HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

lauantai 13. elokuuta 2011

yleiset nalkutusaiheet, joita en tajua & jotka tajuan

Mä oon huipputason nalkuttaja, mussutan kaikista pikkujutuista onnellisena ja päden pätemistäni aamusta iltaan ja illasta aamuun. Kengät jalassa ei kuljeta sisällä, ulkovaatteissa ei mennä sänkyyn ja sukkia ei heitellä pitkin lattioita. Siis oon aivan mahtava kumppani, vois sanoo että vaimoainesta. MUTTA SILTI on olemassa asioita, joista nalkuttamista en tajua.

Vessanpöntönrinkula-taistelu. Siis mikä siinä on ämmille niin valtavan vaikeeta laskee se, jos miekkonen sen on ylös jättäny? Ei voi olla niin hankalaa! Siinä ajassa ku alkaa mussuttaa sille miehelle, olis jo sata kertaa renkannu sitä rinkulaa eestaas. Joutuuhan se jätkäki nostaan sen joka kerta pisupuuhiin mennessään, eikä poraa, että hei, nostappa rinkula ylös heti kustuas!

Hammastahnatuubin puristaminen keskeltä. HEI SE ON HAMMASTAHNATUUBI, ei mikään ydinreaktori! En oo ikinä tajunnu sitä, että mikä siinä tuubissa tuhoutuu, ku sitä puristaa keskeltä. Sama kai se sille tuubille on mistä sitä puristaa!

Vieressä tupakointi. Oon niiiiin monta kertaa nähny polttavan miehen ja sen vieressä angstaavan ämmän. "Hyi hyi, haisee kamalalta!" Jos se vitun savu sitten tarttuu rouvan jakkupukuun tai häiritsee silmiä, VOI ITSE ASTUA SIVUMMALLE. Kai sä saatana haistat sen savun, jos seisot kiinni siinä äijässä?!

Pullonsuusta juominen. Siis tää on niin monet sodat aiheuttanu useissa suhteissa. Jos asut kaksin sen sun beibes kanssa (eikä oo pelkoo että muut kuppasuut siitä samasta jois), se on kai aivan ja yks ja sama juoko lasista vai siitä pullonsuusta! Toinen parka yrittää vaan säästää tiskiä...

Entäpäs ne mun lempinalkutusaiheet? Voi, niitä on monta, mut aikaanne säästääkseni mä luettelen lyhyen listan.

"Älä aja noin saatanan lujaa"-nalkutus. Siis mulla on todellaki oikeus avautua, jos mun kumppani yrittää TAPPAA mut ajamalla jotain sataakahtakymppiä mutkasella 80-alueella! Tykkään vauhdista, mutta motari ei oo mikään vitun formularata, eikä siinä kuskin paikalla istu Räikkösen Kimi, vaan ihan tavallinen "ei mulle mitään tapahdu & kyllä mä autoni hallitsen"-urpo. Pekka on nimennytkin mut "puhuvaksi luistonestoksi" jatkuvan nalkutuksen takia.

Ulkovaatteissa sänkyyn sukeltaminen. Jos sä oot ollu duunissa koko päivän ja tuut niillä paskasilla verkkareillas mun valkosiin lakanoihin kieriskeleen, sulle tapahtuu suurella todennäkösyydellä jotain todella kamalaa.

Sammuta telkkari jos et katso sitä ja olet juuri nukahtamassa. Mun vakiolause. No mun mielestä sen telkkarin ei tarvi koko yötä huutaa jotain tietovisa-pimpelipom-musiikkia siks, ku joku jättää sen vaan päälle! Mahtava herätä keskellä yötä johonki bb-Nikon ääneen!

Kengät pois jalasta sisällä. Meillon muutenki jo ihan tarpeeks paskasta, sun ei tarvi tuoda jaloissas hiekkalaatikollista hiekkaa sen lisäks!

Mites teillä nalkutetaan?

