HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

torstai 1. joulukuuta 2011

mikset sä vastaa?

Ihmisiä vituttaa suunnattomasti se, että joku jättää vastaamatta puhelimeen. Ihmisiä vituttaa se jopa niin paljon, että mua on pyydetty aiheesta postaamaan. Muuten ihan jees, mutta mä kuulun niihin ihmisiin.

Siis on törkeetä olla vastaamatta, jos joku yrittää soittaa sulle. Siks se vitun puhelin edes on olemassa! Herrajestas. Ja se on muutenki epäkohteliasta, vähä sama ku leikkisit, että et kuule sun vieressä puhuvaa ystävääs. Tuntuu niin idiootilta soittaa jollekin ja odottaa sen vastausta tietäen, että se kyllä kuulee puhelimen ulvomisen, mutta sitäpä vaan ei kiinnosta. MUTTA on meillä vastaamattomilla syymme tähän epäkohteliaaseen käytökseemme!

Mä en jaksa teeskennellä. Jos mä olen päikkäreillä/vitun pahalla tuulella mä EN vastaa puhelimeen tekopirteänä kuuntelemaan, kenet sä näit kaupungilla ja millasen paidan sä ostit. Mä EN aio feikata, että mua sillä hetkellä kiinnostaa kuinka nälkä sulla on ja millasen ihmisen näit bussissa. MÄ HALUAN OLLA RAUHASSA! Mulla on oikeus sulkea puhelin tai painaa äänetön-nappia, jos mä haluan levätä vitutukseni pois! Muutenki mä saan olla 8 tuntia päivässä koulussa saatananmoisessa metelissä, enkö edes KOTONA saa olla ihan rauhassa?

Kyllähän siinä vaiheessa tajuaa, että toisella on oikeasti jotain asiaa, kun se soittaa useamman kerran putkeen. Sitten mäkin jaksan nostaa perseeni ja kiinnostua. Ja on mulla tietyt ihmiset, joille vastaan aina ku kykenen, mutta mulla on myös ihmisiä, joille vastaan sillon ku huvittaa ja soitan takasi ku oon  keränny itteni. Näin kaikki voittaa ja kaikilla on parempi mieli ja vittujee! Ei mun ole pakko koko aikaa jauhaa paskaa puhelimessa! Mä en niinku kuulu yhtään niihin huvisoittelijoihin ja muuten vaan paskaa puhelimessa jauhaviin ihmisiin. Soitan kun on asiaa ja piste.

Musta on muutenki jotenki sairasta, että KOKO HELVETIN AJAN pitäis olla tavotettavissa ja saatavilla. Pitäis joka saatanan hetki olla valmiina vastaamaan ja olemaan äärettömän kiinnostunu kaverin exän veljen serkun panoseurasta ja ystävän siskon poikaystävän impotenssista. HALOO! MULLAKIN ON HEI ELÄMÄ! En mä jaksa roikkua puhelimessa koko vitun päivää ja esittää kiinnostunutta, vaikka koko oma maailma on tyyliin tipahtamassa niskaan. EIKÄ MUN OLE PAKKO! Ennenki pärjättiin, vaikka ainoa puhelin oli kiinni kotiseinässä ja sillä selvä saatana! Hyvin selvittiin kauppareissuista ja kävelylenkeistä ilman pakollista puhelinvalmiutta.


Että anteeksi epäkohtelias käytökseni, mutta mäkin olen vain ihminen. Ihminen, joka kaipaa päivittäin parin tunnin oman rauhan. Ilman puhelimen vittumaista piipitystä.

20 kommenttia:

  1. Täällä yksi joka ei vastaa koskaan puhelimeen! Tosin se ei johdu siitä, että en jaksais vastata. Jätän työpäivän jälkeen puhelimen äänettömälle laukun pohjalle ja se viruu siellä hyvällä tuurilla iltamyöhään asti :-D Tästä on monet valittaneet, mutta mitäs mä sille voin, että oon vanha ja muistamaton enkä muista ottaa sitä saakelin puhelinta sieltä laukusta :-D

    VastaaPoista
  2. voisitko tehdä postauksen antti tuiskun dissaamisesta ? (:

    VastaaPoista
  3. Onneks mul ei oo sellasia ihmisiä jotka soittas mulle tollasista turhista asioista. Ehkä ne on tajunnu et ei kantsi.......

