HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

perjantai 21. lokakuuta 2011

bloggaajan kiroukset

Itellä on käyny saatanan hyvä tuuri lukijakunnan suhteen; ei paskanlotinaa ja vittuilua, vaan mahtavia tyyppejä hauskojen tarinoidensa kera. Mutta harvalla bloggaajalla on asiat näin jepasti; menee melkein mihin blogiin vaan, niin jostain kommenttien välistä löytyy "siis oon alusta asti nauranu sun blogilles"- tai "oon tätä sun blogiis jo pidemmän aikaa seuraillu ja täähän on aivan paska"-kommentti. Siis mitä helvettiä! MIKSÄÄ LUET SITÄ?

Ymmärrän kommentin "tää on ihan paska". Joo, sun mielestä tää blogi on aivan täyttä kuraa  ja Suomessa on sanavapaus ja plaaplaa. Ei mua ainakaan henkilökohtaisesti sureta, jos joku sanoo mun blogia paskaks; ajattelenhan mä itekin monesta blogista niin. Haloo, kukapa ei? Mutta sit ku joku valopää kertoo lukeneensa kyseistä blogia useita kuukausia, JOPA VUOSIA ja sanoo kuinka se blogi on ollu aina paska. HEI IHAN OIKEESTI! Mikä sua vaivaa?! Emmä ainakaan päivittäin seuraa huonoja blogeja vaan huvikseni!?

Onko surkeiden blogien lukeminen ja niiden anonyymisti haukkuminen joku itsekidutuksen uusi muoto? Mikä ajaa ihmisen näpyttelemään sen surkeen blogin osoitteen sinne osoiteriville uudestaan ja uudestaan?

"JAAHAS, MENNÄÄS KATTOON MITÄ PASKAA SE LEENA ON TÄNÄÄN KIRJOTTANU!!"
---
"EI LUOJA KUINKA HUONO BLOGI, VIHAAN TON TYYLIÄ JA VAATTEITA JA KIRJOTUSTYYLIÄ, MUTTA IHAN PAKKO LUKEE!!"
---
"PAKKO KOMMENTOIDA ETTÄ VIHAAN TÄTÄ BLOGIA, OON AINA VIHANNU, VAIKKA TÄTÄ JOKA PÄIVÄ LUENKIN!"

 Mitä helvettiä? Emmäkä lue paskoja kirjoja vaan huvikseni, tai syö väkisin maksalaatikkoo tai käy luistelemassa! Miksi en? Hmm, siksi, että käytän mieluummin aikani mukavien asioiden tekemiseen, itsekidutuksen sijaan.

Sit mun korvaan vähän särähtää "sullon julkinen blogi, kestä seuraukset"-asenne. Onhan se totta, ei aina voi saada vaan pelkkiä ruusuja ja pienen mammutin verran kehuja. Ja jokaisen bloginpitäjän täytyy kestää pettymys siitä, että se blogi ei ookaan kaikkien suosikki. Pitää kestää kritiikki ja ottaa opikseen. Tietenki! Mutta kritiikin ja haukun raja on niin veteen piirretty viiva, että huh huh. Eikä sanavapaus oo sama asia ku oikeus kunnianloukkauksiin tai uhkailuihin. Ei vittu se niin mee, että pistät blogi pystyyn, niin muilla on oikeus haukkua ja uhkailla sua anonyymisti! Melkein sama ku ajateltais "mitäs menit käymään kaupassa, kestä seuraukset", ku sut on pahoinpidelty sairaalakuntoon maidonhakureissulla.

Pahinta on, että näitä haistavittukommentteja kirjottelee lähes aikuiset ihmiset, useissa tapauksissa ikää kommentoijilla on jopa ylitse 20. Siis mikä ajaa kenenkään normaalilla aivotoiminnalla varustetun yli 10-vuotiaan jakaan jotain aivan saatanan lapsellisia "vittu oot nolo huora ja sun blogi on perseestä"-kommentteja? Iteppä vasta aikuismaiselta kuulostitki... Tai sitten nää melkein aikuiset, jotka ottaa tehtäväkseen pilkata useita vuosia nuorempien tyttöjen blogeja. Heh heh, hauskaa nauraa 12-vuotiaan blogille ja kommentoida anonyymisti siihen kaikenmaailman törkeyksiä. Ei vittu, herätkää ny! Mua niiiiin hävettäis olla sellasten happivajeesta kärsineiden mulkkujen äiti! Ja sit toi kaikki paska pitäis kestää siks ku "iteppä blogias kirjotat"...


