HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

sunnuntai 13. marraskuuta 2011

toive: kotiarvostelu

Sain lukijalta aivan saatanan mahtavan postausidean: toisten kotien arvostelu. Siis mua niin täysiä vituttaa, kun mulle tullaan kertoon, kuinka parempi olis sellanen ja tällanen tavaroidensäilytysjärjestelmä, kuinka vitun rumat mun keittiön kaapit on, kuinka sekasta meillä on, kuinkas mun vaatteet ei mahdu mihinkään ja miksi ylipäätään asutaan niin pienessä asunnossa. VOI PERSE! Kuuluuko sulle? Katokku mä sanoisin jollekin, että onpas sulla saatanan rumat tapetit, niin olis helvetti irti.

Jotenkin ihmiset kokee oikeudekseen haukkua ja arvostella toisten imurointitiheyttä, kaappien väriä tai tapaa säilyttää asiat. JA JAKAA NEUVOJA. Hei kävelevä  Niksipirkka, mä oon asunu siinä saatanan kopissa kolme vuotta, kyllä mää tiän mihin mun kannattaa lakanani laittaa ja missä kuivata vaatteet! Ei mua kiinnosta sun sisustusvinkkis tyyliin, et vähäks näppärää olis laittaa vaatekaappi kattoon ja polttaa sänky! Tai että kuinka vitun kivat ne kaapit olis punasina ja siis kyllä uusi suihkuverho antais niin mukavan ilmeen, että vautsivau. Joo kyllä mää ny ettin sisäsen remonttireiskani ja himosiivoojani, että muut sitten viihtyy. Kato mä voisin vaikka lintsata koulusta, että voisin siivota ja sisustaa.

HEI SE ON MUN KOTI! Kun sä haukut mun himaa, se on sama ku sä haukkusit mua. Emmäkä sulle sano että jumalauta sä oot läski ja sen lisäks vielä tyhmä! Jumalauta. Hei en mä oo mikään miljonääri, että tosta noin rakennan meille kattoterassin ja paljun ja viiskytä neliöö lisää ja kultasen marakattipatsaan keskelle meidän tulevaa liikennepuistoo. Tai tulisko mieleen sellanen juttu, että MÄ viihdyn siellä sellaisenaan? Emmäkä tykkää sun vauvanpaskanvärisestä sohvastas ja tupsupäisistä verhojenpidikkeistäs. Mutta mä tajuan olla HILJAA!

14 kommenttia:

  1. Ostin just ensimmäisen oman asunnon ja kauhukseni huomasin,että kuinka ihmiset arvostelee toisten koteja ihan surutta! :O Kuulin just tota samaa keittiön kaappien arvostelua(siis retrohan on just sitä kuuminta hottia tällä hetkellä..?) ja sitä,että kuinka pitäs laittaa koko kämppä uusiks. Ihan niinku kaikki tarvis tehdä heti. Jos itse viihtyy,niin miks muut ei tajua?! :S

    VastaaPoista
  2. Ei hitto ! Tästä tuli ihan mielee paras (tai pahin) arvostelu mitä oon ikinä kuullut, meinaan eräs 'kaverini' kommentoi näin (tosin ei sentään mun kodista, mut meidän yhteiden kaverin):'Hei täällähän on tosi kiva tunnelma! Tai niinku siis et on tällee kyl aika sotkusta ja vähän pimeetä, mut kun meil on aina kauheen siistii ja valkosii huonekaului ni tä taas on hirveen kodikas.'

    Kattottiin molemmat sitä silmät puöreinä ja kelattiin hiljaa että mitä helvettiä se just sanoi... Sit muijalla oli ihan enkelihymy päällä vielä ei jestas :D Ei siihe sit kehdanu enää todeta muuta ku 'Aijaa oikeesti?'

