HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

lauantai 6. elokuuta 2011

asennevammaiset tänne!

Koska mä oon aina äänessä, pyydänki nyt, että TE olisitte hetken äänessä ja kertoisitte mulle omasta asennevammastanne! Onko sulla omastaki mielestä todella lapsellinen asenne jotain asiaa kohtaan, ja jonka myöntäminen saa usein muut ihmiset haukkomaan henkeään? Nyt ketään ei syyllistetä!

Ja täähän ei mitenkään liity tulevaan asennevamma-postaukseen...

Ja tervetuloa taas kaikille uusille lukijoille, ootte salakavalasti mun huomaamatta hiippaillu nää lukee-tekstin alle ;)

9 kommenttia:

  1. Teinien käyttäytyminen leffateatterissa. Aivan järkyttävää...

    Puhelimia ei saa mitenkään laitettua äänettömälle ja koko salin muuten ollessa aivan pimeä, näkyy toki vähintään viisi tyyppiä puhelimet kädessä innoissaan tekstaten. Jos leffa ei kiinnosta, niin painukoot ulos.

    Sitten on nää, jotka laittaa jalkansa seuraavan istujan selkänojalle. Hei tosi kiva, mutta mä en välttämättä halua haistella sen koiranpaskassa lilluneita maihareita tai mikä pahinta; jätkän, joka on viikon pitäny samoja sukkia, jalkahikeä. Hei kamoon, olet maksanut vain yhdestä paikasta.

    Tämä liittyykin tuohon ruuanmässytykseen. Istut omalle paikallesi, otat rennon asennon, valot sammuvat ja sitten se alkaa; kaveri vieressä mässyttää popparia suu vaahdossa. Arght, siinä tilanteessa tekee mieli kaataa koko laatikko sen syliin.

    Nyt ymmärrän, miksi vältän leffaan menemistä ja vuokraan leffat kotiin.

    VastaaPoista
  2. Siis rupesin just sanomaan ihan samoista asioista ku Anniina! Käytiin poikaystävän kans tällä viikolla leffassa ekaa kiertaa aikoihin ja meinasin kuolla vitutukseen just noiden takia mitä Anniina sano.

    KAIKEN HYVÄN LISÄKS poikaystävän toisella puolella istu kaks jotain keski-ikäistä naista ja miun toisella puolella kaks about 12-vuotiasta tyttöö. Noh, ne naiset oli näiden tyttöjen äidit (eli myö sit istuttiin kivasti siinä välissä) ja niillä ei ollu karkkia mut niillä niiden lapsilla oli. Nehän sit monta kertaa kesken leffan ojenti miun ja poikaystävän yli kouransa niitä tyttöjä kohti että antakaa karkkii!!!!!!! Silleen et se 150 kilonen eukko miun reiden paksusilla käsillään kurotteli meidän yli ja oli puoliks poikaystävän sylissa, ja miun sylissä pikkulikka ojensi äitillensä sitä karkkii mitä se äitinsä ei ois tarvinnu eää yhtään enempää jos haluu siihen leffatuoliin enää mahtuu!! Ja ainiin, ne naiset halus "KAIKKIA MUITA MUT EI TATTEJA!!" Voi VITTU

    ellu

    VastaaPoista
  3. en tiä onko tää nii asennevammaa mutta siis tää kun aina kaikki suhteiden loppumiset ja kun alkaa oleen vaikeaa ja nainen ei enää haluais jatkaa suhdetta se laitetaan MIEHEN VIAKSI. kyllä olen itsekkin nainen ei sillä :D mutta on todella ärsyttävää kuunnella valitusta että jormapetterillä ja annakaijalla on riitaa ja se jormapetteri on tehnyt sitä ja tätä ja on melkoinen kusipää kun tietää että pari päivää sitten kaikki oli hyvin, nyt naista vaan ei siis huvita jatkaa suhdetta jolloin kaikki täytyy laittaa miehen viaksi. MIKSI aina se mies on kusipää ? eikö nainen voi itse ikinä lopettaa suhdetta ilman syyttämättä miestä. tätä on niin rasittava kuunnellakkin ! ja tietysti kaverit aina puolustaa ja tottakai itsekkin JOS on tosiaan että mies on tehnyt jotain mutta silloin kun nämä eron "syyt" alkavat oleen sellaisia jotka ilmestyvät yhtäkkiä ja ovatkin olleet kauan olemassa eikä niistä ole aikaisemmin sanottu niin HUHHUH.
    RASITTAVAA ? KYLLÄ

    VastaaPoista
  4. kännissä olevat ihmiset ketkä toistelee jatkuvasti samoja asioita, esim. minuutin välein kysellään paljon kello on yms.

    ja sit nää parisuhteet, missä kummallakaan ei tunnu olevan omaa elämää, ja minnekään ei voi mennä ilman toista. sanoin kerran yhelle kaverille et "mä käyn eka kaupassa ja tuun sit" niin tää kaveri oli ihan et "siis käytkö sä yksin, miksei sun poikaystävä tuu mukaan??"... sama kaverin poikaystävä saattaa odotella kaverini 8 tunnin työpäivän ajan et kaverini tulee töistä kotiin ja sit ne lähtee yhdessä kauppaan, yksinhän ei voi mennä.. ja sit se et "me sovittiin erkkipetterin kanssa et me ei nyt kumpikaan lähdetä kavereiden kanssa baariin kun vasta kolmen kuukauden päästä, kun mulla on työvuorot niin etten mä viikonloppuisin pääse niin erkkipetterikään ei mee"

    VastaaPoista
  5. Täällä itse tekopyhyys ilmoittautuu!