Mikäs on ollu naurettavin/törkein/lapsellisin sun blogiis ilmestynyt kommentti? Jaa se kanssani ja nauretaan yhdessä!

31 kommenttia:

  1. Hahaha lähtikö tää inspiraatio osittain siitä meidän taannoin käymästä wannabe-pissis keskustelusta? :D

    Kaveri hakkaa siellä päätään näppikseen :DDD

    VastaaPoista
  2. Ainii ja Jenni mää rakastan sua, tää on kyllä all time lemppari postaus ♥ WORD !

    VastaaPoista
  3. sulle voi aina antaa ruusuja pienen mammutin verran :D sä oot jenni oikeesti iiiihan mahtava ! tää on niin asiaa - taas - ja mä joskus muutama kuukausi sitte mietin tätä samaa ku kaverin 15vee blogii oli tullu jotai paskaa : "ootsä tosissas heii, sä oot noi nuori ja sun parisuhdedraama on ihan vitun noloo, miks kirjotat siitä nettii, ketää ei kiinnosta, ei vittu ssä oot niiin nolo ku kirjotat elämästäs tänne. ei vittu, kasva aikuiseks ja poista tää naurettava blogi." mitä vittua ? parasta oli et kaveri luuli oikeesti bloginsa olevan naurettava ja piti kirjotustaukoo jokun kuukauden. lisäks sillä ei oo paljon lukijoita ja luulee varmaan, että kaikki ajattelee nii.

    kyllä pitää sanoo että vituttaa tollaset paskanjauhajat.

    VastaaPoista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. Naurettavimpiin kommentteihin ikinä kuuluu anonyymin (yllätys!) kommentti:
    "Hyi sun nenä on aivan kamala ::D seriously. En missää nimes pystyis elää ite tollasen kans."

    Ah niin kuin itse olisin aikoinaan nenäni valinnut ♥ tämä komentti jaksaa sitten naurattaa :Dd

    VastaaPoista
  6. Ei vittu ehkä kaikista anokommenteista lemppareimmat mitä itelle on tullu, on ollu tyyliin:
    "Tässä on meikin ja meikkaamisen kanssa käynyt vähän samallalailla kuin laihduttajalla joka sairastuu anoreksiaan.... ei enää itse huomaa olevansa hirveän näköinen. "
    "Oksennan joka kerta tolle sun "rusketukselle""
    "Hirveet hampaat"
    "Muistithan kultaseni ottaa ulostuslääkkeesi, olen niin kovin huolissani sinusta, muistathan mitä viimeksi kävi kun unohdit ne ottaa? terveisin Marketta-tätisi"

    VastaaPoista
  7. Anonyyminä on nyt pakko antaa kehuja ison mammutin verran; oot ihan mahtava! :D

    VastaaPoista
  8. munki blogin kommentit perustuu 95% noist anonyymeist jotka vaa haukkuu :D ja sit ihmettelee viel miks oon tyly niille :D oon sanonu niille monta kertaa et menee pois jos kerta nii paska blogi yms mut aina tulee takasi :D vittu mitä porukkaa

    VastaaPoista
  9. itse en harrasta tuota anonyyminä haukkumista kommenteissa, mutta myönnän, että RAKASTAN lukea blogeja jotka ärsyttää mua ! Ehkä oon ihan idiootti, mutta ärsyyntyminen vaan on niin kivaa. Kiva ajatella oman pienen päänsä sisällä, että: "heh heh.. onpa tuo idiootti.. luuleeko se, että jollakin kiinnostaa.. hyi mitkä hiukset.. muahahaa.." :D Toisaalta ilmeisesti jollakin kiinnostaa, MULLA, koska kyseisiin blogeihin kuitenkin eksyn päivästä toiseen..

