HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

perjantai 9. joulukuuta 2011

9. luukku

jouluuuuu


Eihän joulufiilikseen pääse ilman mukahauskaa jouluräppiä! Vapiskaa Anssi ja Renne!

Lipeäkala

Kun meikä klubille astelee,
naiset reitensä kastelee
Sillä mulla on ,
lanttulaatikko hervoton

2 x kertsi:
Vooo-oo, mikä ihana lipeäkala
Vooo-oo, mulle kelpais pala
Vooo-oo, mikä ihana lipeäkala
Vooo-oo, mulle kelpais PALA!

Eikä meitsi pysy aloillaan,
ku tsiksit tekee mut hulluiks jaloillaan;
meinaa niil o ihanat kankut ja kinkut
niist sekoo iha kaikki sinkut, JOU

2 x kertsi

Sun piparinreunaa tää jäbä haluu,
ja säki selvästi haluut mun kal...kalkkunaa
Jote lähetää jatkoille meitsin himpee
jos sult neiti heruis vähä pimpee

2 x kertsi

Aamul iha jäätävii oloja,
voi meit darrasii poloja
Naisetki eile baariin jäi,
ehk ens viikol mä oon selvinpäin, NOOOOT

jou jou jou

3 x kertsi

+ räbäkuva vuodelta 2005, että vittu JOU!

3 kommenttia:

Ei muutaku kommenttia tiskii!