    VastaaPoista
  4. Kuulun kans tähän porukkaan että en vastaa jos ei huvita. Musta se on ihan ok, soittelenhan sit takasin päin kun siltä tuntuu. MUTTA. Sitten on se porukka joka ei IKINÄ vastaa puhelimeen. Tai tekstareihin. Ei sillon kun haluais vaikka sopia tapaamista, eikä sillon kun se tapaaminen on jo sovittu, kaveri on myöhässä ja sille yrittää soitella että missä olet. Sillon tulee kyllä mieleen että mitäs varten se puhelin taas olikaan.

    VastaaPoista
  5. kiitos !! ku näin otsikon olin jo valmiudessa vittuuntumaan, mut et pettänyt tälläkään kertaa. oon aika laiska pitää ihmisiin yhteyttä oikeesti puhumalla, tykkään tekstareista ja tälläsistä paljon enemmän ku kukaan ei saa tietää jos oikeesti vituttaa tai muute vaa ei huvita. aina ei jaksa !

    VastaaPoista
  6. nauroin tajuttomasti tohon edelliseen postaukseen! mahtavaa! jään seuraamaan jennin joulukalenteria:)

    VastaaPoista
  7. mä pyrin vastaamaan aina - paitsi niille joilta tiiän tulevan vaan infoo uuesta ginan paidasta tai siitä että jessepetteri ja alma seiso keskustorilla ja piti toisiaan KÄSISTÄ KII !!1! mulla käy aina niinkun Anniina tuolla mainitsi ... piti käydä ihan hakeen se kännykkä laukusta ja lukee ne 50 uutta viestiä ja 47 uutta puhelua. vittu. mä olen koulussa, ei mulla ole aikaa kiinnostua sun poikaystävän uusista sukista !

    VastaaPoista
  8. OON NIIIIIIN SAMAA MIELTÄ!

    oon just näitä ihmisiä joita on vähän vaikeeta saada joskus kiinni.. tekstareihin vastaan heti kun ne huomaan, koska siinä voi miettiä kauemmin mitä kirjoittaa. en tykkää puhelimessa puhumisesta _yhtään_. suurin syy on ehkä se, että mun on jostain syystä tosi vaikea kuulla mitä se toinen siellä luurin päässä sanoo, vaikka mulla on ihan normaali kuulo ja oon laittanu puheen voimakkuuden riittävän suurelle. naamakkain keskustelussa ei yleensä oo ongelmia.
    mua melkein ahdistaa jotkut tunnin keskustelut vaikka olis kuinka läheinen kaveri, kaikkein mieluiten puhun suuremmista jutuista ihan face to face.
    tietysti soittaminen on aina joissain tilanteissa paras tapa tyyliin "missä oot tuu tänne" mutta näitä lörpöttelypuheluita en harrasta ja tuntuu että oon ainoo ihminen joka ei oikeesti puhu pitkiä puheluita kuin ehkä kerran kuussa..

    ja sit tuo minkä mainitsit, ei aina oo todellakaan sellanen mieliala että jaksais alkaa puhumaan.. jos ei oo mitään ihan hengenhätää tai kaveri ei oo ihan itku kurkussa jostain syystä, niin sitte en kyllä yhtään halua puhua pitkiä jutteluita silloin kun on väsy olo tai kiire jonnekkin tai muuten vaan ei HUVITA.

    VastaaPoista
  9. ah, kiitos tästä postauksesta JA BLOGISTA !! Oon aika kauan jo seuraillu ja lukenu tätä ja ah en voi muuta sanoa ku rakastan sun kirjotustapaas!<3 tuntuu et oon löytäny sielun siskon.

    mut tästä postauksesta; mulla on niitäkin kavereita et ku mä soitan tyylii itkukurkus niille nii ne on siellä luurin toises pääs sillai : ah, ei oo mun asia, meen mo. EIKS TOLLASES TILANTEES VOIS SIT VITTU EES ESITTÄÄ KIINNOSTUNUTTA !? sit on kans niitä joille soitat noin 20 kertaa ja sit lähetän viestin: mul on asiaa, vastaa ! Ni sieltä tulee vastaus: e jaksa, mitä asiaa..? RAIVOSTUTTAVAA.

    heh tulipa avautuminen.. Mutta kiitos vielä kerran tästä huikeasta blogista !:)

    VastaaPoista
  10. veikkaan et ymmärsit vähän väärin tän..:d joku varmaan toivoi pikemminkin et postaisit tahalteen vastaamatta jättämisestä koska ei halua enää olla yhteyksissä, ei tollasta "mulla on möks soitan huomenna takasin"

    VastaaPoista
  11. aamen<3 oon kanssa semmonen vetelys vastaileen

    VastaaPoista
  12. Itekki jätän usein vastaamatta, esim jos tiedän et henkilöllä ei ole mitään tärkeetä. Oikeastaan, vastaan vaan sillo ku joku soittaa kymmenettä kertaa. Useimmin en vaan jaksa puhua. Tekstareihin vastaan yleensä samalla minuutilla, joten kukaan ei jaksa soittaa mulle koska tietää etten aio vastata.

    p.s. loisva blogi ! :))

    VastaaPoista
  13. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  14. Joskus on oikeasti joku todella hätäinen asia toisella, jopa niillä, jotka yleensä jauhavat vain paskaa puhelimessa. Kyllä sen kiinnostuksen puutteen turhanpäiväisyyksiin voi ilmaista kohteliaasti puhelimessakin.

