HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

tiistai 22. marraskuuta 2011

ikä on vaan numeroita... NOT

Mä en ihan oikeasti kestä 13-vuotiaita, jotka esittelee kiimasen 20-vuotiaan amisjantterinsa ystävilleen ja vastaa heidän pakokauhuunsa tutulla ja turvallisella "ikä on vaan numeroit, me rakastetaan toisiimme aidosti!!!"-lausahduksella. NO TIÄTENKI! Sehän se oli! Siis kysehän ei voi olla joko nuoren lihan himosta, tai hyväksikäytöstä ja seläntakana naureskelusta, eeeei... Toki aikuinen mies kiintyy aidosti just ja just yläasteella opiskelevan tikkaripillun.

Älkää käsittäkö väärin; mä tunnen useita pariskuntia, joissa toinen osapuoli on kymmenenkin vuotta vanhempi ja homma toimii ilman ongelmia. MUTTA HE OVAT AIKUISIA. Siis ihan oikeesti, jos sä oot 14 ja sun kultsu on 26, niin on se aika kummallista, että sen ikänen kaveri löytää tasapainoisen parisuhteen pahimmassa pissisrageiässä olevan teinin kanssa. Sellasen kohdatessa kannattaa kysyä: "miksi et ole ikäistesi kanssa, mies?".

Joo, nyt joku keräilee jo kierroksia, koska "MUN POIKKIS ON 29 JA MÄ 15 JA HYVIN SUJUU, ÄLÄ YLEISTÄ LEHMÄ!!!". Joo, totta vitussa löytyy tapauksia, joissa se suhde on oikeasti tasapainoinen ja ihana, ikäerosta ja eri elämäntilanteista huolimatta (yläaste vs. yliopisto, öö). Mutta jos sä oot 15 ja joku kolmekybänen arjensankari haluu ajeluttaa sua ja ostelee juomii ja lähettelee ihkuja viestejä, niin aika vitun varmasti kyse on jostain muusta ku rakkaudesta ensisilmäyksellä. Vaikka se olis kuinka charmantti ja sil olis tosi magee tuning-auto, niin silti.

Tajutkaa, että IKÄ EI OLE NUMEROITA, JOS SÄ OOT TYYLIIN YLÄASTEELLA! Ei ne kaks-kolmekymppiset ihan oikeasti halua perustaa sun kanssa perhettä ja ostaa omakotitaloa (vaikka ne Kuvakkeessa niin sanovatkin) , vaan ne haluaa leveillä yhtä jälkeenjääneille kavereilleen, kuinka saivat  pikkupiudea. Vai tuliko tää yllätyksenä? Että eikse mun Irc-Galleria-rakkaus DragonBoy78 haluakaan seukata mun kanssa? Innoissaan mennään "kahville" jonku HotGuy81:n (27) kanssa ja ihmetellään, että mix se yritti koskee mun tissei! Et sillee ihmeellistä ja ennalta-arvaamatonta...

25 kommenttia:

  1. TAAS täyttä asiaa :D luulis, että nuoremman osapuolen porukatki sanois oikeesti jotain, jos joku 15 v yläasteelta päässy tyttö tuo kotiin jonku kolmekymppisen äijän ihan tosissaan ja sanoo että me hei seurustellaan..

    VastaaPoista
  2. Toivepostaus liittyen myös parisuhteisiin: Suomalainen mies & aasialainen nainen. Kuka käyttää hyväksi ja ketä?

    Toinen toivepostaus: Puumanaiset vs. keski-ikäiset miehet. Miksi miehet ovat limaisia vanhoja äijiä jahdatessaan seksiseuraa nuoremmista naisista, kun taas naiset ovat itsevarmoja ja kokeilunhaluisia?

    VastaaPoista
  3. tää on niin totta! :D siinä on pokassa pitämistä ku just joku 14vee tyttö kävelee kaupungilla kaks kertaa ikäsensä miehen kanssa. paitsi ei tollasessa tilanteessa tiiä pitäskö itkee vai nauraa. rakastan tätä blogia oikeesti! ei joka postaus täynnä kaiken maailman ihkutusteinikuvia kunkin päivän asusta, ihanaa! siinä ois muuten ideaa postaukseen, vinkvink...