    VastaaPoista
  3. 'kultasen marakattipatsaan keskelle meidän tulevaa liikennepuistoo.' < :-------D

    musta on tosi rasittavaa kun joku tulee jakelee neuvoja sun omaan elämään. "hei noihin kaappeihin sais tosi paljon säväytystä jos värjäisit ne korallin värisiks. sit pitäis kyl uusia toi pöytä, kaakelit, lattia ja sun vaatekaapin sisältö, eihän oo söpöö kokata väärässä väriteemassa !" tai nää parhaat: "tää huone vaikuttaa niin pieneltä ja ahtaalta kun tää on niin tumma !" no voi hitsi, mua ei haittaa paskaakaa. jos mä tahdon et mun seinät, lattia ja vittu kaikki on mustaa nii antakaa mun tehä nii vaikka huone tuntuis kuinka ahtaalta ! eri asia on jos ite kertoo, että joku seikka häiritsee. sitten sitä saa kritisoida - ei sitäkää liikaa.

    VastaaPoista
  4. Osuit naulan kantaan... Oon parikin kertaa kuullu sellasta piilotettua ivaa, kuulemma rapussa haisee muovimatto ja on niin jännännäköstä uudisrakentamista, todella iso vessa yms. Sori nyt kun en halua asua 100 vuotta vanhassa kerrostalossa jollain supermuodikkaalla alueella ja kärsiä vedosta ja postimerkin kokosesta vessasta jonka takia pyykkikone on keittiössä, ja maksaa tästä törkeetä ylihintaa! Itse oon kämppäni valinnut ja nautin siitä että se on alle kymmenen vuotta vanha ja toimiva kaikin puolin. Enkä tiedä ketään, kuka ois kuollu siihen et asuu opiskelija-aikoina muutaman vuoden vuokrakämpässä jossa on muovimattolattia... Onpahan vähän siedettävämpi vuokra ja jää enemmän rahaa vaikka niihin kauniisiin kalusteisiin!

    VastaaPoista
  5. "Emmäkä tykkää sun vauvanpaskanvärisestä sohvastas ja tupsupäisistä verhojenpidikkeistäs." ahahahahha, mä repeilen täällä! :D

    VastaaPoista
  6. Ja pahimmat tähän syyllistyjät ovat omat äidit ja anopit :DD Kaverit ja tutut ei oo vielä kehdanneet meidän huushollia arvostella, mutta nää vanhemman sukupolven rouvat on yleisesti ottaen paljon hövelempiä jakamaan neuvojaan ja vinkkejään siitä mitä kannattaisi ja pitäisi tehdä.. Omalle äidilleen nyt vielä kehtaakin sanoa, että pidä se suus kiinni :D

    VastaaPoista
  7. En edes jaksa kutsua erästä tuttuani koskaan kylään, koska se ihmettelee _jokaista_ asiaa meidän kämpässä. Viimeeksi se pohti, miksei olla tehty olkkarista makkaria (no ihan siksi että sinullakin olisi jotain ihmeteltävää?!), miksi oikea vaatekaappi on mun ja vasen poikaystävän (no haloo) ja mitä meidän eteisen lipastossa on (oisko vaikka pipoja ja lapasia?). Ei siinä muuten mitään, mutta kun sille on KAIKKI niin kummaa, aargh :D

    VastaaPoista
  8. hyvä postaus ja paras blogi!!! hei ku oot kirjottanu siitä miten paljon pelkoja sulla on, nii pliis kirjota jos sulla ois jotain ajatuksii siitä kun jotkut ei ymmärrä tai nauraa peloilles! menee hermot jos vaikka pelkää ötököitä ja joku vaan nauraa pilkallisesti ja ihmettelee miten sellasta voi pelätä tai sitte mussuttaa jotain jostai pelkojen voittamisesta.....