    Mulla on paljon näitä sen tyyppisiä, kun vaikka tekstiviestiin tai puheluun vastaaminen. Siis hitto jos minä soitan, siihen vastataan. Viestiin pitäis vastata minuutin sisällä. Mut ei mulla ole mikään kiire vastata muille, saatanpa jättää jopa kokonaan väliin.

    Tai sovitusta kiinni ptäminen, tarkoittaen nyt tapaamisia kavereiden kanssa. Kyllä pistää vituttaa, jos muut peruvat tapaamisen paria tuntia aijemmin, mutta mulla on täys oikeus perua puol h aijemmin.

    Mää kyllä tiedostan nää itessäni, ja toimin silti niin. Kavereiden kanssa usein nauretaan näille, että vaikka mä olen kyllä ihan fiksu mimmi, silti on tällasia järjettömyyksiä.
    Samanlailla mää voin saarnata josain asiasta ja tehdä hetken päästä ite just niin, kun oon saarnannut ettei pitäis. Siinä on taas kavereilla naurunaihetta ja mua nolottaa. :D

    VastaaPoista
  6. TEKOMURRE. siis se kun joku jolla ei todellakaan ole luontaista murretta ja rupee vääntämään "mie" tai "sie" tai kaikkia muita ihania murresanoja jotka kuulostaa todella typerältä sellaisen suusta jolla ei ole sitä murretta. ja varsinkin kirjoitettuna, kamalaaaa !

    VastaaPoista
  7. Jääräpäiset vanhukset ! Ei oo mitään rasittavampaa. En tiedä mikä siinä on mut monet vanhukset ei usko puhetta. Jos sanot vaikka ettet halua silliä niin aletaan tuputtamaan. "Ota nyt potaattia ja ahti silliä". Maista nyt edes. Kai mä nyt tiedän jos joka kerta mummolla käydessä tarjotaan silliä ja oon sitä 1000 kertaa maistanu ja samaa paskaa se on ollu joka kerta. Tai kun niitä alkaa palelee mun huoneessa ja tulee vääntää patterit täysille vaikka mä hikoile siellä jo t-paidassa. "Tännehän jäätyy?" Ööei, mulla on vielä toimiva verenkierto enkä tarvi keväällä enää villasukkia. Sama juttu valojen kanssa. "Kauhian pimeässä siä istut" ja tulee laittamaan semmosen valonheittimen mun naamalle että nään lukee lehteä. Joo kiitos vaan, mutta kyllä mä kesällä nään ihan ikkunan valollakin.
    Entäs kun mummolle haluais olla kerrankin kiltti? "Otat sä mummo päiväruokaa?" "Eihän mun takia tarvi. Älkää te kalliita ruokia muhun tuhlatko. Kyl tää silli riittää." "Haluutko sä tän mun vanhan villapaidan?" "Tää on liian hieno mulle, emmä tätä voi ottaa" "Eiku tää menee muuten roskii" "Taitaa olla jostain muotiliikkeestä oikeen. Mulle kelpaa huonompiki. Montahan mummon markkaa tääki makso..." Ooookei EI SITTE.

    VastaaPoista
  8. Hitaat kävelijät. Näytän turhautumiseni erittäin suurieleisesti silmiä pyörittelemällä ja huokailemalla, jos joku mummo (anteeksi lievä ikärasismini) jää siihen ahtaalle käytävälle maailman menoa ihmettelemään. En tiedä miksi otan sen niin vakavasti (kavereiden mielestä reaktioni ovat erityisen huvittavia), mutta EN VAIN YKSINKERTAISESTI KESTÄ SITÄ! Itse kävelen aina melko ripeää vauhtia, niin eihän siitä mitään tule jos teinit alkavat pohtia kaupan ovella mennäänköön hooämmään vai ginaan. Kaiken huippuna liukuportaiden päihin seisahtuvat. Lentokentän liukuportaista on omakohtainen kokemus: rouva seisahtuu likuportaiden päähän tekstaamaan->takana seisovalla mummolla kengän nauhat auki->mummo jämähtää nauhoistaan siihen portaiden kynnykseen kiinni->meidän perhe tulee kolmen suuren matkalaukun kanssa päälle->mummo lähtee livohkaan (ja kyllä, jättää ne kengät liukuportaisiin)->eräs perheenjäseneni nyrjäyttää nilkanssa ja joutuu lentokenttäsairaalaan/ensiapuun/mihin lie->rouva jatkaa tyynenä tekstaamista. HUHHUH!

    VastaaPoista
  9. Siis pyydettiin kertomaan omasta asennevammasta ja täällä osa kommentoijista on kertonu asioita jotka sattuu vain yleisesti vituttamaan? Onko sanan "asennevamma" merkitys hukassa? t.pilkunnussija

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!