HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

sunnuntai 17. heinäkuuta 2011

ärsyttävimmät sanat

Mä oon sanainhooja, eli mä bongailen ihmisten puheesta ja teksteistä sanoja, jotka alkaa vituttaan mua. Suurin inhokki taitaa olla kakkapylly. Siis mun tekis mieli viedä itteni soramontulle ja ampua suoraan ohimosta sisään, kun joku sanoo esim. ystäväänsä tai lastansa kakkapyllyksi. "Noni kakkapylly, tuus jo!" TAI "Voi, äitin oma kakkapylly". HEI KIITOS MIELIKUVASTA.

Myös oon alkanu saamaan vihantunteita maha-asukista. Ennen pidin sitä kovin söpönä, mutta nykyään se saa mut melkein oksentamaan syliini. "Tässä onkin ultrakuva meidän omasta ihanasta maha-asukista!" Miksei voi vaan sanoo vaikka...möykky? Vaavi? Nössykkä?

Raksu. Siinäpä vasta vittumainen sana. Tai ei sitä voi ees sanoo sanaks, se on joku kirjainyhdistelmähirviö, joka saa mut toivoon ennenaikaista kuolemaa. "Jennin raksut-yhteisö", "Mä ja raksut Pärnussa!", "Oot mun raksupoksu". Eihän kukaan enää käytä tota, eihän?

Peffa, peba. Miksei voi vaan sanoo esim. perse, pylly, takapuoli? HEI IHAN OIKEESTI! "Oho, putosin peffalleni!", "Kato tota kundii, hitsi mikä peba!". Luulettekste, että ku supahittibiiseissä sanotaan "shake that ass!", se tarkottaa jotain "ravista sun pehvaa!"?

Dorka. Siinäpä vasta sana, joka kuulostaa...dorkalta?

Kaikki tissi-sanat, siis esim. daisarit, buubsit, tisut, hinkit jnejnejne. Ihan helvetin karmeita! Tissit-sanaa ei voita mikään, varsinkaan joku HINKIT, joka aiheuttaa mulle mielikuvan aivan liian isoista ja kovista silikoneista. Hrrrr, saan vilunväreitä.

"Ihan suolesta". Siis mitä helvettiä? Ihan suolesta? Onko oksettavampaa tapaa kuvata, että joku asia on ihan vituillaan?

Kaikki, joihin yhdistetään muna. Munapää, muna-aivo, muna-ihan-mikä-vaan. Siis joku munapää! Mitä se edes tarkottaa? Kaljua? Ihmistä, jonka pää näyttää joko kananmunalta, tai sitten -iik- hurjemmassa tapauksessa penikseltä? Ihmistä, jolla on päässä keltuaista? MITÄ?

Kundi, jäbä. Aivan karmeeta Sweet Valley High -sanastoo, toi "kundi". Kyseisen sanan oksettavuus maksimoidaan lisäämällä sen eteen joko a) "makee", b) "hotti" tai c) "seksy". Vau, onpas makea kundi, tosi seksy. Jäbä on muuten vaan jotenkin nolo tosissaan käytettynä.

En voi uskoo etten keksi enempää tähän hätään! Joten jätän homman teille; eli onko sulla oma sanainhokki? Kerro toki, voipi olla, että tunnen kuvotusta myös sitä kohtaan! (:D)

41 kommenttia:

  1. Kaikki hirveitä, paitsi DORKA! Se on tärkein sana! :D

    VastaaPoista
  2. no sillai läpällä se on ihan hauska, mut saan kauhunväreitä, ku joku sanoo ihan tosissaan "se jätkä on niiiin dorka!" :D

    VastaaPoista
  3. Mä en kestä esim sanoja muija ja poikkis nää saa mussa aikaan vilunväreitä hrr D:

    VastaaPoista
  4. Sana "beibe" on aika suosittu täälläpäin Suomea, kuvottavaa. "Uu mikä beibe, kattokaa noit tisui" - on liian tuttu lausahdus. KUOLEMA. :d

    VastaaPoista
  5. PIERU. Just puhuttiin poikaystävän kanssa asiasta ja pieru on kyl maailman hirvein.

