HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

tiistai 25. lokakuuta 2011

gallup: mitä kaipaat blogiini?

Koska te tätä blogia luette, en minä, haluisin kuulla  

onko asioita, joita blogini kaipaisi, jotka helpottaisivat lukemista tai muuten vaan blogissa liikkumista, asioita jotka piristäisivät blogia tai toimintoja joita blogini suorastaan vaatii?

Olen pelkkänä korvana ja avoin uudistuksille. Meinaa ite ei tuu tuunailtua ulkoasua tai kiinnostuttua kaikista vitun nippeleistä ja nappeleista ku oon niin kirjoituspalon huumassa... :D

5 kommenttia:

  1. laita tää sillain että iphonella voi selata sillai... öööö :D

    VastaaPoista
  2. ^ano kyl mä ainaki pystyn :o MUTHEI ole kiltti ja tee aiheesta postaus kun se: ärsyttävät pikkuteinit (ja muutkin) laittavat kuvatektiksi 'sori huono laatu' ja kun kuvaa katsoo, KAMERA ON HEILAHTANUT ?! mulla ainakin keittää yli :D jos ette osaa käyttää kameraa ja ottaa kuvaa ilman että se heilahtaa, älkää nyt herra jumala sanoko että 'juujuu tällänen 10 000 euron järkkäri mulla tässä ja studovalotus mutta laatu kusee, mun kuvaustaidoissahan ei ole vikaa' kyllä keittäää

    VastaaPoista
  3. anonyymi, hei en oo kuitenkaa mikää atk-tuki!! :D

    anonyymi, ota tästä esimakua: http://lets-fake-it.blogspot.com/2011/07/jarkkaripakko.html

    ja kiitos ideasta ;>

    VastaaPoista
  4. Ihanaa ku päivität niin usein!! :) Yleensä mun seuraamissa blogeissa roikkuu viikon joku kanasalaattipostaus (miks mä luen niitä) ja saan aina pettyä mutta suhun en koskaan. Jatka samaan malliin ja mitä sun kysymykseen tulee niin mulla ei oo kyl ees mitään parannusehdotuksia.. :D Ilahduin vaa ku oli taas tullu postausta viime vierailun jälkeen :)

    VastaaPoista
  5. Ota sanavahvistus pois!! Ihan tarpeeton!

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!