HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

lauantai 5. marraskuuta 2011

Onnea Rakas Let's fake it !

Eilen juhlittiin LFI:n kymmenettä kuukautta, jee kivaa! Tuntuu et just oisin perustanu blogin ja nyt siitä on jo roimasti aikaa. Kymmeneen kuukauteen mahtuu sikana lukijoita, hullunvitusti kommentteja, meilejä, kehuja ja ihania ihmisiä. Kiitos, te teette tästä sikakivaa! 

pusuja toivoittaa Jenni, toki teinisti kyljellään, ihan vaan muiden kiusaksi!


PS. Kuinka kauan oot lukenut tätä blogia, löytyykö jopa joku alkuperäinen lukija jostakin?

26 kommenttia:

  1. Aikalailla alusta asti oon lukenu :)

    VastaaPoista
  2. Alusta asti oon tainnu lukea (:

    VastaaPoista
  3. Mäkin oon tainnut melko alusta asti lukea. (: Kun selaa tuota lukijaboxia, näytän olevan siellä viides, jos noita kuvattomia ei huomio, ne taitaa kaikki mennä sinne automaattisesti viimeisiksi. :3

    VastaaPoista
  4. Minäkin melkolailla alusta saakka! <:

    VastaaPoista
  5. Alotin lukemaan maaliskuussa :)

    Jee <3

    VastaaPoista
  6. määkin oon lukenut alusta asti :)

    VastaaPoista
  7. :) täälläkin ollaan hiljakseen bloglovinin kautta se 10kk seurailtu !

    VastaaPoista
  8. tissiposki stalkkaa vuodesta toiseeen !!!!

    VastaaPoista
  9. Aika alusta asti on tullut luettua.. :)

    VastaaPoista
  10. en oo kyllä ihan alusta asti seuraillut, mutta läheltä mennää :)

    VastaaPoista
  11. Hehee mäki oon lukenu ihan alusta asti :--)

    VastaaPoista
  12. Alusta asti ollaan oltu mukana ja pysytään edelleen :)

    VastaaPoista
  13. Lähes alusta asti olen myös lukenut, kun joskus yritin ettiä vanhaa blogiasi Hello Jennie? :)

    VastaaPoista
  14. alusta asti ollaan tääläkin luettu=)

    VastaaPoista
  15. Mä löysin sun blogin vasta tällä viikolla. feissarimokien kautta fian blogiin, fian blogin kautta sun blogiin :D Hyvä löytö!

    VastaaPoista
  16. joskus sillo rupesin seutaa ku sull oli 70 lukijaa:D ja siit lähtien en muitte postauuksii oo oottanukkaa ku sun!!

    VastaaPoista
  17. Maki loysin sun blogin vasta eilen ja kuin mikakin himodataaja, ma oon just suorittanut aikamoisen maratoonin ja luin koko blogin ja taa on kylla mahtava!

    Mua kylla vahan harmittaa, etta vaikka mita tekisin, ni en pysty kommentoimaan sun valokuvaus-blogias. Ei mulla kylla mitaan tarkeeta sanottavaa oliskaan eika sua varmaan vittuakaan kiinnosta kuulla jotain "rakastan sun auringonlaskukuvia ja mulla tulee niiden johdosta suomi-ikava ku asun talla hetkella vahan aikaa ulkomailla" mut silti.

    Anyhow, oon jo ihan rakastunu sun blogiis!
    Jonna

    VastaaPoista
  18. Alusta saakka mukana! Enkä varmana oo lähössä mihinkää :D

    VastaaPoista
  19. oon lukenu jostai tammikuust lähtien :) anonyyminä :D oon lukenu kaikki postaukset :)

    VastaaPoista
  20. oi näin monta! <3 kiitos kaikille, en olis ikinä uskonu että näin monta ihmistä (yli 500 ihmistä ku lasketaan mukaan bloglovin ja blogilista) lukee tätä blogia! Kiitos kaikille! Edelleen saa laittaa kommenttia ja sähköpostia, oon niiiin völjys! On ollu mahtavaa oppia tavallaan tietämään ja tuntemaan kommentoijia ja sillai. Ja mahtavaa, kuinka ihmiset keskustelee ja kertoo kokemuksiaan! K i i t o s <3

    VastaaPoista
  21. Alusta olen myös seurannut, löysin demistä:D täytyy sanoa että oli hyvä löytö!

    VastaaPoista
  22. Ihan alusta asti oon mäki lukenu :D Hauska blogi eikä tosiaa huku massaan. Ja joka kerta ku vilkasee tän blogin puolelle nii on uus postaus!

    VastaaPoista
  23. ekasta postauksesta lähtien mukana :)

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!