    VastaaPoista
  6. Minun mielestä on äärimmäisen typerää, kun jotkut kutsuvat lävistyksiään "lapsikseen" tai "pikkuisikseen".

    Sana "ihanuus" on myös jotain aivan hirveää, kuten myös "rakkauspakkaus".

    VastaaPoista
  7. raksut tarkottaa myös muroja ja koiranruokaa että aika mielenkiintoinen lempinimi jonkun kumppanilla :DD

    mulle tulee mieleen noiden lisäksi mm. sana DAIJU :D niiiin tyhmän kuulonen sana :D tai jos joku puhuu vaikka bussista 55 ja sanoo femmafemma eikä viisvitonen :D femma on niiin tyhmä sana! :D kyllähän näitä varmaan tulis enemmänkin mieleen kun alkaisin miettii mut tässä ny kaks esimerkkiä .D

    VastaaPoista
  8. ^Meinasin just kanssa sanoa, että meillä raksuista puhuttaessa puhutaan eläinten kuivamuonasta (:

    Tiivistit aika hyvin noita inhottavia sanoja, ei nyt tuu lisää mieleen, mutta oon samaa mieltä! :)

    -Na

    VastaaPoista
  9. "Maha-asukki" on munkin inhoKKI (;)). Ylipäätään -kki-loppuiset puhekieliset sanat on kamalia. Varsinkin "avokki" kuulostaa kamalalta ja muistuttaa vihaamaani "vajakkia".

    Vihaan myös sanaa "kultsu", yääh :D

    VastaaPoista
  10. kamalia kaikki, hyi :D

    mut hei täälläpäin sanotaan aamiaismuroja RAKSUIKSI! ;D

    VastaaPoista
  11. niin ja kissan/koiran ruokia myös ^^

    VastaaPoista
  12. Mitä, kakkapyllyhän on maailman paras haukkuma- tai hellyttelynimi! :D Se on fakta että kaikki on kakkapyllyjä ;3

    VastaaPoista
  13. MIEHEKE. Ihan kamala! :D Kiehuun saa kans nää isäntä ja emäntä... Hyi :P

    VastaaPoista
  14. mulla rupes keittään ton daisarit-sanan kohdalla. AI JUMALAUTA mä en varmaan inhoo mitään sanaa niin paljon ku sitä. sit en kans tiiä pitäiskö itkee vai nauraa ku on ihmisiä jotka ei uskalla (?) kiroilla ja korvaa jatkuvasti paska-sanan kakka-sanalla. siis en nyt tarkota sitä et jos on pieniä lapsia lähistöllä ja pitää siistiä kielenkäyttöö tms. vaan sitä että ku ei voi sanoo paska niin nolataan ittensä sanomalla kakka. eli paskapää = kakkapää. kiroilu ei nyt oo hyvä tapa mutta jos ei paskapääks voi sanoo niin joku vähän uskottavampi korvaava sana, kiitos? ja toinen yhtä säälittävä on että vittu korvataan pimppi-sanalla...

    VastaaPoista
  15. Ok mun on pakko jakaa tää tilanne nyt. Kello on 02:43 ja luin tätä blogimerkintää, ja nauroin siis ihan perkeleesti :D anteeks nyt vaan, oon ihan liian väsyny mut sä oot oikeesti hauska! kiitos ja hei.

    VastaaPoista
  16. mua ärsyttää sana silmänALUKSET. hitto, ihan ku mun silmien alla asustelis jotku lentävät lautaset :(( ite sanon aina silmänALUSET, vaikka vissiin oikeinkirjotuspilkunnussijat sanoo/kirjottaa sen just alukset. mut ärsyttää. se garnierin mainos saa melkein pään räjähtää!

