kyllä niin luodut toisilleen ku vaan voi olla, eikä aiheuta toisilleen harmia (muutaku kavereiden katoamista). Mutta sivustaseuraajille kylläki; vai haluatko sä nähdä koulunpenkillä jotain, joka etäisesti viittaa yhdyntään vaatteet päällä? Baarit, bussit, kirjastot, koulun aulat ja elokuvatteatterit (näin ny pari mainitakseni) on oivia paikkoja toteuttaa itseään ja näyttää muille, että näin aktiivisia me ollaan seksuaalisesti! Nuoleskellaan, laitetaan kättä housuihin, puristellaan ja puhutaan puoliääneen (niin että varmasti kaikki kuulevat) "viimeyöstä" ja "kyydeistä". Istutaan sylissä ja hinkataan niin rajusti, että vois uskoo lapsen siittämisenki onnistuvan sillai. Jes miten ihanaa. Ottakaa hei ny vielä ne vaatteet pois!

Näiden lisäksi on sitten vielä mm. pettäjiä, hakkaajia, kusettajia ja seksin perässä olevia toopeja. Että siitä vaan valitteen ittelleen sopivaa.

4 kommenttia:

  1. Itse olen se perheen pää ja mies nuolee mun varpaita, oujea!
    Mä olen sen perhe, se ei mee mihinkään ilman mua, ei tarvitse muita kuin minut! >:)

    Kyl mä koitan muuttua. onneks se rakastaa mua tällaisena kuin olen! :'D

    VastaaPoista
  2. mä ainakin saan palautetta siitä etten välitä juuri mistään ja olen passiivinen ja pitäisi olla enemmän mustasukkainen ja en kuulemma tahdo tarpeeksi läheisyyttä ja olen tosiaan tyttö ja poikaystäväni valittaa tälläisistä asioista, myönnän kyllä etten hirveästi näytä tunteita muttei se tarkota ettenkö välittäis :/

    VastaaPoista
  3. Pitääkö hävetä jos tunnistaa itsentä tekstistä?
    Saisin hepulin jos mies ilmottais menevänsä viikoksi kavereiden kanssa mökille! ILMAN MINUA?
    Ei käy.
    Muuten kyllä poikien illat ja muut passaa aivan hyvin, mutta pitää olla aika hyvä syy olla monta yötä pois kotoa.
    Toinen mihin en suostu, on se että kaveri ilmottaa illalla "mä meen nyt". Siis mitä ja minne!
    Mun mielestä asioista pitää sopia etukäteen. Koska saatan hyvinkin haluta kattoa leffaa illalla tai muuten vaan mähöttää kotona.

    Yritän kyllä olla mahdollisimman ihana ja hyvä,
    mutta toisaalta, jos en kelpaa tällasena niin olkoot. Onneksi oon ainakin tähän asti kelvannut. :)

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!