    VastaaPoista
  4. Meilläpäin tapahtui vuosia sitten semmonen juttu että yks reilusti päälle kakskymppinen jäppinen vaihtoi pitkäaikaisen kihlattunsa (suunnilleen samaa ikää olivat) 13-vuotiaaseen pikkulissuun, syitä voimme vain arvailla. Siinä oli sitte ollu kaveritkin jo vähän että mitä helvettiä se mies meni tekemään, puhumattakaan suvusta joka odotti jo että koska ne hääkellot kumajaa. Sitä ei tarina kerro, onko tämä pariskunta edelleen yhdessä.

    VastaaPoista
  5. hahaaa tässä ihan heti alkuu tuli mieleen pikkukylän kaukosuhdedraama - parhaillaan menossa. tää kimma on 14, latviasta. seurustelee n. 100 kilometrin päässä olevan 23-vuotiaan jantterin kanssa ihan tosissaa. alettiin jo siinä miettiin et ei heeelvetti ku tämän nuorennaisen sängyllä oli pussillinen e-pillereitä. ei suojaikärajasta oo kuullu ?

    VastaaPoista
  6. Ite seurustelin 13vuotiaana 17 vuotiaan pojan kanssa (ikäero 3,5v) ja sillo jo huomas et ei jumalauta tuu toimimaa ku tää miehenalku halus vaa sitä tiettyä asiaa. Eli tossa iässä se 3,5v ikäero on must jo ihan tarpeeks :) Nii ja tää "suhde" kesti viikon :D

    VastaaPoista
  7. Katya, ÄLÄPÄ!!!

    Salli, kiitos loistavista ideoista! :)

    Anonyymien tarinat postaukseen liittyen... ei herraisä mitä sakkia :DDDD

    VastaaPoista
  8. Sulla jos kenellä on kyllä sana hallussa. Tikkaripillu, apua en kestä :DDDD hahahaha

    VastaaPoista
  9. Mä allekirjotan tän jossain mielessä, koska on tosissaan olemassa niitä amisjanttereita ketkä ei muuta haluakaan kun pillua ja teinejä, jotka haluaa vanhemman poikaystävän vaan sen takia että se on coolia, mutta ihan ei pidä yleistää.

    Mä tapasin mun avomiehen kun oli 14, täytin just loppuvuodesta 15 ja olin vielä ihan teini. Mies täytti seuraavana kesänä 21 ja kävi ekaa vuotta ammattikorkeakoulua, ja minä siis yläastetta vielä.

    Nyt mä olen 19, Mies kohta 25 ja ollaan oltu kohta 4 vuotta yhdessä ja ensi kesänä saadaan ensimmäinen lapsi!

    VastaaPoista
  10. Juu mutta ylläoleva ano voi myöskin miettiä paljon on ite muuttunut tossa neljän vuoden aikana, suhde tuskin on ihan samanlainen 14 vuotiaana, ja tuskin te sillon jo tota esikoista funtsitte..
    vaikka amisjantteri-tikkaripillu yhdistelmä toimisikin niin _ei_ei_ja_ei_
    joku saatanan suojaikäraja että nää karvanopat ei edes kattelis ylä-asteisiin päin..:D

    VastaaPoista
  11. Ikäerosta tuli mieleen erään onnettoman parisuhteen loppu. Kyseessä 9. luokkalainen poika ja 7. luokkalainen tyttö, ikäeroa kolme vuotta (herra oli aloittanut koulunsa jostakin syystä vuotta ikäisiään myöhemmin). Kuulemani mukaan seurustelu päättyi pojan sanoihin "Meillä on kyl nyt vähä liikaa tota ikäeroo, mut katotaan parin vuoden päästä uudestaan."

    Nii että jos sitä ikäeroo olis parin vuoden päästä vaikka vähän vähemmän?

    VastaaPoista
  12. no nyt veit sanat suustani! :D ASIAA!

    VastaaPoista
  13. Olen samaa mieltä. Ikä on vain numeroita,jos molemmat on AIKUISIA.