    -jehna

    VastaaPoista
  17. seukkaa XDDD moi seukkaatekste me seukataan moi seukataanks

    VastaaPoista
  18. hei ihan hirveitä, varsinki noi avokit ja miehekkeet :DD ja vanha kunnon pieru saa takuuvarmasti oksennuksen maun suuhun.... :D anonyymi 0.52, siis toi on niin totta, mua aina kuolettaa, ku sellaset ns. "hissukat" (?) kiltit tytöt sanoo "hitsi mikä kakkapää!" jostain ihan tosissaan :D ei sillä että jatkuva vitunkylväminen hyväks olis, MUTTA....

    ja noista raksuista piti sanoo, et kyl täälläki puhutaan eläintenruokia raksuina, mut mä tarkotan jos joku puhuu esim kaveristaan :S hrrrr karmeeta.

    ihan hirveitä sanoja ootte tonkinu, sain monta uutta inhokkia :D (inhokki-sana on silti vielä mun käyttölistallani ;D)

    ja kiitos yön klo 2.44 anonyymi kehuista! ;D

    VastaaPoista
  19. Facebookissa oli sovellus 'Kuka olet luokaltani' sain 'Olet ketkumira, tyhmä bimbo.' KUKA KÄYTTÄÄ SANAA BIMBO???

    VastaaPoista
  20. Äiti sano aina pieninä meitä siskoksii nakupelleiks. Nakupelle on musta jotenki aika pelle sana :D

    VastaaPoista
  21. ketkumira, bibmo on muuten aivan karmee :DDD vähän niinku joku..... en keksi ees vastaavaa :D

    eve, mun poikaystävä sanoo mua aina nakuppelleks, se on just loistava :DDD hahah eivaa on seki aika... läppä :D

    VastaaPoista
  22. minen siedä sanaa pimpero. tai tuhero. voi härrefak nyt oikeesti :E

    ketkumira, bimbo tarkoittaa myös lasta (italia). Ihan noin OT, sivistetään itteemme :D

    VastaaPoista
  23. Meillä me ollaan avokin kanssa molemmat toisillemme raksuja.
    Mutta se onkin meidän oma juttu ollu ihan alusta asti.
    Voisinhan mä kutsua sitä myös aamiaismuroksi, mut ei se rimmaa rakkauden kanssa yhtään niin hyvin.

    Tosta tissit-kohdasta oon samaa mieltä, joku daisarit tai hinkit on jotain ihan kamalaa. Lolloista tai meloneista puhumattakaan.

    VastaaPoista
  24. Jäbä on ihan normaaali sana :DD mut tää uus ulkoasu (tai ainakin mulle uus..) on kiva!

    VastaaPoista
  25. anonyymi, pimpero on kieltämättä aika karmee :S

    idsu, inside-söpöilyt on ihan sallittavia ;D

    anonyymi, mä kuulostaisin ihan superurpolta jos puhuisin jäbästä :D se sopii muiden suuhun mycket bättre :D ja kiitos kehusta! :>

    VastaaPoista
  26. Bosat. Ihan kamalasti sanottu!! "hyvät bosat hei!!" Hyi vittu hei. :D

    VastaaPoista
  27. Makustella (entinen opettajani viljeli tätä yöks), lämminhenkinen, parisuhde, rennonletkeä. Tuo maha-asukki on kans kamala, tulee mieleen joku alien joka asuu ihmisen mahassa ja syö sen sisäelimiä... Oishan noita kun vaan rupeisi muistelemaan kaikkia sanainhottavuuksia...

    VastaaPoista
  28. mä vihaan kans kaikkia MUNAsanoja hyiii... ja ärsyttää vieläkin vanha salkkarikohtaus missä juulia sanoo sampolle "siis katotsä mun PEHVAA?" Arfgdjmdgolgsol

    VastaaPoista
  29. Karmein sana ikinä on HERKULLINEN.

    Vielä hirveämpi sanayhdistelmä on ERITTÄIN HERKULLISTA.

    Siis voi hyi moro.

