HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

maanantai 29. elokuuta 2011

tsekatkaa uus Hartwall Jaffa - Zombie Marja!

Darra-aamujen pelastus, leffaillan kylkiäinen vai herkku reenikassiin?
Oon mukana uutuusmaku Zombie Marjan kampanjassa, joka sopii mulle vallan mainiosti; Jaffa kelpaa tälle mammalle, varsinki sunnuntaiaamuisin... Eli jos Jaffa nappaa, ni kantsii kurkata miltä video vaikuttaa:





Ps. ekalla tsiigauskerralla olin tosta videosta yhtä pelko perseessä ku Laamaaja-mainoksesta...

3 kommenttia:

  1. Vähäks jännä oO Ihan ku jostain leffasta.

    VastaaPoista
  2. Pia, mä olin ihan kuset housuissa ku katoin ton ekaa kertaa :D en oo lälläri tai mitää....

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!