HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

tiistai 26. heinäkuuta 2011

toive: teinisuhteet

Mun postailumotivaatio on ollu vähän hukassa (ehkäpä syynä ovat mm. kaunis sää, tuleva viikon loma, uuteen kouluun meno ja kaikki muu jänskä!), mutta mää yritän pusertaa kasaan jotain. Ajattelin tänään painua muistoissani ala- ja yläkouluaikoihin, ja muistella ah-niin-ihania seurustelusuhteita noilta ajoilta. Ah.

Siis ala-astesuhteethan on aivan loistavia; sydän hakkaa sellasella temmolla, kun tää ihastus kymmenen vee kävelee ohi säbämailansa kanssa. Seurustelu on max. tekstareita, jotain helvetin Habbo-huonekalujen vaihtelua ja päiväkirjaan purkautumista. Siis hitto ku tuntis sellasia tunteita vieläki! Sit ne ihastukset (siis RAKASTUMISET!) unohtu yhtäkkiä, esim. viikonlopun aikana. Eli ne oli todella tunnepitoisia, mutta ei kovinkaan aikaavieviä suhteita. Niitä lisää tänki ikäsenä!

Yläaste, oi yläaste. Sillon naurettiin ala-astelaisen tunne-elämälle, koska olihan seiska-kasi-luokkalainen jo suhteellisen pätevä suhdeanalyytikko ja kokenut rakkauden vesillä. Seurustelu oli rankkaa, ku joutu koko ajan kutemaan sen poikkiksen kanssa nurkassa, tekstareita meni about 1500 kipaletta kuukaudessa (porukat tykkäs aina hyvää tästä ihanasta ylläristä, jonka Sonera tms. kerran kuukaudessa lähetti!) ja perse meinas kasvaa tietsikkatuoliin kiinni, ku piti mesettää aamutunteihin asti ("Mitä helvettiä sä teet siellä koneella tähän aikaan!?" "Öö, no tota yht juttuu......"). Kaiken tän lisäks piti tuntea suurta surua, melkein jopa pahoinvointia jos poiccis tai ihastus ei ollut mesessä, vastannut tekstariin tai mikä kamalinta: puhui toiselle tytölle. Vitun huora!

Nyt kun päästiin tähän tuska-aiheeseen, niin jatketaan siitä. Ylläolevien viiltelyaiheiden lisäksi murheita tuotti myös paniikki aiheista "oonx nolo ku oon 14 vee ja neitsyt?!" & "muut tän ikäset on jo pussannu poikkiksen kaa kunnol, me vaan ILMAN kieltä!!". Ai saatana sitä viiltävää vitutusta, ku piti olla käyny vähintään kamasutran läpi ennen rippikoulua!

Mutta oli sillon seurusteluilotki suurempia ku aikuisena: se tunne, kun ihastus tekstas yllättäen! Tai jos poikaystävä toi jostai ysiluokan luokkaretkeltä tuliaisiks jonkun... kiven? Jee hei. Tai se yliaikuismainen fiiliss: mopon kyydissä huristelu sillai, että tässä sitä mennään, mää ja mun poiccis! Tai keskustassa maleksiminen ja Sen Oikean sylissä makoilu. Ja sit ku pääsi himaan, niin 4356 merkin pitunen tekstari bestikselle tyyliin "me edettiin tänään Pertsan kaa jo halailuvaiheesta pussailuvaiheeseen!!11".

Ja voi perse sitä karmeaa hetkeä, ku "kasvettiin erilleen" puolentoista kuukauden seukkauksen jälkeen! Muistan ite yläasteelta erään neljän hengen kaveriporukan, johon kuului siis kaksi pariskuntaa. Toinen pareista erosi, sitte heti perään se toinen. Se tuska ja suru... No, viikon päästä ne seurusteli taas, meinaan ristiin. Nooo, onneks porukka pysy kasassa...

Miks mullei oo ihastusta jonka kaa mesettää aamuun asti?

13 kommenttia:

  1. :DDDDD löydän itseni tästä. Mitenniin nolo

    VastaaPoista
  2. Nora, tervetuloa kerhoon kuule ;DD ...no oon viäki vähän tollane, tärisen kikseissä jos poikaystävä tekstaa sattumalta, iiks :D

    VastaaPoista
  3. Muistan ku taisin olla kutosella ja sit aloin oleen pojan kanssa joka oli seiskalla, ja olin ihan paniikissa kun se lähetti mulle tekstarin "kun nähään, voidaanko kokeilla kielaria". En ollu koskaan pussannu ees suulle (kolmosluokalla ois ollu mahis mutta väistin ja osu ottalle..) joten toi kielari oli ihan kamalaa enkä ees ois uskaltanu nähä sitä kaksin! Joten jätin sen..