    VastaaPoista
  15. Tää ei nyt liity tähän mitenkään, mut mulle tuli mieleen asia mikä vituttaa mua niiiiiin paljon. Se kun etit jotain tavaraa, oot ihan varma että se on ollu TOSSA mut sitä ei löydy mistään. Sit koko kämppä pitää penkoa ympäri ja jossain vaiheessa tavarat alkaa lennellä kun ei vaan löydy! Mä esim. ostin alkukesästä bikinien alaosan, ja jossain vaiheessa kesää pengoin koko kämpän ympäri ja sitä ei vaan löytynyt mistään, vaikka olin ihan varma että olin laittanut sen vaatekaappiin. Eilen se löytyi. Laatikosta missä on kaulahuvit yms :)))

    VastaaPoista
  16. Joo, oon ite aika laiska vastaamaan joskus, mutta ei mulle kyllä paljon kukaan ees soittele... astaan kuitenkin lähes aina :)
    Ite syyllistyn tämmöseen, että oon kauhee hermoheikki jos joku ei vastaa mulle :D

    Mutta mulla olis yks postaustoive, nimittäin ripsivärimainokset.
    Joo siis miks kuvauksissa ja niissä mainoksissa käytetään _irtoripsiä_ eikä näytetä sitä oikeaa tulosta? Tosi hermostuttavaa kun lukee ''Irtoripsimäinen lopputulos'' öö siis pitääks mun ostaa irtoripset et se tulos näkyy ?? Joo, ymmärrän että menee ehkä paremmin kaupaksi ku mainoksissa on sellaset täydelliset metrin pitkät ja näkyvät ripset, mutta jos mainostamanne ripsiväri on kerta niin hyvä, nii miks pitää laittaa irtoripset ?? :DD

    Tää on tosi hyvä blogi ja naureskelen aina ja nyökkäilen iteksee ku oon nii samaa mieltä asioista.

    VastaaPoista
  17. http://without-the-truth.blogspot.com/

    vilkaskaa mun blogi, vielä alussa, mutta siitä se lähtee :))

    VastaaPoista
  18. Arvostan niiiiin paljon suoria mielipiteitä ja suoraa tekstiä. Vaikka en olisikaan samaa mieltä. MAHTAVAA :) jatka samaan malliin. Ja yhdyn tähän puhelinkäyttäytymiseen, ei tarttee JOS EI HUVITA.

    http://muutakinkuintanssia.blogspot.com/

    VastaaPoista
  19. Mä vastaan kyllä pääsääntöisesti melkein aina, mutta joskus tulee päiviä jollon ei vaan jaksa. Pyrin lopettamaan puhelut lyhyeen. Sit tulee sitä "ai JAAHA sä et JAKSA PUHUA VAI NIIN JA MITÄS VITTUA SULLA ON MÖKÖTTÄMISTÄ, mun ongelmat ON NIINKU OIKEESTI ISOMPII!!"

    VastaaPoista
  20. Siihen aikaan, kun oli lankapuhelimet, niin jos soitti Tepolle eikä Teppo vastannut, todettiin vain, että jaahah, ei ole Teppo kotona, soitanpa illalla/huomenna uudelleen.
    Nykyään ei saa edes vessaistuntoa suorittaa rauhassa - jos puhelin soi, ja ajattelet että päkistänpä tästä pari pökälettä ulos ja pyyhin persuukseni ennen kuin menen vastaamaan, niin heti puhelimessa kauhistellaan, MIKÄ KESTI MIKSET VASTANNU SIKSI SULLA ON SEPUHELIN ETTÄ VASTAAT.
    Tai jos joku päivä ajatteletkin, että pidänpäs sellaisen päivän, etten avaakaan puhelinta tai vastaa kenellekään! Ihan vain oman mielenterveyden takia. Noh, päivän lopussa on 1000 soittoyritystä ja 2000 viestiä joissa tivataan mitä oikein on tapahtunu kun on hiljaa...

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!