HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

maanantai 3. lokakuuta 2011

asiat, jotka EIVÄT vituta

Saan silloin tällöin kuulla, että mikäs oikein luulen olevani, kun omistan mielipiteitä ja että olen asennevammainen, koska ylipäätään sanon mielipiteeni ääneen. Ja koska mielipiteeni ovat yleensä negatiivisia (esim. inhoan rattijuoppoja, ruoalla leikkiminen on oksettavaa ja en liiaksi pidä eläimistä), monet tuntevat syvää mielipahaa. Ajattelinkin nyt kertoa asioista, joihin olen todella tyytyväinen!


Poliisien saamat alennukset mm. ABC:illä.
Siis onhan monilla muillaki ammattikunnilla lounaskuponkeja ja työpaikkaravintoloita!? Silti montaa nakertaa suunnattomasti joku vitun ilmainen kahvi tai alennus jostain ruuasta! Mulle ainaki tuo turvaa, jos oon jossain nistejä ja myymälävarkaita kuhisevalla huoltsikalla yöllä ja vastakkaisessa pöydässä istuu poliisisetä tai -täti.

Kouluruoka.
En suoranaisesti tykännyt ala- ja yläasteella kouluruuasta (kumiperunat, limakastikkeet, mauttomat lasagnet...), mutta tällä hetkellä oon koulussa jossa ruoka on AIVAN SAIRAAN HYVÄÄ! Salaattipöydät, tuoreet sämpylät, kaikki! Mun poikaystävä käy ruokkiksella syömässä samantapasta, mutta kymmenen kertaa paskempia ruokia seittemällä eurolla, mä se vaan vetelen tyytyväisenä just tehtyä herkkuruokaa nassuun -ILMAISEKSI.

Ikea.
Jos sä ostat Ikeasta hyllyn, se on paljon muutakin kuin opiskelijabudjettiin sopiva tavaroiden säilytyspaikka: palapeli ja parisuhteen kestävyyskoe. Jos saatte kumppanin kanssa kasattua jonku saatanan muovihäkkyrän ilman pienintäkään eripuraa... Ootte luotuja toisillenne.

Lastenohjelmat.
Ai jumalauta kuinka mahtavaa  on kattoo Paavo Pesusientä tai pari jaksoo Muumia! Ainoo miinus on, että nykyajan tietokoneanimaatiotaistelupokemon-ohjelmat on sekottanu nykykakaroiden päät; mun 10 vee veli ei kattois sekuntiakaan Peukaloisten retkiä tai Taotaoo... Mut onneks mulle kelpaa.

Kotiintuloajat.
Niitä vaan sais olla useemmillaki muksuilla... Mua kylmii ihan sikana, ku nään joitain kolmasluokkalaisia kymmenen jälkeen ulkona pyörimässä, MITÄ HELVETTIÄ NE SIELLÄ TEKEE?! Menkää ny hei kotio jo!

Bussit.
Mä asun sillai loistavasti, että bussipysäkki on minuutin kävelymatkan päässä ja bussiaikataulut menee täydellisesti lukujärjestyksen suhteen. Bussilla kulkeminen on kans aika edullista opiskelijalle Kela-korvauksineen, eikä tarvi pelätä et tyyliin oma auto jättäis matkalle tai jotai.

Mihis asioihin SÄ olet tyytyväinen?

14 kommenttia:

  1. ''Jos saatte kumppanin kanssa kasattua jonku saatanan muovihäkkyrän ilman pienintäkään eripuraa... Ootte luotuja toisillenne.''

    Koottiin neljä tuolia ja ruokapöytä. Ai helmi.

    VastaaPoista
  2. Nora, se todistaa, että teillon kaikki ainekset loistavaan tulevaisuuteen!

    VastaaPoista
  3. Mä oon tyytyväinen pörrösukkiin. Musta on just jees, kun joka joulu tulee uuet lämpimät kotisukat - vanhat on kuitenki kerenny mennä pilalle tai häviämään :---D

    VastaaPoista
  4. Meillä Ikea-tavarat ja niiden kokoominen jää mun harteille, koska tykkään näpertelystä ja tekninen työ oli parasta yläasteella. JA siks että kahdesta lyhyt pinnasesta ihmisestä oon se, joka ei ihan heti heitä kokoomista vastustelevaa hyllyä ikkunasta.

    Tyytyväinen oon yhteenkin vapaapäivään viikosta, aai että on ihanaa istua illalla kotona ja tietää että seittemän työpäivän putki katkee än yy tee NYT ja huomenna saan tehä mitä vaan tai olla tekemättä.