    VastaaPoista
  10. vittu oot nolo huora ja sun blogi on perseestä

    VastaaPoista
  11. OHO piti tulla anonyyminä!!!!


    Joojo oot ihana ♥

    VastaaPoista
  12. Anniina kirjoitti...
    "Muistithan kultaseni ottaa ulostuslääkkeesi, olen niin kovin huolissani sinusta, muistathan mitä viimeksi kävi kun unohdit ne ottaa? terveisin Marketta-tätisi"

    <-- paras :DDDDDD

    VastaaPoista
  13. Mulle tuli joku joskus anonyyminä valittamaan mun "sössöässästä", jota on kuulemma ollu koko jakson ajan tuskaa kuunnella ruotsin tunneilla. Parasta jutussa oli se, ettei mulla ollu koko vuonna ollu ruotsia :)

    VastaaPoista
  14. En muista kaikkia anonyymikommentteja mitä mulle on tullut koska ignoraan ne aika lahjakkaasti, mutta tunnistin erään anonyymin aina samaksi sen kirjoitustyylistä ja kun se taas kerrran tuli haukkumaan mua ja kerroin tietäväni sen niin alkoi sellainen puolustelu että, ja ihan sattumalta joku ilmestyi mukamas samaan aikaan kommentoimaan ja sama ano tuli sanomaan että "hei olen leena enkä mitenkään liity tähän juttuun mutta olen kyllä ihan samaa mieltä ja plaaplaaplaa" ei yhtään läpinäkyvää ? :DD
    sama anonyymi mm. haukkui minua itsekkääksi, laiskaksi ja huonoksi bloggaajaksi kun en postaillut joka päivä ja kertonut kaikkia yksityiskohtia elämästäni, ottanut ällösöpöjä kuvia musta ja avokista katsomassa leffaa, tiskaamassa, syömässä, tekemässä ruokaa, arjen yhteisiä asioita ah<3 ihme pakkomielteinen ihminen jonka sitten estin kokonaan blogiin pääsemisestä :D lataili kaikki mun kuvat ja kaikkea :D ja kertoi kuinka mun pitäisi olla niinkun ihana uino joka on niin täydellinen ja upea bloggaaja :D ikimuistoinen ano kyllä kommentteineen, parhaita paloja en vaan muista :D

    VastaaPoista
  15. mää ainaki luen kaikkia vitun paskoja blogeja koska nauraminen on kivaa, varsinkin muiden kustannuksella.
    ei oo mitää diipimpää ku mennä vituttavan päivän jälkee vitun läppään blogiin ja nauraa perseensä irti jossain tyyliin kissies.se tai joidenki random meikkipellejen ihkutus blogeissa.
    yleensä en jätä vittumaisia kommentteja, joskus saatan kirjoittaa jotain kipakkaa ja hohotella kun joku tärkeilevä muiggeli vetää pussillisen herneitä nenuseensa.

    VastaaPoista
  16. Mulle ei oo tullu vielä kun vaan yks ilkeilyanonyymikommentti, joku oli laittanut että "naamas on hirveintä mitä tiedän" :DDD No, jos tarkoitus oli loukata niin aika epäonnistunut yritys.

    VastaaPoista
  17. "Anonyymi kirjoitti...

    itse en harrasta tuota anonyyminä haukkumista kommenteissa, mutta myönnän, että RAKASTAN lukea blogeja jotka ärsyttää mua ! Ehkä oon ihan idiootti, mutta ärsyyntyminen vaan on niin kivaa. Kiva ajatella oman pienen päänsä sisällä, että: "heh heh.. onpa tuo idiootti.. luuleeko se, että jollakin kiinnostaa.. hyi mitkä hiukset.. muahahaa.." :D Toisaalta ilmeisesti jollakin kiinnostaa, MULLA, koska kyseisiin blogeihin kuitenkin eksyn päivästä toiseen.."

