HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

tiistai 19. heinäkuuta 2011

noloo

Oon saikulla himassa ja nyt aion aikaa kuluttaakseni (ja toki lukijoita piristääkseni) kertoa teille muutaman enemmän tai vähemmän nolon/hauskan/huvittavan asian , hetken tai tapahtuman elämästäni.

Ensimmäisenä tulee mieleen tapaus ala-asteelta. Lähdetäänkö siitä liikkeelle, että olin (olen:D) aikamoinen pullero tuolloin, ja käsitykseni hyvästä vaatemausta oli pörröneuleet ja nappiverkkarit. Kuvitelkaa siis pönäkkä tyttö uskomattoman kamalissa alennusrääsyissä. No, eräs päivä (olin ehkä 8-9-vee) välituntikellojen soidessa päätin tehdä hivenen näyttävämmän ulostulon: juoksin, huusin "olen vapaa" (miksikö? helvetin hyvä kysymys!) ja -tattadadaa- kaaduin soraan naamalleni. Kuului vain "pläts" ja Jenni oli äksänä maassa. Koulun kovispojut käveli ohi mutisten "mitä vittua......". Se hetki saa mut aina välillä vieläkin hautomaan itsetuhoisia ajatuksia.

Yläasteella olin so in love erääseen ihanaakin ihanampaan poikaan ja päivät toki menivät kyseisen häiskän ah-niin-ihania kasvonpiirteitä tiiraillessa. Kerran sainkin mahtavan tilaisuuden hymyillä kyseiselle pojalle ja suureksi riemuvoitokseni hän hymyili takaisin. Olisinpa arvannut, että pian hän hymyilee vieläkin enemmän... Kävelin jätkän ohi katse yhä tässä jumalaisessa pojassa, hymyilin ku Naantalin aurinko. Kuitenkin kävely loppui lyhyeen, kun tassuttelin aukiolevaa ovea päin ja lyyhistyin maahan, kuin jossain saatanan piirretyssä. Siis tiettekö, mä oikein LIU'UIN sitä oven pintaa pitkin lattialle! Sillai "THUMP! ---- viiiiiu --- pläts." Se oli upea hetki.

Kerran eräässä vaatekaupassa kokeilin erästä aika järkyttävää mekkoa (sanotaanko näin, että näytin prostutioidulta.) ja kun olin riisumassa tätä hororättiä yltäni, 7-vuotias veljeni päätti vetää sovituskopin verhon auki. Huusin kuin syötävä puoliksi pukeutuneena tähän ilotyttöasuun, tissit tiskissä. Veljeni ei saanut henkeä naurultaan, ei myöskään vanhempani, Pekasta puhumattakaan. Kaupan ulkopuolella tuli eräs mies kertomaan, kuinka hauska tilanne se hänen mielestään oli. Vittu kiitos!

Pientä häpeää tunsin myös silloin, kun kasvoni heijastettiin koulumme auditorion kankaalle koko helvetin koulun ollessa paikalla. Joskus myös känniseikkailut ovat suhteellisen noloja (5 kilometrin kävely ilman housuja, kenkien hukkaaminen, päänaukominen.....), mutta niistä sitten jollain toisellas kertaa.

NONI, nyt on teidän megamogien vuoro! ;)

5 kommenttia:

  1. hahahaha :DD sainpas hyvät naurut! oikein ääneen röhnötin täällä. huippu! silloin ei ehkä naurattanut mutta toivottavasti nyt ainakin.

    VastaaPoista
  2. Mää olin yhe kerra uimahallissa laskemassa liukumäkeä.. No, olin sitte just tullu siitä ni mietin et mis mun oikee käsi oikeen seikkaili.. Sehän oli ollu jonku aikuisen miehen housuissa ja tää rupes huutaa siin iha täysii "TOI TYTTÖ ÄNKES KÄTESÄ MUN HOUSUIHI!!" :--D Kyllä rupes nolottaa ja häivyinki kamun kanssa heti koko paikasta

    VastaaPoista
  3. repeilin tälle postaukselle ja tolle riikan kommentille :-----------D miks mä en nyt keksi mitään noloo omaa juttua vaikka urpoilen joka päivä?! No joo yleensäkin jubailen puhelimeen/kavereille ihan mitä sattuu ja ihan missä sattuu ja esim. kaupan kassalla kassasedät ja -tädit nauraa mulle, ympärillä olevat ihmiset tuijottaa oudoksuen yms. En vaan ymmärrä että kaikki muutki kuulee mitä puhun :D

    VastaaPoista
  4. meillä oli joskus kakkosluokalla uus miesope enkä uskaltanut kysyä saanko mennä vessaan kun kusetti. kusin osan housuun (niin ettei muut huomanneet) kunnes lopulta uskalsin kysyä. menin vessaan ja kusin siellä loput mutta olin unohtanut lukita oven ja joku tummaihonen tyttö avasi ja sulki sen samantien. :F sit kun tulin vessasta niin mulla jäi vielä paperia roikkumaan housuista. (joku mua vanhempi tyttö huomautti. sitten se tyttö tarjoutui viemään sen roskiin mutta se paperi oli vielä märkääkin...) kukaan ei kai sitten huomannut sitä märkää tuolia luokassa ja siivoja sen siivos... kotona sanoin että olin kaatunut lammikkoon ja menin suihkuun... =D

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!