HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

tiistai 11. lokakuuta 2011

on ihan ok olla laiska ja ylpeä siitä

Tiätsä, ku monesti ihmiset antaa ymmärtää olevansa vitunmoisia patteriperseitä ja sporttinaamoja esim. FB-päivityksistä "LENKKI TAKANA, NYT LASILLINEN PORKKANAMEHUA JA SITTEN LIHASKUNNON PARIIN!" (="Kävelin heseen ja takas.") tai "KOULUJUTUT HOIDETTU, NYT VIELÄ VÄHÄN YLIMÄÄRÄISIÄ PROJEKTEJA!" (="Tein puolet läksyistä, seuraavaksi aion värittää matikanvihkon kannen.")? Nyt loppu kusetus, sanon ihan suoraan että olin tänään taas helvetin laiska. Mun mielestä on ihan ok...

 (Ei unohdeta alla olevia kuviteltuja Facebook-päivityksiä!)


...syödä noin puolet muffinssitaikina-aineksista. Hei kuka on keksiny silputa suklaalevyn taikinaan, hä?! Mä olen nainen, en mä pysty vastustaan!
("Reippaana tyttösenä leivoin kullalle ihania muffinsseja iltapalaksi!")

...vaihtaa kilsan matka fillarilla poikaystävän autoon. Hei haloo, siellä sato! No melkein.
("Sade yllätti kesken suunnitellun pyörälenkin! :( No, ensi kerralla sitten!:)")

...koulujuttujen sijasta pelata poikaystävän kännykällä Sims-peliä huutaen "Pitäisköhä ottaa ero tosta äijästä, mitä mieltä oot? Ei vittu flirttailin best friendille, piti painaa BE FUNNY, EI ROMANTIC!!!".
("Keskeytti koulujutut hetkeksi ja rentoutui pelaillen. Nyt takaisin paahtamaan läksyjen pariin!")

...huomata vatsalihassarjaa tehdessä lattialla karkki, ja syöksyä syömään se. Siis kuinka säälittävää on syödä lattialta karkkia kesken wannabeurheilun! Voin kertoo, että siihen loppu se jumppasarja... Lähin ettiin lisää karkkia.
("Tein parit vatsat ja haukkarit, unohtamatta kylkireeniä ;)!"

...lyhentää iltalenkki puoleen ja yskiä koko se aika ihan ku joku vitun keuhkosairas. Juu, usein tulee urheiltua...
("Oli iltalenkillä; ilma oli ihanan kirpsakka ja kuu mollotti!:)")


...laittaa pesukone pyöriin vielä kerran samoilla pyykeillä, ettei vaan tarvis laittaa nitä kuivuun vielä (LAISKUUDEN HUIPPU!).
("Pesi pyykkiä oikein kunnolla, kai pitää taas laittaa kohta uusi kierros!")



Olitko Sä tänään laiska? ;)

8 kommenttia:

  1. Mä oon ehkä maailman laiskin ihminen :D Oon mestari keksiin tekosyitä ettei tarvis mennä salille (siis syy tähän on se etten jaksa kävellä bussipysäkiltä salille n. 500m). En jaksa siivota tai laittaa puhtaita vaatteita kaappiin ellei oo pakko. Ja tänään en menny kouluun...

    VastaaPoista
  2. Ahhahahaha :D Mä teen usein tota et laitan pyykit uudelle kierrokselle ku en jaksa nostaa niit viel kuivumaan :D Olin satavarma et oon ainoo joka on niin laiska mut ihanaa etten ehkä ookkaan :D <3

    VastaaPoista
  3. Ja sitten on ne kaverit, jotka illalla tavatessa selittää kauheen listan tekemisiään tyyliin "oon ollut tänään salilla ja lenkillä ja kävin ostamassa uudet verhot olkkariin ja olin kahvilla sen ja sen kanssa ja sit leivoin sämpylöitä ja siivosin koko kämpän, mitäs SÄ olet tänään tehnyt? :) " ...

    "Öö, en mitään..." Ja silti mun päivä on voinut olla paras ikinä. Eikä kukaan vie multa sitä tunnetta. Hetkellisesti vain panikoin, kun mietin miten välttyisin tuollaisilta haastattelutilanteilta :D

    VastaaPoista
  4. En ollu, olin koulussa 9-16 ja istuin sit viel loppuillan kirjan parissa. Stressaa, niin en saanu unta niin tulin vähä viel lukee kouluhommia & oleen koneella -.-

    VastaaPoista
  5. Hihi, itse vien vaatteita pyykkin koska en jaksa laittaa niitä kaappiinkaan :D

    VastaaPoista
  6. Toi pyykkijuttu on niin mun arkea : DD

    VastaaPoista
  7. Sä oot niin loistava! Oikeesti!
    Mua on v**uttanu niin monta kertaa erään tietyn prinsessan tilapäivitykset facebookissa, jotka ovat juuri tuota luokkaa, mitä mainitsit!
    Kerää vaan kaikilta äijiltä huomioo kaikilla jumppa-, sali- ja lenkkipäivityksillään... HUOOOOOOOOOOH.

    Mukava kuulla, että jotain muutaki oikeesti ottaa päähä niinkin turhat asiat, ku facebook-päivitykset! Kiitos, helpotti!

    VastaaPoista
  8. Rakastan sun blogia kaikkine teksteineen, mut tää oli kyllä ehdottomasti parasta Jenniä taas hetkeen ! Kiitos perjantain piristyksestä ; )

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!