    VastaaPoista
  9. mä taidan olla sit joku superonnekas, koska en oo ikinä kuullu jonkun arvostelevan toisen kotia noin törkeesti! enkä ikinä pystyis sanoo mitää ilkeetä toisen asunnon sisustuksesta, mitä ihmettä se mulle kuuluu muutenkaan :D vaikka en jostain jutusta pitäisikään nii miks se pitäis sanoo ääneen ihan turhaan..

    musta on ihanaa et kaikki kämpät on ihan niiden omistajien näköisiä ja yritetty tehdä sellasiks joissa just ite viihtyy :) sitä paitsi jos ny kutsutaan kylään nii on tosi epäkohteliasta ruveta arvostelemaan.

    VastaaPoista
  10. ite asun viel porukoilla, mut saan silti hirveet kilet jos joku tulee arvostelee. jos frendi tulee kylään, sanon sille heti et mun huone on sit sotkune enkä aio sitä siivotakkaa just sua varte ( ite tykkään ns "kodikkaasta tunnelmasta" ). silti pitää aina naurahtaa ku huoneesee pääsee tai muute vaa kommentoida - no mähän vittu sanoin, jos ei kelpaa nii mee muualle.
    pahin oli ku yks ( muutenki ärsyttävä ) muidu tuli kylää ja sano et vihaa meiän kämppää. "keittiö kertoo kaiken ihmisesta, eikä se kerro teistä mitään hyvää. teiän jääkaappi haisee valmisruoalta." tuijotin sitä varmaa viis minuuttia. tässä taloudessa ei edes syödä minkäännäköstä valmisruokaa. teki mieli heittää muija pihalle, tolleen ei kukaan puhu mun kodista. vittu.

    VastaaPoista
  11. Kerran joskus monta monta vuotta sitten ku olin ehkä 12v ja isosisko jotain 17 ja oli kesä, nii mun isosiskon kavereita oli meillä kylässä. ne oli siis ulkona pihalla ja mä olin ulkona kanssa, mutta talon yhen nurkan takana lukemassa auringossa, mut kuulin siis mitä ne puhui. nii yhtäkkii vaan kuulin mite joku tyttö sieltä sanoi "(siskon nimi), siis teillä on kyllä ihan paska piha!" olin siellä toisella puolella ihan suu ammollaan, et mitä helvettiä mä just kuulin?? eikä mun isosisko ees sanonu siihen mitään.. en tajuu mitä se tyttö tarkoitti, koska meillä on ihana piha, siin on tosi pehmee nurmikko eikä se oo yhtään epäsiisti tai hoitamaton!
    näin sen tytön sit myöhemmin, se näytti just sellaselta sitruuna-naamaselta liisalta joka katto muaki nenänvarttaan pitkin... :o

    VastaaPoista
  12. luoja mitä vittupäitä maailmaan mahtuu, varsinki järkytyin anonyymin 15.36 tarinasta! ja toi aonyymin 11.39 tuttavan toiminta kuulosti niiiiiin rasittavalta, että hfdytrshg :D

    VastaaPoista
  13. uuuu innostuin ideasta kultasesta marakattipatsaasta ....

    VastaaPoista
  14. Siis mitä vittua? :DD Tekevätkö ihmiset oikeesti tollasta? Me muutettiin justiin aivan järkyttävään rotankoloon, mut siitäkin on kuultu vain positiivista palautetta, että ihmeen hyvä me siitä saatiin. Ei kuulu täällä kyllä tyyliin mennä ihmisten koteja arvostelemaan :D

    Mä pistän kyl merkille asioita toisten kämpistä, mut en mä jaksa siitä huomioita eteenpäin edes jakaa, ellei jonkun kämppä oo niin sikanen, että sen vois sekottaa sikalaan. Raatokärpäset, vuoden vanhat tiskit ja paskaset alkkarit vois ainaki koittaa ihan ees oman terveytensä takia roudata vittuun kämpästään- tai edes vieraskoreudesta :DD

    En mä sit tiedä mitä vaikka mun kämpästä sanotaan selän takana, mut pääasia et kukaan ei oo tullu päin näköä mielipiteitään ja visioitaan selvittämään :D

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!