    EN KESTÄ!!!!!!!!!!! ei voi sanoo jollakin kiinnostaa

    VastaaPoista
  18. Moikka Jenni :)

    Oon nyt lukenut sun blogia jotain pari viikkoa. Ekaksi olin ihan että whaat, mitä täällä tapahtuu, ihme tyyppi. Mut sit tulin vielä toisen kerran tänne ja huomasin, että sulla on hyviä mielipiteitä, vaikka en todellakaan kaikesta ole samaa mieltä :) Kiva kun kirjoitat niin kärjistetysti, sun tekstejä on hauska lukea!

    ano 19.06: sä oot sairas. Miksi täytyy pahoittaa toisen mieli tarkoituksella?

    VastaaPoista
  19. Mä kirjotin joskus omista ongelmistani ja totesin että onneks mulla on ihana mies, niin tuli kommentti "sulla sentään on poikaystävä. Mulla ei ole sitäkään eikä edes ystäviä, joten älä valita" öööh anteeks mitä, se on MUN blogi niin totta helvetissä mä kirjotan sinne MUN asioista ja MUN ongelmista?! :D ihan aina löytyy varmasti joku jolla menee huonommin ku itellä. Eikö siis kukaan sais valittaa koska Afrikan lapset? :D

    VastaaPoista
  20. Mulla on vähän sellanen fiilis, että jos ano kommentoi jotai epäasiallista, eikä sille vastaa erityisen nätisti takaisin (etenkin jos sama hemmo on heitellyt kommentteja useammin) on heti ihan hirveä ihminen. Anonyymit saa käyttäytyä miten sattuu, mutta omalla nimellä/naamalla esiintyvät ihmiset ei saa sanoa mitään vastaan..
    Onneks omiin blogeihin ei oo tullu oikeestaan mitään, en ainakaan muista. Aika ihme, kun oon eri blogeissa 1½ vuotta kirjoitellut.
    Itekin kyllä joskus luen jotain blogeja, mille pyörittelen silmiä, mutta se nyt vaan on hyvää ajanvietettä kun sattuu olemaan tylsää :P

    VastaaPoista
  21. AHAHHHAH tuli mieleen pari muutakin hauskaa anokommenttia mitä mulle on laitettu:

    "Mulla on röhnää varpaiden välissä, haluatko maistaa?"

    "Alkaako jo vituttaan kun huomaat, että meitä on täällä useempikin, jotka vihataan sua? ;)"

    AAAAH niin ja kuvaan jossa oon Alanyassa ja mulla on huivi kaulassa...
    "Täh, hiostava keli ja 35+ astetta lämmintä ja sulla on HUIVI KAULASSA?! Raivostuttaa tollaset muotivillitykset missä ei oo päätä eikä häntää! "
    SYY HUIVILLE oli se, että mä paloin rinnasta niin pahasti, että oli pakko suojella sitä jollain muullakin kun rasvalla kun ei ollu peittävämpää toppia :D


    Kiitos tästä sun inspiroivasta postauksesta, tuli oikee pakkomielle kaivella noita vanhoja kommentteja blogista :"D Lämmittää sydäntä<3

    VastaaPoista
  22. hahah parhaat on kyl ollu:
    "olisit muuten tosi nätti, mut sun nenä herättää liikaa huomioo :(" ja sit "oot tosi kaunis ja tällee mut joteki ärsyttää tollaset puolikaaren muotoset kulmat."
    vissii niitten ois sit jotai siksakkii pitäny vetää :DD

    VastaaPoista
  23. Niin no siis kukapa meistä lukisi Fia Nyholmin tai Johanna Tukiaisen blogia ihan siksi että blogi on laadukasta luettavaa...ei se kyllä silti anna oikeutta kommentoida asiattomia. Mutta pointti oli siis se että kyllähän niitä blogeja tulee luettua vaikka ne ärsyttäviä tai huonoja joskus oliskin.

    VastaaPoista
  24. "Sini kirjoitti...
    Naurettavimpiin kommentteihin ikinä kuuluu anonyymin (yllätys!) kommentti:
    "Hyi sun nenä on aivan kamala ::D seriously. En missää nimes pystyis elää ite tollasen kans."

