HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

sunnuntai 2. lokakuuta 2011

♥ mää vastaan ♥

Mulla ois heti yks! Mä oon ihan samanlainen ku sä ton paasaamisen suhteen ni on ihana lukee sun blogia! :D Mut esim kavereilla välillä menee hermot ku alan paasaa ja valittaa jostai jutusta ja etenki ku oikeen innostun!!
Ni kysymys on siis että suuttuuko/ärsyyntyykö/pyöritteleekö kaverit silmiä ku paasaat ja valitat? Vai saatko kaiken purettuu blogin ja oot sit kavereille ja muille kiltti enkeli joka ei paasaa? :D
-Hmmm, läheisimmät kaverit ei jaksa enää välittää, vaan nauraa mulle "hahaha taas Jenni kiihdytti ittensä raivoon alle kymmenessä sekunnissa!" , mutta uudet tuttavuudet vaatii hetken sulatteluaikaa... :D Mutta kyllä kaikki ottaa aina huumorilla mut, harvoin mää vakavalla naamalla paasaan. :D

Mistä saat inspistä mm. blogiteksteihisi? Kuka sua inspiroi?
-Ei oo yhtä ihmistä, vaan se voi olla kuka vaan; kaveri, ihminen kassajonossa, mainoskasvo tai vanha tuttu vuosien takaa. Mä tarkkailen tilanteita ja spekuun kauheesti, joten mä voin saada kauheen inspiksen vaikka ruokakaupassa. Ja aika paljon vaikuttaa omat kokemukset ja oma menneisyys, tietenki.

400? Ei voi olla, muistan ku rupesin seuraamaan sun blogia, niin sulla oli 75 lukijaa! Sust on tullu famous XD no, miltä nyt tuntuu?
-No, ei ny ehkä famous, mutta onhan tää hirveen siistiä ku mun JUTTUJA jaksetaan lukee! Että mun blogia ei lueta vaikka mun henkkamaukkarättien takia tai et jos oisin kaunis, vaan koska mää oon kova läpiseen! Siis niin kivaa! c:

onks sul sivusiili? :D
-On, mut se on saatanan kova kasvaan koko ajan yli! Joutuu ravaan kerran viikossa äitillä leikkaamassa!

miks leikkasit sivusiilin?
-Se on niin siisti piriste mun muuten niin saatanan tylsään tukkaan. En halua luopua siitä piiiiitkään aikaan.

Tutustutko helposti ihmisiin? Vai vältteleekö kaikki sua? :)
-Saan tositosi usein kuulla "luulin et sä oot ihan perseestä, mut sähän oot tosi kiva"-kommentteja, mutta toisaalta oon sellane tyyppi, että monet ei kestä naista joka puhuu suoraan, joten...50-50!

Tuli mieleen, että sulla kai on paljon rakkaita kavereita, mutta myös jonkun verran ns. "vihamiehiä"? Itselläni samoin, eli siis onko "vihamiehet" laskenu sun itsetuntoa tai jääkö sua koskaan harmittamaan, että "perkele, ois pitäny vaan olla hiljaa eikä laukasta sitä omaa mielipidettä"? Ois kiva kuulla kokemuksia ja nöyrin anteeksi pyyntöni jos olet oikeasti ihan toisenlainen ihminen :D
-Itse asiassa mullei oo mikään huikee määrä mitään bestfriendejä, vaan pari hyvää kaveria (oon välillä saatanan laiska hoitaan kaverisuhteita...). Mutta tosiaan vihamiehiä on riittäny tappouhkauksineen, muttei nyt oo kyllä viimeseen pariin vuoteen ollu enää mitään suurempia hässinkejä. Mut mä en oo koskaan ottanu itteeni siitä, et joku vihaa mua jostain syystä. Siinäpähä vihaa! En kyllä muista edes traagisimpina teinivuosina en tuntenu surua ja murhetta muiden mielipiteistä. Enkä mä kadu tekemisiäni ja sanomisiani; tällanen mä oon enkä koe tarvetta esittää fiksua ja filmaattista siks, ettei kukaan vaan ny inhois mua. Mullon aika hyvä itsetunto ja ymmärrän sen faktan että kaikista ei vaan voi pitää! :>


Saiksää sitä Nyholmia minkäänlaiseen vastuuseen siitä sun tekstien kopioinnista?
-En, vielä!

Onko sulla sisaruksia?
-On mulla 10 vee pikkuveli, maailman paras tyyppi! Ilman sitä mun elämä olis aivan sairaan tylsää.

Miten perustit tämän blogin?
-No oon kirjotellu kaikennäköstä (novelleja, tarinoita, mielipidetekstejä jnejne) siitä asti ku opin kirjottaan, joten tää on aika luonteva tapa "harrastaa". Ja siis pidin lifestyleblogia enne LFI:tä, mut se ei ihan tuntunu omalta. Läpällä perustin tän ja mun kaverin (terkkuja Paulalle!) kanssa naureskeltiin, että kuka tällasta ny jaksais lukee. Yhtäkkiä parissa viikossa tuli lukijoita ja olin ihan wtf-fiiliksillä. Joten sanon kaikille, jotka haaveilee bloggaamisesta tai bloggaa jo: tee ihan omaa juttuas, äläkä yritä ahtautua siihen peruslifestyleläpäläpämuottiin.

Ootko siis koulussa vai töissä ja missä ?
-Nyt oon koulussa joulukuuhun asti ja sit täytyis todellakin keksiä jotain pidempiaikasempaa ratkasua... Mut siis oon kotitalousopetuksessa Tampereella. Kuulostaa sairaan tylsältä, mutta se on tosi jees: liekitetään piffejä ja noutopöytiä.

Missä asut?
-Nokialla 30 neliön yksiössä kanssa poikaystäväni.
Pikkuse o ahdasta...

Minkä ikäsenä menetit neitsyytes?
- Sopivan! En liian nuorena.


Eka poikaystävä?
-ÖÖÖÖ... Jotai "poikaystäviä" oli joskus 12-13-vuotiaana, mutta olinkoha jotai 14 vee, ku oli sellasta OIKEETA seukkailua.

Eka pusu?:D
 - Oisinkohan ollu seiskaluokalla tai jotain? Sain pusun vaahteran alla, voi söpöä!


Kiitos paljon kysymyksistä, oli tosi kiva vastailla näihin! :)

3 kommenttia:

  1. mäki liekitän yleensä noutopöytiä ^^ :----DD

    VastaaPoista
  2. Haha :D Luin ton "onko sulla sisaruksia" et "onko sulla sairauksia" ja vastaus oli 10v pikkuveli. :DD

    VastaaPoista
  3. Ahaa, tässäpä vastaus kysymyksiini..
    "Saiksää sitä Nyholmia minkäänlaiseen vastuuseen siitä sun tekstien kopioinnista?
    -En, vielä!"
    Eli tiedät jo. Ja ilmeisesti ei ole ollut minkään näköistä lupaa. Helvetti että pistää vihaksi! Kävin tosiaan avautumassa Fialle ja voin tehdä niin uudestaan jos susta siltä tuntuu. En osaa edes kuvitella kuinka paljon suuttuisin jos mun blogia kopioitaisiin! Jumalauta mikä ämmä jos saan suoraan sanoa >:(

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!