    VastaaPoista
  30. Toi oprin siis voi hyi moro ei ainakaa ollu sitte karmea
    :DD

    VastaaPoista
  31. tuli kauheet "MINÄKIN" elämykset tos tissit-kohdassa. MIKS IHMEES IHMISET KUTSUU NIITÄ DAISAREIKSI? HINKIT? sanokaa hyvät ihmiset tissit eikä mitään "lempinimiä" !

    VastaaPoista
  32. hedelmällinen, awwww, limoskella, perna
    kaikista hirvein sana on VÄLILIHA :S

    VastaaPoista
  33. Siis musta nää kaikki pimpsa, pimppa, tuhero, mirri... jotain aivan kamalaa! :D

    VastaaPoista
  34. hillua on jotain aivan kauheaa

    VastaaPoista
  35. Vihaan esim. sanoja kera ja kombo.
    Kuulostaa vaan jotenkin niin ärsyttävältä, kun joku kirjottaa esim. facebookiin "vietän iltaa kera ihanien ystävien" tai "sohvan nurkassa kera kaakaomukin ja hyvän kirjan" v*tun ärsyttävää!!! :D
    Ja tosiaan toi kombo -sana, jota bloggarit aina viljelee. "Tämä vaate-kombo sopii mielestäni joka tilaisuuteen" tai "punaisen ja sinisen kombo saa aikaan seilori-fiiliksen" S#¤%%AARGHHH!

    VastaaPoista
  36. Vihaan ylikaiken sanoja antura ja nystyrä. Jos joku esim. Sanoo että, Tämä antura pitää sen kiinni. Hyiii vittu:))))))

    VastaaPoista
  37. http://www.pikku-idis.fi/suuriallosanakirja/ Hulluilta päiviltä 9.90 €

    VastaaPoista
  38. Mun oli pakko pistää cokislasi hetkeks syrjään, etten olis vahingossa purskauttanut limsoja läppärille. Ihan parhaita nää kommentit! :D

    - Väliliha on kyllä kamala sana, mut repesin tolle ku se oli kirjotettu CAPSILLA (joo mua vähä väsyttää).
    - Tissi-sanan variaatiot on ihan kamalia (mm. daisareista tulee hinkkien tapaan mieleen semmoset liian isot silikonit, jotka pomppii hillittömästi :'D).
    - Ylisiirappiset hellittelynimet. Kultsu, hani(pöö), mussukka, raksu(poksu), ja etenkin KULTI. Siis 'kulta' ei häiritse, vaikka en kyllä silläkään haluaisi mua kutsuttavan, mut siis miten yhden kirjaimen vaihdos voi muuttaa jo valmiiksi hieman siirappisen sanan ihan superällöttäväksi?! Hyihyi.
    - Exä ja nyxä varsinkin. Miksei entinen tai nykyinen (poika/tyttöystävä) käy?
    - Bestis ja ystis, hyhhyh.
    - Muna-sanat kans on kauheita. Mä en suostu kutsumaan kananmunia pelkiksi muniksi, koska yök.
    - "Herkullinen" ei häiritse, mut HERKKU. Iu.
    - Avoliitto. Älkää kysykö miks.
    - Nuolla (lähinnä siinä merkityksessä, kun puhutaan pussailusta, TÄNKS MIELIKUVASTA) ja lipoa.
    - Kaikki mutsi, fatsi, faija, broidi ja systeri. (no offense, hesanslangilaiset)

    Kyä näitä ny olis.

    VastaaPoista
  39. mun on oikeesti pakko sanoo et en oo koskaan lukenu mitää tälläst blogii mut tää sun blogi on aivan mahtava :D oon yli puolis näist asioist mitä ikinä tääl lukeeki samaa mieltä.

    VastaaPoista
  40. Samis. Hyi että, mun kaveri viljelee tota ja se ottaa rankasti päähän. Oiiiii, ollaaks me nyt samiksii??<3<3<3 Yääkkkss!!!

    VastaaPoista
  41. Dorka on mitä parhain sana, välillä erittäin tarpeellinenkin.

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!