HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

perjantai 9. joulukuuta 2011

miehekkäät kuvitelmat

Miehet oi miehet, teitä on tullu viimesen vuoden aikana käsiteltyä aivan liian vähän tässä blogissa... Syytä tähän postauksien miehettömyyteen en osaa sanoa, mutta nytpä aion korjata tilanteen ja pikkuriikkisen naljailla miesten kustannuksella!

Miehillä on aivan mahtavia kuvitelmia ittestään! Ai että, jokainen mies on huippukuski, kutikutoinen insinööri ja vähintään kaksi kertaa naista älykkäämpi (ja silti laittaa punaiset ja valkoiset vaatteet sekaisin pyykkikoneeseen useasta kehotuksesta huolimatta?). Miehille ei koskaan satu mitään ("vitut mulle mitään käy, yhes YouTube-videoski ne yhet laski ostoskärryillä mäkee!" & "no ei tuolta ketää vastaan tuu, ja mitä sit vaik mullon kesärenkaat, kyl oon ennenki selvinny!"). Miehet kestävät kaikkea kivusta paineisiin ja mkään ei ole ylitsepääsemättömän vaikeaa (paitsi yläaste ja tiskivuori).

Ei unohdeta miesten ulkonäkökuvitelmia, jotka ovat aivan päinvastaiset naisten kuvitelmien sijaan: "vittu mä oon komee, jumalauta mä olen äijä!!!". Ainoat ulkonäköpaineet johtuvat joko a) omasta pippelistä ("vooooooi, miksi se olla noin pikkuriikkinen?") tai b) liian siististä pukeutumistyylistä ("onks tää liian homo, siis onks tää hinttimäinen tää pikee, hei onko?"). Mies on komea, vaikka söisi makkaraa suoraan paketista! Perkele!

Muuten ihan jees, mutta miehillä on myös yhtä suuret luulot naisten suhteen. Mies ajattelee tyttöystävästä vähän samalla tyylillä ku mutsistaan. "Äiti tietää kaiken" vaihtuu "vaimo tietää kaiken"-lauseeseen. Just äsken poikaystävä tekstas, ja käski mun etsiä hänen kellonsa. Muuten kiva, mutta se on hukkunut varmaan vuosi sitten ja ihan jonkun muun ku mun toimesta. Juu, venaa mä hei katon kristallipallosta missä se on! Ja totta kai mä tiedän missä on sun verokortti, passi, kaukosäädin, autonavaimet, lempipaita ja "se juttu jonka jätit just siihen pöydälle kolme viikkoo sitten".

Miehet monesti myös kuvittelevat naisien vuorokaudessa olevan enemmän tunteja, kuin miesten. "Voitsä tänään viedä/tuoda/hakee/ sen tän ja vittu ton?", "Ootsä hei laittanu jotain ruokaa?", "Mikset oo hei pessy mun housuja?" No kuule, tulin tossa vartti sitten himaan, että voidaan ihan yhdessä miettiä tätä.

Kaikesta huolimatta miehet ovat pääsääntöisesti ihan mukavia otuksia ja sanon vielä (ettei kenellekään tule paha mieli), että kyllä me naisetkin ollaan ihan perseestä ja nalkutetaan ja läpätilää.

Ihanaa viikonloppua!

14 kommenttia:

  1. hei tuli tässä mieleen,en tiä ootko jo tehny tästä aiheesta postausta mutta mopoautot ja niitten kuskit ! Niistä olis kiva kuulla sun mielipide :)

    VastaaPoista
  2. ^ Mopoautoista on mun mielestä ainakin kirjotettu, muistaakseni otsikko oli Mautot... :) En ole varma otsikosta, mutta kuitenkin.

    Hyvä postaus ;)


    www.without-the-truth.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Otsikko olinkin tämännäköinen: (linkki vissii samassa)


    http://lets-fake-it.blogspot.com/2011/09/sukkalaatikot-joita-mopoautoiksikin.html


    Mautot... No kyllähän se sana siellä tekstissä mainitaan :DD

    VastaaPoista
  4. :D:D:D voi jeesus kuolen näille teksteille......

    ja pitää ihan kiittää mahdista joulukalenterista koska ilmeisesti kaikilla Kotkan kaupoilla on jotain mua vastaan kun yhdestäkään ei löydy joulukalentereita (paitsi jotain 38 euroo maksavia kindertriplayllätyshuonouksia) ni sun kalenteri pelastaa! ;---))

    VastaaPoista
  5. Hahah niin totta! Me istuttiin poikaystävän kans kuntosalilla unisex-saunassa. Oltiin menos syömään, joten varoitin poikaystävää, et mul sit saattaa hiukan kestää, ku pitää suihkussa käymisen ja hiusten pesun lisäks viel kuivata ne hiukset ja meikata (ja luonnollisesti pukea yms). Poikaystävä sit tähän: "no nähääks siis vartin päästä tuol aulassa?" Saatoin vähä revetä.