    VastaaPoista
  4. hei mihin sellaseen "kategoriaan" tää kuuluu bloglovinis? =) ku tää on tosi kiva blogi nii haluisin löytää lisää samantyylisii. :)
    ku oon lukenu sun kaikki postaukset.. (oon lueskellu vast vähä aikaa tätä) :)

    VastaaPoista
  5. Oi siis aivan ihana ! :D ♥ Mä ja poikaystävä ollaan seurusteltu 16 vuotiaasta ja mulla tuli kaikki noi ihanat mopoilujutut mieleen:)

    ja ala-asteella toi oli just tota:D Tekstarilla: "Alakko olee?" ja seuraavana päivänä (tai vaihtoehtosesti parin tunnin päästä) "Sori mä jätän sut" Hihihi:)))

    -Anna

    VastaaPoista
  6. Eikä, just hyvä. :D Mäki oon seurustellu 16-vuotiaasta tähän päivään ni tulee muistoja mieleen noista aamun pikkutunneilla mesetyksistä ja sit just tää "MIKS OOT KONEELLA,NYT NUKKUMAAN" öö mm ööö mä teen yht koulujuttuuuu.......... sit nopee meseikkunaan "hei omg mutsi tuli jotai kilee, nyt täytyy mennä;)))) öit <3"....oi aikoja

    miks muuten kukaa ei oo enää ikinä mesessä...:D

    VastaaPoista
  7. voi moro, toi on aika naurettavaa kun oon lukenut sun postauksia ja lähes jokaisessa on jonkin sortin dissausta teinejä tai yläasteikäsiä kohtaan. ei siinä mitään, mutta kun itekkin oot selvästi yli-ikänen ja ylimielinen pissis.
    Taidat kirjoittaa itsestäs.
    Normaalilla aikuisella naisella ei oo varmaan noin syviä patoutumia yläastelaisia tyttöjä kohtaan. naurettavaa.

    VastaaPoista
  8. Maria, en tiedä susta, mutta musta on hauskaa muistella millasta oli yläasteella :D itse en voi sille mitään, että joillekin huumoritekstit tuottaa hankaluuksia. =)

    VastaaPoista
  9. Susanna, ihana!! :D Mut onneks jätit sen...

    anonyymi, aaaaa no, kantsii ainakin tsekata huumori-blogit? :> ite en nopella vilkasulla samankaltaista löytäny ;o

    Anna, älä muuta sano, mä ja poikaystävä kans "alettiin säätää" joskus mun yläasteen lopussa ja se oli niin mahtavaa :D! miksei enää oo niin mahtavaa mikää?

    Iina, ÄLÄPÄ! Ja oon miettiny tota mesejuttua kans!! Siis missä nykyään jutellaan?! FB:n chatti ainaki raiskaa mun aivoja ihan täysiä:D

    VastaaPoista
  10. Ei tsiisus, sää osaat kirjottaa hienosti ja humorisesti:D Kyllä nauratti oikei olan takaa ja löysin kyllä itteni siitä!

    VastaaPoista
  11. Voi Jenni oot ihan mahtava!:D:D:D!! Oon itte just tolla hetkellä tollane iiiiik ihanaa se tekstaa mulle ja mesessä kunnes poikaystävä lähtee pois :D:D Noloa mutta silti niin ihanaa:)

    VastaaPoista
  12. "oonx nolo ku oon 14 vee ja neitsyt?!" & "muut tän ikäset on jo pussannu poikkiksen kaa kunnol, me vaan ILMAN kieltä!!" hmm, onneks sentää kaikki ei oo tommosia :D hehe. ite oon 15 ja neitsyt (ja ylpeä siitä) ja en oo itseasias ikinä seurustellu enkä pussannu edes. koko elämä viel edes nii mitä sitä kiirehtimää tommosien asioiden kans :) kyllä siis tämmösiäki löytyy ja musta tuntuu etten oo ainoo :D piti sit noiki tulla kertomaa tänne, no eipä siinä mitää. kivoja esimerkkejä sulla teineistä (onneks harva niistä osuu omalle kohalle) mutta tosi tutun kuulosta muute ja oon lukenu kaikki sun postaukset ja täytyy sanoo että mahtavia kaikki :) ihanan erilaine blogi.

    VastaaPoista
  13. vooi, tää oli hauska, vaikken tunnistanu itteeni :___D mulle pojat oli tyhmiä ja aivottomia pellejä vielä yläasteellaki, niskoja nakellen kävelin niiden ohi. ofc kattelin nenänvartta pitkin seurustelevia yläasteikäisiä pareja (kateellinen?) ja ajattelin että noihan on ihan liian nuoria seurustelee. joskus sitä kyl toivoo et ois ollu tämmösiä normaaleja ihkupikkuteinisuhdekokemuksia, nii tietäs millasta se oli, voispa palata ajassa taaksepäi :D

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!