HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

torstai 20. lokakuuta 2011

faktoja Jepasta

Katya What it's like to be me -blogista antoi mulle aikas muksan haasteen, jonka pointti on siis

♥ toki kiittää haasteen antajaa (Kiitos Katya! ♥)

♥ kertoa kahdeksen faktaa itsestään

laittaa haaste eteenpäin kahdeksalle bloggaajalle


1. Mua ei tartte auttaa
Vedän jäätävät kilarit jos joku tulee jotain neuvomaan mua, tai vielä pahemaa: auttamaan mua kädestä pitäen! OSAAN ITEKKI! ehkä

2. Rakastan lihaa
Naudanliha melkein missä vaan muodossa saa mut kuolaamaan pöydälle. File lautaselle ja ketsuppia päälle, perunat on nössöille!!

3. Oon hirveen epäkiinnostunut ihminen

Mä en vaan saa kiksejä siitä, jos joku kaveri soittaa mulle koska oli ostanut uudet tumput tai nähnyt exänsä siskon kaverin samassa bussissa. Mun tekis mieli huutaa "JAAAAAAAAAAAAA" kun mulle tullaan sönköttään jotain aivan randomia.

4. Salaa haluaisin kirjailijaksi, kolumnistiksi tai valokuvaajaksi

Olisin niiiiiiin onnellinen omasta kirjasta, novellikokoelmasta tai valokuvanäyttelystä!

5. Sain tänään soveltuvuuskoekutsun Pirkanmaan ammattiopistoon!!!!!

APUAAA en oo ikinä ennen ollu soveltuvuuskokeissa tai missään koulutesteissä.

6. Oon meinannu ajaa hirvikolarin -polkupyörällä :DDD

7. Katy Perry on kehunut mun hammaskorua!
 

8. Voisin syödä aamusta iltaan ja yöt läpeensä, mutta kroppa ei kestä.

Miten ruoka voi olla niin saatanallisen hyvää? Jugurttia, lihapullia, ruisleipää, kasvisgratiinia, tomaattikeittoo, rakettispagettia... Namnamnam omommomomom <3

10 kommenttia:

  1. Mä vedän kauheita rageja jos mua tullaan neuvomaan jossain asiassa =D Kyllä mä sitten pyydän apua jos sitä tarviin hemmetti soikoon!

    VastaaPoista
  2. mitäää ?! mikä toi katy perry juttu on:D??

    VastaaPoista
  3. Järkytyin tosta katy perry jutusta myös :DDD

    VastaaPoista
  4. Mikä toi Katy Perry juttu on? KUIN COOL! :D

    VastaaPoista
  5. Hei! Mun oli nyt ihan pakko sanoa sulle jotain, kun oon tässä koko aamupäivän lueskellu sun blogias.
    Siis mun mielestä on ihan mahtavaa, kuinka sä ilmaiset sun mielipiteitä asioista, alkaa naurattaa ihan, että miten osaat sanoa välillä niin oikein jotkut asiat! :-D Mua itteeni vituttaa noi saatanan isi maksaa -blogien pitäjät, jotka heiluu kuvissa LV ja burberry -vaatteiden kanssa, ja kertoo kuinka haluaa jonkun merkkilaukun jokaisessa värissä.
    Sä oot vaan niin ihanan luonnollinen, etkä sä välitä mitä porukka puhuu/miettii susta. Keep up the good work, mä voin vaan kuvitella kuinka hauskaa seuraa olisit jos oot samanlainen ihan in real life!

    - M kuittaa!

    ps, Sori jos tuli nyt tositosi positiivista palautetta, mutta .. MAHTAVAA!

    VastaaPoista
  6. Toi Katy Perry-juttu on niinkin "hurja", että siis öö. Ystäväni Julli hankki meidät Katy Perryn keikalle Tukholmaan pari vuotta sitten ja päästiin päkstakelle juomaan jaffaa ja sitten neiti Perry tuli heittään läpyskää meidän kanssa noin kolmen sanan verran :D

    ja M KIITOS tuhannesti kommentistasi, mää melkein punastuin mielihyvästä :D<3




    <3: JENNIjolle kommentointimahdollisuus omalla nimellään vittuilee

    VastaaPoista
  7. Mille linjalle oot hakenut?:) Ei muuten mutta Tampereen ammattiopistossa opiskelevana olis kiva tietää ;P

    VastaaPoista
  8. MUSTA TAITAA TULLA ISONA JENNI. sähän kuullostat ihan multa ! paitsi että oon ollut vaan koiran kanssa lenkillä ja luullu hirvee hevoseks ja saanu koiran karkaamaa mettää koska se säikähti sitä hirvee ... tää on pitkä stoori :---D ja katy perryä en oo koskaan livenä nähnyt, vaikka kovasti olisin halunnu, en oo päässy vielä persukoulusta MUTTA en oo koskaan maistanu tomaattikeittoo :o pitää varmaan testata jokupäivä tässä !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei saatana nauroin persukoululle:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Poista
  9. IHAN PERSUKOULUSSA MUUTEN OLEN. typo :----D eli tarkotin peruskoulua :D

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!