HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

sunnuntai 14. elokuuta 2011

so sweet




Julianna (Fashionable Fortune) luovutti mulle blogiurani toisen palkinnon, kiitos toooosi paljon!

Haasteen saaneet vastaavat seuraaviin kysymyksiin ja jakavat palkinnon sitten edelleen viidelletoista bloggaajalle.

Lempiväri:Pinkki ja turkoosi on mun ehdottomat suokkarit, mutta niiden lisäks ihania ovat kirkkaankeltainen ja sähkönsininen.

Paikka, jossa haluaisit käydä: Havaijille on ikävä, mutta sitä ei kia lasketa, ku on käyny jo? Joten ööö... Kreikka? Tykkimäki? Pärnu? En oikein keksi, mulle kelpaa ruotsinristeilyki!

Lempiruoka: Noni tää on vaikee! Spagetti ja jauhelihatomskukastike, naudanliha+pippurikermakastike, pinaattikeitto, tomaattikeitto, salaatit......

Palkinnon saavat seuraavat bloggaajat: HEI APUA, VIISTOISTA!? Ääää, mun pitää miettiä vielä :D

1 kommentti:

  1. Kreikka on ihan mahtava! Oon käyny monesti ja siellä on hiekkarantaa, biletyspaikkoja ja siellä saa ihan rauhassa huudella vieraisiin pöytiin ;-) !

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!