HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

maanantai 17. lokakuuta 2011

kuvapostaus

en löytäny MISTÄÄN kaikkia kuvia jotka olisin halunnu julkasta! vituttavaa. ja kaikkia pyyntöjä en toteuttanu, esim. kuvaa sängyn alta; siä ei oo mitään! Mutta siis yrittäkää nauttia, vaikka kaikki kuvat on erikokosia ja muutenki ihan erilaisia keskenään.


epäonnistunut poseeraus
Image and video hosting by TinyPic
Luoja mikä sika mä olen! Pikkusen on tytölle maistunu jätski ja sidukka! Päälle vielä toi tekosielukas ilme.
&
122652268
Vähä mä olen jäinen! Näytän ihan pelokkaalta koiralta turkoosissa kaavussani :D:D


lempparikynsilakka
jenni 165


paikka jossa päivittelen blogia
jenni 164


kuva poikaystävän pikkusormesta
Image and video hosting by TinyPic
Nojoo, kaikki sormet...


kännikuva
YLIOPPILAS LAHTINE 094
&
jenni 17 vee 109


kuva, jossa yritän epätoivoisesti tehdä jotain
kesää 140
yritän ottaa kopin.. :(
&
jepa
ei ne aallotkaan kaikkea jaksa!



kuva rumimmasta ilmeestä, jonka saan väännettyä
Image and video hosting by TinyPic


kuva, jossa mulla on karrrrseat kuteet
Image and video hosting by TinyPic
3/4-leggarit, t-paita, iso huppari (lämmintä melkein 30...), vaaleanpunaiset sukat, pinkit kangastossut ja pinkki laukku... HYI SAATANA! :D


kuva, jossa olen onnellinen
jenni77 125
&
öö siis laival 013



paras musta otettu kuva mun mielestä
Image and video hosting by TinyPic


meikitön kuva
maaliskuu 078
NO JOOJOO MULLA ON PIIRRETTY PUOLIKS KULMAT!



kuva meidän kämpästä
TALVI 2010 071
keittiö on kodin sydän.



lempikengät
jenni77 056
&
maaliskuu 063


lempiasukokonaisuus
Image and video hosting by TinyPic
LEGGARIT JA HELLO KITTY-PAITA! Maailman kivointa painella tossa etäisesti yöpuvulta näyttävässä kostyymissä.



teinikuva
oon ihku 011
&
Image and video hosting by TinyPic


kuva sukista
jenni 166


♥♥♥poikaystävä
Image and video hosting by TinyPic


lempikampaus
no lol 030


lapsuuskuvia
uuseja 246
&
LOLLL 209


perusjenni
111559239


bilejenni
Image and video hosting by TinyPic

24 kommenttia:

  1. Sä näytät kyllä oikeesti joka kuvassa erilaiselta :DD
    VAU toi otsis, ihana!

    VastaaPoista
  2. Hehee mulla on sama näppis :D Ja ihan tajuttoman kiva toi kakkoskuva tosta 'kuva, jossa olen onnellinen'!

    VastaaPoista
  3. Nora ÄLÄ MUUTA SANO :D oon muutenki aika usein tavallaa.. eri näköne :D en tajua!

    Tannja, kiitti! =)

    Anonyymi, kiitti paljon =)!

    VastaaPoista
  4. Jep, toi kuva jossa olen onnellinen toka kuva on ihana!
    Miten sun hiukset on värjätty tossa tai millä värillä? Tosi nätit nimittäin :)
    Oot muutenki jotenki erikoisen eksoottisella tavalla superkaunis!

    VastaaPoista
  5. anonyymi, oon ihan ite värjänny jollain suklaanruskella ja sitten varmaan paria eri vaalennusraitasettiä... tosta kuvasta on 3 vuotta niin en yhtään muista :s
    ja kiitti kehuista! :)

    VastaaPoista
  6. Sä olet nainen aivan älyttömän kaunis! :)

    VastaaPoista
  7. Anniina kiitos! ei kyllä aina tunnu kauniilta, ku oon nykyää vähä heikko panostaan tän naaman suhteen :D

    VastaaPoista
  8. tosi kiva postaus ja oot muute hirmusen nätti! :-)

    VastaaPoista
  9. jansku kiitos, kiva että tyksit :>

    VastaaPoista
  10. ahaha noi teinikuvat! oot nätti

    VastaaPoista
  11. Näytän ihan pelokkaalta koiralta turkoosissa kaavussani :D:D << nauroin iha helvetisti :D

    mut oot tosi kaunis :)

    VastaaPoista
  12. Ei apua yleensä en uskalla mihinkään kommentoida, en tännekään vaikka ihan vakituisesti tätä luenkin, mutta nyt on kyllä pakko sanoa et ei helvetti et osaat tyttö olla kaunis! Aaaa vajoon johonki kateuden onkaloon :(

    VastaaPoista
  13. Oot tosi nätti tuossa "kuva,jossa olen onnellinen 2" :) ja otsahiukset sopii sulle superhyvin!
    Pakko oli kommentoida,vaikka samanlaiset kommentit oli laitettu jo aikasemminki.

    VastaaPoista
  14. Ja hei pakko kysyä että missä oot käyny lukion? :D

    VastaaPoista
  15. kiitos kaikille kehuistaohämmästynyt :D <3


    Tannja, Nokian lukiossa :D

    VastaaPoista
  16. oon ilmeisesti joku nopein kirjottaja ku näppäimistökään ei pysy mun perässä :DDDDD vittuuuu

    VastaaPoista
  17. Ihania kuvia, hahaha noi teinikuvat :D
    ihanat ballerinat & oot tosi kaunis tossa onnellinen-kuvassa juoma kädes laivalla:)

    VastaaPoista
  18. Toi hellokitty paita!! Mulla on samanlainen ja kans lempipaita ! Ihanin kaikista <3
    Naamas on ihana :) <3 ku sul on meikittäkin sillai vahvat piirteet tai sillai, et näytä kuolleelta :D oon kade

    VastaaPoista
  19. Aaa kun olet nätti ja suloinen! Alkoi hymyilyttää nuo onnellisuus-kuvat. :-) Ja sinulle sopii älyttömän hyvin hiukset noin, niin kuin tuossa bilelookissa on. Kiva postaus. :>

    VastaaPoista
  20. Hei pakko kysyä, onko tuo "karseiden kuteiden kuva" otettu Miamista? Kun maisema näyttää ihan siltä lentokentän uloskäynniltä siellä! :D

    VastaaPoista
  21. eiku Losissa lentsikkakentällä :P

    VastaaPoista
  22. Ai, no voi olla että mulla menee kentät sekasin! Olen nimittäin losin kentällä pyörinyt myöskin :D

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!