    Ah niin kuin itse olisin aikoinaan nenäni valinnut ♥ tämä komentti jaksaa sitten naurattaa :Dd"

    EIKÄ KUOLIN :D:D:D:DDDD
    Ihan käsittämättömiä juttuja ihmisillä :DD

    VastaaPoista
  25. näytät IHAN Katy Perrylta!!!!!

    VastaaPoista
  26. Mäkään en vain tajua tätä juttua. Aikuisetkaan ei enää ole aikuisia. Mut kai se vaan on tää aika, kun kaikki on julkista ja ulkonäkökeskeistä. En mä muutakaan keksi. Ja se, että tollanen käytös nähdään ihan yleisesti hyväksyttävänä. Raadollinen maailma <3

    Mun blogista on anonyymit vinkujat pysyneet luojan kiitos vielä toistaiseksi poissa.

    VastaaPoista
  27. sun blogis ei oo yhtään niin kiinnostava ku miisan, sitä paitsi elämäs on saatanan köyhä.. ryyppäämistä, ryyppämistä, kaunes sitä ja tätä.. ootko kattonu oikeesti peiliin? paljonko käytät meikkiä oikein.. kiva ois nähä ilmanki :) näytätkö kenties ihan aasin vitulta silloin se jää nähtäväksi! mutta ei tässä muuta, sainpahan sanoa mielipiteeni.. ps. mitä paskaa, olet säälittävä
    Anonyymi kommentoi tekstiä Video14.9.2011

    mahtava postaus :) noita kitisijöitä on kyllä enemmänkin, mut toi on kyl yks parhaimmista kommenteista :D

    VastaaPoista
  28. Ja anonyymit kirjottaa paskaa koska ne voi sanoa sen ilman omaa naamaa. Siks vaan. Ja useimmat vielä liiottelee kommenteissaa sen takia, niinku Jannina tuossa sun saamassa idioottikommentissa ihan selvästi :D

    VastaaPoista
  29. Pakko tunnustaa, että luen yhtä _erittäin_
    hermoja raastavaa blogia. En tiedä miksi piinaan itteäni. Jotenki on vaan niin kiva lukea niitä ja tuskailla avokille, että miten tuo VOIKAAN olla noin typerä ja naiivi.
    Erotuksena näihin sinun anonyymeihisi tosin,
    että esiinnyn siellä omalla nimelläni ja blogin kirjoittaja on sukulaiseni.

    VastaaPoista
  30. "Melkein sama ku ajateltais "mitäs menit käymään kaupassa, kestä seuraukset", ku sut on pahoinpidelty sairaalakuntoon maidonhakureissulla. " :DDD ooo, sun blogi on ihan loistava! Oon tässä nyt melkee pari tuntia lukenu ja nauranu ja eläny ihan mukana :D MUTTAJOO. oon ite huomannu että kavereiden lifestyle blogeja haukutaan aivan älyttömästi. Omat kuvat haukutaan lyttyyn ja valitetaan että "vittu sun elämä on tylsää, miks kirjotat, ei ketään kiinnosta" etc. ja tulee ihan paha mieli itellekkin sellasista. Ite kirjotan blogissani lähinnä yhteiskunnallisista asioista ja kaikenlaisesta paranormaalista, vieläpä väärällä nimella, ja sitä seuraa vain sellaiset ihmiset joita kiinnostaa samat asiat, joten en ole saanut juurikaan haukkuja ja olen onnellinen siitä :) (paitsi kerran kun erehdyksessä linkitin blogini facebookkiin, joku teinipallero tuli valittamaan että oon nolo ja naurettava nörtti ja muuta mukavaa koska luen paljon. mutta eipä paljon hätkäyttänyt :D)

    VastaaPoista
  31. Yks sairain oli varmaan vuos sitte ku laitoin elloksen sivuilta otetun kuvan takista jonka äiti tilas mulle joululahjaks. Sainpahan ihanan anonyymikommentin joka meni näin: "Vitun ruma takki, toivon että sitä ei oo ees tilattu :D Olen äitisi, *Marianne*" Ja siis toi *Marianne* oli mun äidin oikee nimi, ja musta toi oli vitun sairasta. Vielä ku toi oli selvästi joku mun tuttu joka ties mun äidin nimen.

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!