    VastaaPoista
  14. olet niin oikeassa. oon törmänny useammankin kerran tällasiin tapauksiin, muistan ku yläasteella 7.luokalla yks tuttu oli tosi kiihkeässä parisuhteessa sellasen inttimiehen kanssa.. ja se vaikutti kyllä tosi epäilyttävältä mun mielestä, vaikka ikäeroa ei mitää 10 vuotta ollutkaan.

    mua ahdistais ainaki vielä tän ikäisenä olla parisuhteessa vaikka 23-vuotiaan kanssa, oon pian 18. kaikkein mieluiten haluaisin että poika olisi samanikäinen, kaikkien kaverien isoveljetki aina jollain tapaa pelotti mua pienempänä kauheesti :o

    VastaaPoista
  15. Muakin muuten kiinnostais kuulla sun ajatuksia jossakin postauksessa siitä et miksi vanhemman miehen ja nuoren naisen suhdetta katsotaan tosi pahalla verrattuna sellasiin 45-50v naisen ja hätinä kolmenkymppisen miehen suhteisiin. en kyllä oikein tykkää kummastakaan, tai en itse ainakaan nyt voisi ajatella et sit ku oon reilusti keski-ikäinen nii mun mies olis jotain 20 vuotta mua nuorempi. tietystihän mä oon ihan pentu vielä ja asenteet voi muuttua paljonkin, mutta mun mielestä tosi isot ikäerot ei aikuisillakaan aina vaikuta niin normaaleilta. vaikka silloin tietysti on paljon vähemmän tällasia yläastetytteli-19v amispoika-suhteen tyyppisiä oikeasti epäilyttäviä tapauksia.

    VastaaPoista
  16. Itse olin 15 v, kun aloin seurustelemaan 18 vuotiaan kanssa ja olen aina ollut sitä mieltä, että parin-kolmen vuoden ikäero on jees, koska pojat tulevat kuitenkin kehityksessä naisiin verrattuna aina ns. "jälkijunassa", joten sellainen ikäero ei ole tuntunut vielä missään. Ja tasoittuuhan ne ikäerot iän myötä muutenkin, tosin kunhan ei nyt ole mitään 14 v ja 20 v yhdistelmää. Keski-iässä tuskin tuollainenkaan 6:den vuoden ikäero niin tuntuisi. Nyt jo neljä vuotta takana yhteistä taivalta... :-)

    VastaaPoista
  17. Esimerkeissä tytöt ovat sakkolihaa, eli kieltämättä jätkällä ei taida olla kaikki silloin kotona. Mutta useimpien miesten näkökulmasta ikäero (vaikka N18 ja M28) ei ole mikään ongelma, päinvastoin. Emme me odota suhteelta (kestosta riippumatta) mitään kovin syväluotaavaa sielujen sympatiaa, fyysinen viehätys ja sopuisa luonne riittävät. Ja pitkällä aikavälillä se ikäero vasta hyvästä onkin, ettei tartte viidenkympin villityksessä vaihtaa nuorempaan. Historiallisesti suuret ikäerot parien välillä ovat olleet normi, feministit ovat vain onnistuneet ujuttamaan ajatuksen siinä olevan jotain väärää.

    VastaaPoista
  18. Tunnen tapauksen, jossa sama jätkä seurusteli ensin itsään 3vuotta nuoremman tytön kanssa ja vaihtoi sitten itseään 4vuotta vanhempaan. Voitte varmaan uskoa, että suhteet ei oikein ottanut tuulta alleen. Jätkä tosiaan oli silloin 19.

    VastaaPoista
  19. Tä oli niiiin totta koko teksti!! :D
    Oon seuraillu blogias jo jonkun aikaa ja ei voi muuta sanoa, että oon ihan koukussa!