    VastaaPoista
  5. Me ollaan yritetty kuukaus saada seinälle ikean hyllyä. Varmaan sata tuntia riidelty siitä miten se voi olla niin vaikeeta. Mut vittu kiviseinä, liian pienet ruuvit ja niitä oli mukana 2 vaikka pitäs olla 8, MIKS VITUSSA IKEA PIINAA IHMISIÄ NÄIN. Lisäks viimeiset kolme viikkoa on poikaystävällä ollu käsi kipsissä ja ite en sitä seinälle saa yrityksistä huolimatta. Oon varma et poikaystävä kaatu portaissa ja rikko kätensä siks ettei sen tarviis ainaka vähään aikaan sitä hyllyä nähdä. Vittu mie sanon jos se hylly joskus on seinällä ja myö vielä yhdessä niin bileet. Me ollaan yritetty kuukaus saada seinälle ikean hyllyä. Varmaan sata tuntia riidelty siitä miten se voi olla niin vaikeeta. Mut vittu kiviseinä, liian pienet ruuvit ja niitä oli mukana 2 vaikka pitäs olla 8, MIKS VITUSSA IKEA PIINAA IHMISIÄ NÄIN. Lisäks viimeiset kolme viikkoa on poikaystävällä ollu käsi kipsissä ja ite en sitä seinälle saa yrityksistä huolimatta. Oon varma et poikaystävä kaatu portaissa ja rikko kätensä siks ettei sen tarviis ainaka vähään aikaan sitä hyllyä nähdä. Vittu mie sanon jos se hylly joskus on seinällä ja myö vielä yhdessä niin bileet.

    VastaaPoista
  6. Meillä on ikeasta kaksi kirjahyllyä, sohvapöytä ja tv-taso, vielä olisi iso kirjahylly tulossa. :D Mitään ongelmia ei ole ollut. Onko meillä käynyt tuuri vai ollaanko me vaan niin parhaita, että osataan, häh? Tappejakin on aina ollut sopivasti ja pari ylimääräistä, koskaan ei ole puuttunut osia ja näyttävät nuo vielä ehjiäkin olevan..

    VastaaPoista
  7. Bussikin on "vaan" auto ja hajoaa siinä missä omakin kulkupeli. Olen valitettavasti joutunut todistamaan omalla työmatkalla (jostain junista nyt puhumattakaan.

    Samaa mieltä pikku muksuista pyörimässä kaupungilla ihmeellisiin aikoihin. En ymmärrä mitä ihmeen TEKEMISTÄ siellä ees on illalla, kun baareja lukuunottamatta kaikki paikat on kiinni. Värjötellä siellä sit kylmässä ja räkii maahaan.

    VastaaPoista
  8. Olen tyytyväinen siitä, että pääsin opiskelemaan mun unelma-ammattia! :)
    Olen myös tyytyväinen, kun saan nauttia hitaista aamuista. Onko mitään mahtavampaa tunnetta, kun saa aamulla juoda kahvit hitaasti ja olla vaikka koko päivän pyöpaita päällä?

    VastaaPoista
  9. Mua vituttaa se, kun meillä päin ihmiset valittaa kun poliisit saavat alennusta ABC:illä!!! AI ETTÄ KU ON TAAS NIIN HIRVEETÄ. Poliisithan tekee sellaista työtä, että kyllä heidän kuuluu saada vähän alennusta!

    VastaaPoista
  10. Mä oon tosi tyytyväinen siihe et pääsin työharjotteluu eräänlaiselle taide/teatteripajalle! Meinasin mennä pyyhkii itkevien lasten pyllyjä tarhaan, mut aattelin sit et ei tällästä kulttuurityökokemusmahdollisuutta tuu ihan jokapäivä vastaan & sillä perusteella jätin tarhailuajatuksen. En oo katunu päivääkään!

    VastaaPoista
  11. Oot siis Tampereella kotitalousopetuksessa? Missä koulussa sitä opetetaan (joku opisto?) ja siitäkö saa ilmeisesti jotain lisäpisteitä mm. korkeakouluihin haettassa? Voitko kertoo vähän lisää mimmosta opetus siellä on, onko hyödyllistä, minkälaista/ikästä porukkaa siellä on, ootko viihtynyt? Oon ite harkinnut meinaan sinne hakemista. Toivottavasti viitit vastata, auttais mua tosi paljon:)

    -Mau

    VastaaPoista
  12. Oon tyytyväinen siihen että mulla on niin ihania ja kultaisia kavereita. Oon tyytyväinen mun äitiin, se on maailman paras. Oon tyytyväinen siihen että syksyn ylppärit on ohi. On ihanaa ku nyt syksyllä alkaa taas näkyä tähtitaivas ja tulee sellasia kivoja kuulaita aamuja.
    Nyt on sellanen super iloinen ilta et voisin kertoa vaikka miljoona asiaa joista oon kiitollinen :) rakastan näitä iltoja.

    ps. mä en tienny et poliisit saa abc:lta alennuksia! :D no en ymmärrä miks jotakuta ees voi vituttaa tollanen asia? aika tärkeää työtä ne meinaan tekee.

    VastaaPoista
  13. Mä en tajua miks jotku valittaa tosta ABC:n pollari alennuksesta. Jos niin vituttaa niin alkais saatana ite poliiseiksi! Saahan ala-asteenki opettajat ruuat ILMASEKSI! Miksei kukaan valita siitä? Poliiseilla on muutenki paska palkka siihen verrattuna mitä ne joutuu tekemään, niin ovat kyllä ansainneet 50% alennuksen sapuskasta.

    VastaaPoista
  14. ei ala-asteen opettajat saa ruokaa ilmatteeksi, oli pakko huomauttaa! jos sitä ruokaa haluaa siellä koululla syödä, siitä ilmoitetaan etiäpäin ja palkasta vähennetään sitten ne ruokakulut.:D

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!