13 kommenttia:

  1. taidan nalkuttaa eniten siitä kun pitäs jotain tehdä tai jonnekkin lähteä ja mies onn niin hidas saamaan aikaiseksi, kaikki pitää aina jättää viimetippaan :D muuta ei oikeastaan tule mieleen :D

    VastaaPoista
  2. hahhahaha "se on hammastahnatuubi, ei mikään ydinreaktori" :DD

    VastaaPoista
  3. voisitko tehdä postauksen ilkeistä ja kateellisista anonyymeistä,jotka käyvät haukkumassa bloggaajia milloin mistäkin? osaat kirjoittaa niin osuvasti,olis hyvä jos se teksti olis sellanen että ne idioottianot alkais pikkuhiljaa tajuamaan että ne on säälittäviä. :D

    VastaaPoista
  4. kannatan idioottianonyymi -postausta! :D

    VastaaPoista
  5. tee joskus videopostaus jostai aiheesta mikä saa sut kiehumaan!! :)

    VastaaPoista
  6. Jenni, ootko sä oikeesti noin sanavalmis vai miten helvetissä sä saat noin paljon tekstiä yhestä jutusta aikaseks?! :D oon niin kateellinen, koska jos ite olisin tämmöstä tai MITÄ VAAN sun blogin postausta ruvennu väsään ni niissä ois menny vähintään kuukaus ku oisin keksiny sitä tekstiä. Sä vielä kirjotat tänne niin usein!

    VastaaPoista
  7. AAAAA ULKOVAATTEILLA SÄNKYYN aivan samaa mieltä !! en ymmärrä ihmisiä jotka on ihan rennosti vaan ku jengiä lappaa sisään ja istuu sun petaamattomaan sänkyyn, yök.

    VastaaPoista
  8. Minka, tuttu juttu! hianoo ku on kiire ja toinen alkaa hidasteleen....

    Anne-Mari, :DD

    anonyymit, pistän mieleen, hyvä idea! :) vaikka onneks omalle kohdalle ei oo sattunu montaakaa :)

    anonyymi, mä epäilen, että sen jälkeen kukaan ei vilkasiskaan tätä blogia enää:D

    Nora, en sanavalmiista tiä mutta mullon saatanasti asiaa:D ja kirjotan postauksen aina tosta noin vaan, en suunnittele tai mitää, mä vaan angstaan ;D

    maisa, oikein sellasilla kurahousuilla ja hiekkajaloilla......

    VastaaPoista
  9. Nuo neljä viimestä nalkutuksen aihetta on täsmälleen samat kuin mulla, heh!! Mutta niistähän PITÄÄKIN sanoa, jos aihetta on... :)

    VastaaPoista
  10. Puhuva luistonesto : DDDDDDDDDDDDD

    VastaaPoista
  11. Jotenkin mä nään sussa niin paljon itseeni, mä nälkutan samoista asioista kuin säkin, ja en toisaalta ymmärrä sitä, että miksi vessanrenkaasta ymsyms muusta turhasta pitää nostaa niin iso meteli!
    Toisaalta mä oon mestari nalkuttamaan siitä, että miten pitää olla siistiä. Kun ruokaa on tehty niin jäljet siivotaan samantien pois ja vessa vedetään ja kädet pestään kun on vessassa käyty ja MUN OLOHUONEESEEN et varmasti jätä sun kalsareitas! :D
    Oon ihan hullu perfektionisti tuon siisteyden kans, ja välillä muilla menee hermot muhun. :D

    VastaaPoista
  12. "Mahtava herätä keskellä yötä johonki bb-Nikon ääneen!"

    No tätä oli jo pakko nauraa :D ihan huippu!

    VastaaPoista
  13. Meillä ei itketä vessanpönttörinkulasta, ku minun mielestä se pönttö pidetään kiinni sillon ku ei käytetä :D Yleensä siksi että en todellakaan jaksa pestä pönttöä joka toinen päivä avokin jäljiltä :D ja se että sänkyyn ei mennä ulkovaatteissa, mä olen samaa mieltä. Oli kauheaa asua yksiössä ilman sohvaa kun kaikki vaan istu sängylle, ei toki reunalle sievästi vaan ne hiekkaset lahkeet ja hikiset sukat piti saada nostaa sängylle asti.

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!