    VastaaPoista
  6. Ahhahah tää oli niin paras !! :D Toi "Vittu mä oon niin komee" pitää meiän huushollissa 100% paikkaansa :DDDDDDDDDD Oikeastaan voisin allekirjottaa koko tekstin :DD

    VastaaPoista
  7. Emme me kuvittele naisen vuorokaudessa olevan enempää tunteja, me tiedämme teidän käyttävän ne tehokkaammin... mut kyl mäkin miehenä allekirjoitan tän. Onneks meidän ei tartte miettiä ulkonäköjuttuja kun nää "koolla on väliä" -löpinät on enimmäkseen meidän omaa keksintöä. Pitääkö joku oikeesti pikeetä liian siistinä mihinkään? Sehän on urheiluvaate!

    VastaaPoista
  8. Kiintoisa on myös tämä miesten ajatuskulku, jossa yhdistyy kivasti käsitys omasta supermahtavasta viehätysvoimasta ja naisen seksuaalisesta suuntautumisesta:

    Mies lähestyy naista: nainen on ilman muuta miehen mielestä hetero. Ei ole mitenkään mahdollista, että nainen olisi lesbo.

    Nainen torjuu miehen: nainen on ilman muuta lesbo. Ei ole mitenkään mahdollista, että heteronainen torjuisi miehen.

    VastaaPoista
  9. http://naurunappula.com/836403/women-vs-men.jpg tuli vain mieleen ylemmän anon kommentista :D

    VastaaPoista
  10. vitun yleistäjä. joka asiassa. en tarkoita pelkästään tätä postausta, vaan ylensäkkin. tiedän, että blogisi tekstit on kirjoitettu puolittain läpällä ja huumorilla, en vaan silti ymmärrä miten jokaisesta asiasta pitää valittaa. ja kommentteihin vastaat ylimielisesti, et anna muiden mielipiteille tilaa. mietit vaan ittees ja luulet olevas kaiken keskipiste, ylimielinen.
    tämmösen kuvan oon susta saanu. katotaan ku nytkin tuut huutelee jotain tän kommentin vastaukseks.
    jep, ei mulla muuta :-)

    VastaaPoista
  11. huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuoh!! "vitun yleistäjä" anonyymi, oikeesti? kukaan ei vaan voi tulla heittään tollasta kommenttia TÄHÄN blogiin, ymmärtäisin täysin missä tahansa muussa blogissa, mutta tänne kun tulit nyt avautuun asias, niin pistää vaan naurattaan :) mene vaikka tekeen lumitöitä tai jotain muuta hyödyllistä, niin oppisit sinäki, ettei sen pipon tarvii olla niin hiton kireellä. ainakaan näitä tekstejä lukiessa.

    VastaaPoista
  12. kiitos Fani:), kun etsit sarqlle ton kyseisen postauksen, ite kun en oo pariin päivään täällä vieraillu :)

    nea, kuulostaa toi joulukalenterijuttu tutulta, koska oman lähikauppani tarjonta on just tollasia vitun tonnin viritelmiä jossa on jotain taistelutappoleluja suklapalojen sijasta! :( eli minulla ei ole kalenteria... :(

    anonyymi, hahahahah ihana mies :DD reaaliteetit melkein kunnossa :D meillä on taas toisinpäin, poikaystävä luulee, että hiustenkuivaaminen ja perusarkimeikki kestä vähintään sen kolme tuntia tyylin :D

    Minka, ainaki on kato itsevarmoja miehiä ;)

    LAURI, PIKEE ON SIISTI :(! mutta mukavaa, että jopa mies löysi tästä tekstistä totuudensiemenen, ettei ollu vaan mun omaa sekoiluani!

    anonyymi, hei tuohan on aikalailla totta! en ole koskaan ennen tota ajatellut, mutta nyt kun sanoit niin kyllähän se aika usein noin menee!

    anonyymi, hahahahaha mainio! :D

    anonyymi, ensinnäkin tän blogin idea on yleistää ja kärjistää, ilman sitä tää blogi olis... no, jotain muuta. ja mielestäni vastaan kommentteihin ihan mukavasti, miksi vastaisin ilkeästi tai ylimielisesti, kun kerran saan pääasiassa pelkkiä positiivisia kommentteja, kehuja ja omia kokemuksia? ainakin mä olen iloinen kaikista kommenteista ja olen kylä pahoillani jos mun vastaaminen joskus vaikuttaa ylimielisesltä, joskus vaan kiiressä huitaistut hymiöttömät kommentit voi kuulostaa ihan muulta kuin on :D mä en ny tajua miten mä nyt haluan olla keskipiste, mutta tää kuitenkin on mun blogi, niin tuleehan tässä aika paljon itsestään jaariteltua :D mutta onhan se niin, että turha on niitä aivojaan raiskata mun juttuja lukemalla, jos mun huumorintaju ei uppoa :)

    anonyymi, olen ehkä jotenkin kamala, mutta hajosin ääneen tossa lumityö-kohdassa :D mutta ihanaa, että oot löytänyt sen ns. pointin, punasen langan, tän blogin luonteen suhteen :)

    VastaaPoista
  13. hitto tää sun blogi on ihan mahtava :D sait uuen lukijan!

    VastaaPoista
  14. Mua ilahduttaa avoelämässä miehen kanssa erityisesti just toi "missä mun lenkkarit on? onks meillä teippiä? missä on pattereita? mihin mun urheilulehti on joutunut?" - NO ALAPPA ETTIÄ! Mikä löytötavaratoimisto mää oon?

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!