HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

maanantai 26. syyskuuta 2011

"PITÄIS KIINNOSTAA" noku ei kiinnosta!

Mä alan kyllästyä jo kuuleen tota samaa vanhaa lausetta "pitäis kiinnostaa", hohhoijjaa.

"Ens kuussa on matikan kokeet!"
"Jaa."
"PITÄIS KIINNOSTAA!"

"Musta tulee isona palomies, mikä susta?"
"En tiiä, ei oikein kiinnosta erityisesti mikään."
"NO PITÄIS JO KIINNOSTAA!"

"Tässä ruuassa ei oo tarpeeks kuituja hei kuule."
"Ei kiinnosta."
"PITÄIS KIINNOSTAA HEI!"


Sääkö sen päätät mikä mua kiinnostaa?!

En tajua mikä ihmisillä on, ku ne kokee olevansa oikeutettuja arvosteleen toisen mielenkiinnonkohteita! Saan aina mulkasuja kun mua ei kiinnosta mm. ryhmätyöt, ajatus kielikurssista, uusi baari, Harry Potter, vanhustenhoitotyö tai eläimet. Hei ihan oikeesti anteeks, mutta en vaan voi väkisin kiinnostua asioista jotka... ei kiinnosta mua?

Jotenki aina oletetaan, että tiettyjen asioiden pitää kiinnostaa tiettyjä ihmisiä. Lukiossa mulle tuhahdeltiin, kun mua ei kilinvitun vertaa kiinnostanu kirjotuksiin lukeminen tai kuuntelupäivien merkkaaminen Stabiloilla lukiokalenteriin. Saatana pääsin lukion läpi ihan siinä missä muutki, vaikken kokenu elämäntehtäväks samoja juttuja ku muut. Sama juttu oli vaihto-oppilaiden, oppilaskunnanhallituksen ja yhteisten tempauksien suhteen. Sori nyt vaan, mutta mää en oo mikään patteriperse, joka innoissaan koulun jälkeen jää askarteleen jotain hauskoja kylttejä ja koristeita johonki Halloween-juhliin!

Myös mulle mussutetaan, kun en ole kiinnostunut Twilightista, Harry Potterista tai Taru Sormusten Herrasta -jutuista. "Lukisit/kattoisit edes vähän, et voi sanoo ettei kiinnosta ennenku oot tutustunu asiaan!!". Öö, voin mä sanoo? Mua ei kiinnosta sen kategorian jutut, joten... Mun ei ole pakko. Emmäkä oo sillai että "hei vitun ääliöt, katottekste jotai Aamunkoita!?" tai että "sun on pakko lukee tää Sinuhe, oikeesti sun on pakko, et voi sanoo ettei sua kiinnosta muinainen Egypti, jos et oo lukenu"!

Siis miks mä en saa olla epäkiinnostunu asioista? Helvetti, emmä jaksa esittää, että juu, kylläpäs mua kiinnostaa ihan sikana tää tietotekniikka/fysiikan lait/leipominen/sienestys, koska suakin kiinnostaa! Että ollaan yhdessä ihan saatanan kiinnostuneita samoista asioista, JEE!

Toki ne asiat jotka mua kiinnostaa, on ihan paskoja muiden mielestä. Salkkarit, kirjottaminen, himassa pötköttäminen, sensseily ja rikoskirjallisuus on AIVAN perseestä, siis ketä voi kiinnostaa niin tylsät asiat?! Siis kaikkia pitää kiinnostaa karppaaminen, zumba, erilaiset järjestöt ja ilmastonmuutos!

Vittuku ärsyttää.

9 kommenttia:

  1. "Toki ne asiat jotka mua kiinnostaa, on ihan paskoja muiden mielestä. Salkkarit, kirjottaminen, himassa pötköttäminen, sensseily ja rikoskirjallisuus on AIVAN perseestä, siis ketä voi kiinnostaa niin tylsät asiat?! Siis kaikkia pitää kiinnostaa karppaaminen, zumba, erilaiset järjestöt ja ilmastonmuutos!"

    Veit jälleen kerran jalat suustani, girl!

    VastaaPoista
  2. Toi on niin totta! Paitsi saattaa kyllä olla, että ite viljelen tota sanontaa aika paljon.. :D

    VastaaPoista
  3. Sait lukijan! Sanot suoraan ja hauskasti, kolahtaa ja lujaa.

    VastaaPoista
  4. ahahahhaaa, samaistun tähän niiiin !!! varsinkin tohon lukiokavereiden vittuiluun!

    VastaaPoista
  5. voisitko tehdä postauksen facebookista? erityisesti sellaisista ihmisistä,jotka "keräilee" kavereita ihan vaan sen takia,että olisi näyttää muille "jee mulla on 500 kaveria".Itseä ainaki ärsyttää sellaiset ihmiset paljon :D En siis ole mitenkään kateellinen sellaisille.Mutta mitä helvetin järkeä on pyytää kaveriksi sellaista jonka kanssa on puhunu tyyliin yhden lauseen? :D

    VastaaPoista
  6. Teepä hei kunnon postaus tästä Fia-neidin kopioinnista!

    VastaaPoista
  7. ihanaa, että on muitaki jotka pystyy täysillä myöntään epäkiinnostuksensa (tänään sain taas pari murhaavaa katsetta, kun kerroin koulussa asiasta joka ei sitten vittuakaan kiinnostanut...:D)

    ja s.jones, mahtava kuulla ja tervetuloa remmiin! :)

    VastaaPoista
  8. ei mulla muutaku aamen ja halleluuja sulle ! <3 tää blogi on parhautta :D

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!