HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

maanantai 28. marraskuuta 2011

huisia!

Jumalauta, mistä teitä ihmisiä tonne lukijat-palkkiin oikein tipahtelee!? Just vasta napsahti 300 rikki ja ny mennään jo tollasissa lukemissa! Kuka tätä muka haluaa lukee :DDD Hahaha olette supermahtavia!

PS. Jonkunlaine kilpailu pitäis laittaa jossain välissä pystyyn, mutta millanen kisa ja millanen palkinto? Auttakaa mua, mää mikää vitun arpajaismestari oo...

11 kommenttia:

  1. Sun blogi on just paras! Aina ku katon bloggerista että mitäs uusia postauksia on tullu ni mun on pakko lukee ekana sun koska nää on vaan _parhautta_. Jatka samaan malliin ni kohta noiden lukijoiden määrän perässä on vielä yks nolla. :D

    Oot vaan niin paras <3

    VastaaPoista
  2. Ihan aiheesta sulle noita lukijoita rapisee ! =) oon ite ainaki suositellu sun blogia muutamalle kavrulle!

    VastaaPoista
  3. mä iloitsen aina että JENNI ON POSTANNU TAAS !!1!1!1 sä oot mulla tossa linkkirivissä että aina kun tuun koneelle kirjaudun faboon ja toisee välilehtee sun blogi :--D talenttia löytyy :--)

    VastaaPoista
  4. en kisasta tiiä, mutta mulle tuli yks päivä hölmö idea mieleen, jospa alkaisit pitää blogissa jottai "joulukalenterin tyylistä" jouluun asti :D en keksi mitä mut kyl sää fiksuna jonku idean varmaa saat kehitettyä. olis kiva aina avata "luukku" kun sun blogias lukee, ni jouluun asti. haha kirjotinpas tönkösti tajusitkoha mitä ajoin takaa

    VastaaPoista
  5. Moikka! =)

    Löysin sun blogin vasta ja pakko tulla kertoon, et tuli kyl samalla lukastuu joka postaus läpi! Ihan yhdeltä istumalta ei ehtiny, mut siis täs muutaman päivän aikana.

    Sun teksti on aivan mahtavaa, siis sekä sisällöltään että siten miten oot sen muotoillu! Just sillee, et ei tota olis voinu paremmin sanoo!! Ja parasta, että ne on just niinku pilke silmäkulmassa kirjotettu, eikä niinkään vakavasti, vaan et hei, oon ollu tämmönen myös joskus ite. Yhestäkään kirjotuksesta en pystyny vetään hernettä nenään=)

    Jatka samaan malliin!! terv. 350. lukijasi :-)

    VastaaPoista
  6. Voi kuule ja meitä vakkarilukijoita on vaikka kuinka noiden lukijoiden ulkopuolella!! Meillä lähtee kaveripiirissä jutut melko usein näistä postauksistas että kiva kun tuot sisältöö meijänki jauhantaan ::DD

    VastaaPoista
  7. Vähän aikaa jo seurailtu ja nyt tuli liityttyä lukijaksi. Ihan vaan kiitokseksi siitä että kirjoitat tätä blogia. Tämä on ainoa blogi, jonka seuraamista en ole jättänyt vaikka olen törmännyt muutamaan eriävään/ärsyttävään mielipiteeseen.
    Ja se on paljon se. Hyvä! Tätähän voisi vaikka mainostaa parille kaverille. :)

    VastaaPoista
  8. Meikäki lukeeee !! :) vaikken mihinkää jaksa luoda tunnuksia tai mikä lie toi nyt on, eli 353 lukijaa. <3: Sara

    VastaaPoista
  9. LOL sun blogi on ihan surkee vaikka oonki seurannu sitä päivittäi !! en tykkää yhtää sun tyylist kirjottaa ja lol oot h0r0 !1!1

    ps. hakisitko jotai kivaa alkosta jos annan numeron ? mulle ja mun 5 muullekki kaverille ..

    pps. mullon maailman kurjin elämä vaik oon kihloissa mun 32-vuotiaan Jani-Petterin kanssa ja se asuu hesas, ite treeel ;)) me rakastetaa oikeest vaik se haluuki multa aika usei pilluu ;o;;ooo;oo

    terveisin 13vuotias vAim0 ;;););)););;;;)) med järkkärii ;;);;);))));;))

    jenni olet paras bloggaaja <3

    VastaaPoista
  10. ^ ja sitäpaitsi jossai blogeisson joku 1000 lukijaa !1!!1! tosi huisii .. -.-



    <3

    VastaaPoista
  11. hahhahaa ootte ihania :DDD<3 miten maailmassa on noin paljon hassunhauskoja tyyppejä?

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!