HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

torstai 29. joulukuuta 2011

KILPAILU!

Eli ny pistetään kilpailua (kirjoitin ensin "kilapilu"...öö?)  pystyyn!

Kilpailun pointtihan on se, että

sä kerrot (vapaa tyyli, voit kirjottaa runon tai piirtää ajatuskartan, ei mitään väliä!) syyn, että MIKSI luet tätä blogia.

Vastauksen kilpailuun sä sitten lähetät sähköpostiini tseni@luukku.com 7.1.2012 mennessä! Paras, hauskin, parhaiten perusteltu, luovin tai poikkeavin sähköposti palkitaan jollakin kauneudenhoitoon liittyvällä tuotteella, mutta millä, se jääköön vielä salaisuudeksi! ;)

8 kommenttia:

  1. Saaks sen runon tai jonku muun vastaavan pituuden päättää ite? ;D

    VastaaPoista
  2. Mä en jaksa osallistua kilpailuun mut voin muuten vaan kertoa et totta kai sen takia koska oot ihan mahtava <3 sielunsisko ja silleenii.

    VastaaPoista
  3. tällasta postausehdotusta että kirjota mielipitees näistä facebookin vituttavaakin vituttavammista

    Tykkää niin kirjoitan seinälles "Hyvää uutta vuotta rakas♥♥" nössöt ei lisää!

    statuksista ja muista paskoista?

    :)

    VastaaPoista
  4. tohon ylempään viitaten et mitä mieltä oot siitä kun jotkut päivittää faceen vähän väliä että : mulla on nälkä , olipa taas kiva päivä ft kalle ville joni petteri esko pekka juhani + monet muut <33<<3<33 , huomena helsinkiin ! ♥ jne .. :)

    VastaaPoista
  5. No perhana! Mä kerron syyn miksi en ole lukenut tätä blogia. Siksi en ole lukenut tätä, koska en ole tiennyt tästä! Mä oon lukenut vaan sitä sun valokuvablogia ja luullut että sä lopetit normiblogin kokonaan. Nyt mä tän löysin niin nyt mä alan taas! ;))

    VastaaPoista
  6. ai miks luen sun blogia?.. hyvä kysymys! ei nimittäi mitää tietoa. :D jokanen postaus on ollu mun mielestä perseestä..ei millään pahalla mutta musta sun asenne elämää on aika negatiivinen ! vinkki tulevaisuuteen: ajattele muitaki ku ittees. (ok sun blogi, tee niiku tykkäät. ite lopetan lukemisen heti :D )

    VastaaPoista
  7. ^ Tämä anonyymi ei oo tainnu oikein tajuta mitään näistä teksteistä

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!