    VastaaPoista
  20. tuli tästä ihan mun oma nuoruus mieleen. mullakin oli 13-16v ikäisenä jo pahimmillaan 30 vuotiaita miehiä. ja eihän ne mitään suhdetta hae, aivan, pillua vaan. sitä sillon vaan haluu niin uskoo että suhde on aito vaikka se ei ole :)

    VastaaPoista
  21. mun mummo ja pappa alko seurustelemaan, kun mummo oli 14v ja pappa 24v. haha eihän siinä ne on edelleen yhessä ja niillä on 12 lasta :-D niin ne on nyt 70v ja 80v. mutta tuskimpa kovin moni nykypissis tollaseen pystyis, eli tää postaus on kyllä niin totta

    VastaaPoista
  22. Kai munkin nyt täytyy tänne iskeä, vaikka muuten oon ollut kovin tyytyväinen sun blogiin niin tää vähän vihlasi.

    Olen 17 vuotias työtön opiskelematon sossupummilikka, ja mun poikaystävä on 26 vuotias nörtti joka ei ole mua ennen naista nähnytkään (mut se on hoikka ja tyylikäs etc, ei nörttiys näy ulkonäöstä, ei siis mikään toivoton.)
    Me ollaan asuttu saman katon alla päälle puolisen vuotta, seurusteltu toinen puolikas.
    Alettiin seurustelemaan kun olin viel 16- en enää kuiteskaan sakkolihaa ;)
    Mä olen aina ollut vähän ikäistäni kypsempi, ja ennen mua on kiinnostanu pidemmän päälle samanikäiset tytöt, joilla on samankaltaista kypsyyttä, mutta nyt mä oon löytänyt ihmisen joka ei paini enää teini-iän kanssa, ja joka on aikuinen, ihana ja kypsä.

    Meidän suhde toimii todella hyvin, en tarvitse kenenkään mielipidettä siihen, mutta välillä tuntuu tosi pahalta kuulla kuinka mun poikaystävällä muka on päässä vikaa ja mä haluun vaan hakijan.
    Suhde saattaa näyttää päällisin puolin typerältä, muttei se aina oo sitä mitä luulis.

    Mut oon ihana mimmi, jatka samaan malliin<3

    VastaaPoista
  23. piti muuten kirjottaa et OOT ihana mimmi.... :DD

    VastaaPoista
  24. Olin 18-vuotias kun tyttäreni syntyi, lapseni isä kolmekymppinen. Erottiin jo ennen tytön syntymää mutta nykyään ollaan hyviä ystäviä. Homma ei toiminut, piste. Parempi tytön elää niin että saa olla molempien luona ja että vanhemmat on onnellisia omilla tahoillaan eikä väen vängällä yhdessä. Nykyään mä olen 25, miesystäväni 37. Hurjalta tuo ikäero kuulostaa mutta se ei meitä häiritse. Olin 20 kun nykyisen mieheni tapasin. Mä etsin miehessä sitä kykyä hyväksyä lapsikin osaksi parisuhdetta ja parikymppiset jullit nyt ei suurimmaksi osaksi muuta tee kuin rilluttelevat ympäri kaupunkia vuoden -78 toyota corolloillaan karvanopat heiluen ja syyttelevät tyttöystäviään raskaaksi tulosta hyläten nämä sen siliän tien, hyvin harvasta on siinä iässä kantamaan vastuuta mistään. Enkä tosiaankaan etsinyt itselleni elättäjää enkä edes etsinyt miestä, mutta kun mieheni tuli ja löi jalat alta, siinä sitä oltiin.

    En tieten tahtoen etsinyt juuri vanhempaa miestä vaan osaltaan haaveilin miehestä joka olisi kaikkien unelmien täyttymys. Ja joo, mieheni ei tosiaankaan ragee lapseni isälle vaan on ottanut lapseni hyvin vastaan ja suhtautuu ystävällisesti tytön isään. Suhteesta ei olisi muutoin tullut mitään, koska en laita yhtäkään asiaa lapseni edelle. Me ollaan yhdessä ja toivon että lopun elämääni. Jossain vaiheessa saatan hyvinkin joutua omaishoitajaksi, se on sitten sen ajan murhe.

    Jos kyse on aikuisista, mun puolesta kukin saa seurustella kenen kanssa haluaa, en tosin käsitä näitä myöhäisteinejä vonkumassa ala-asteikäisiä.

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!