HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

maanantai 19. joulukuuta 2011

hei ihanat!

Sori tää postailutauko, mutta mulla on ny huono konetilanne; läppäri ei mee päälle ja pöytäkoneessa toimii netti sillon ku sitä huvittaa. Olis sikana postattavaa ja joulukalenteri on ihan kesken, mutta... Mä yritän saada jommankumman toimiin niin päästään bäk tö bisnes! (kirjotan tätä siis parhaillaan vajaaälysten puhelimella jossa tekstareidenki kirjottanimen aiheuttaa valtavaa vihaa ja vitutusta...) Joten siis en oo iskeny hanskoja tiskiin vaan mulla on ns. teknisiä ongelmia :DD

7 kommenttia:

  1. Miten joku on ehtinyt jo painaa tosta "älä yleistä lehmä" :DDDDD hajosin

    VastaaPoista
  2. ^No älä yleistä lehmä????? -.-

    VastaaPoista
  3. hei oikeesti vittu et vituttaa toi sun yleistäminen -.-.-.-.-.

    VastaaPoista
  4. oonki jo iha stressaantuneena stalkannu, että missä postaukset ): mutta kiitos informaatiosta, selviänemme tästä vähän aikaa .. ehkä ..

    VastaaPoista
  5. mä vaan en voi lopettaa tätä yleistämistä...

    VastaaPoista
  6. Mitä toi anonyymi yleistää että me selvitään ilman sun postauksia??? MÄ EN!!

    VastaaPoista
  7. Ekalle anonyymille; myönnän, se olin minä D:

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!