HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

tiistai 27. joulukuuta 2011

ryyppäämiseen kyllästynyt

Joulu on ny lusittu ja siitä ei sitten enää jauhetakaan (paitsin toisen blogin puolelle kyllä teen joulupostauksen ihan hetken kuluttua... :D), eli ei muutaku uusia tuulia päin.

Musta tuntuu, että oon totaalisen kyllästynyt ottamaan kuppia, juhlimaan, dokaamaan, keittoamaan ja ryyppäämään. Mua on alkanut kuvottaa baarit, hyvästi selvä päivä -tyyliset wannabe-hauskat letkautukset ja se turha darrassa makaaminen. Mua oksettaa ajatus mehuviinalitkuista ja muovikipoissa tarjoilluista salmareista. Mua ällöttää kännissä olevat idiootit, niiden turha sönköttäminen ja mussutus. Hyi, hyi ja hyi.

Mä ennen rakastin juhlimista! Mä pohdin jo maanantaina, että millos vois laittaa viikonlopun juomat kylmään ja mitäs sitä laittais sitte pe-la päälle. Ahdistuin, jos muut haluskin olla kotona tai tehdä jotain muuta. Vittuku teki mieli juhlia ja ottaa vähä. "Kato välil täytyy nollata, oli niin vittumainen viikko" Joo, aivan varmasti...

Nyt mua ahdistaa ajatus siitä, että pitäis litkiä jotain paskanmakusta drinkkiä ja hoiperrella korkkareissa pitkin Tamperetta pää jäässä ja leikkiä että on mukavaa. Kattella niitä samoja naamoja ja kuunnella niiden idioottijuttuja, kippis-toivotuksia ja tänään vedetään-tyylisiä tsemppilauseita. Hohhoijaa. Pitäis tanssia ja nauraa ja heittää läppää ja laittaa rahaa palamaan. Pitäis odotella taksia vesisateessa ja olla hukkaamatta avaimet.

Mua ei nappaa edes ajatus uudesta vuodesta. Miks mun pitäis raahautua niiden samojen urpojen kanssa jonnekin koppiin vetämään uskomattomat perseet ja hoitamaan raketin silmäänsä saaneita typeryksiä? Miks en vois ola vaan himassa onnellisena ja syödä nakkeja? Mutta sehän nyt ei tule kuuloonkaan, koska se nyt on vaan niin tosi superkivaa seistä kurassa korkkareissa ja juoda viimesillä rahoillamme lämmintä kaljaa ja polttaa röökillä takkiin reikiä. Kato on uusvuos, ni totta kai hei me ny otetaan vähä!

Mä haluaisin vaan olla kotona, istua vähän koneella ja juoda vissyä. Sen sijaan, että olisin baarissa, hoippuisin tiskillä ja joisin long island ice teata. Olis ihana herätä aamulla yhtä rikkaana ku nukkumaan mennessä, ilman krapulaoireita ja muutenkin hyvässä hapessa. Ei tili miinuksella, helvetillisissä oloissa ja migreenissä. MIKSI JOKA VITUN VIIKONLOPPU TÄYTYY ROIKKUA JOSSAIN SENSSIRODEOCLUBMIKÄLIESSÄ?

Pitäkää pippalonne, mä jään himaan...

23 kommenttia:

  1. Vaihdetaan! Mä voisin lähteä puolestani dokaamaan näiden kuivien 8 kuukauden jälkeen :DD

    VastaaPoista
  2. Huh, joku muukin jota ei kiinnosta baareilut ja varsinkaa juominen joka viikonloppu! :D Kaikki niin väitti mulle, että ku täytän 18, niin pari ekaa kuukautta haluan vaan olla baareissa ja ryypätä. No, enpäs halunnutkaa, eikä mulla oo vieläkää pakottavaa tarvetta päästä baariin "kavereiden" (=poikaystävän kaverit) viikonloppusin. Onhan se siis kivaa välillä, mutta mua ainaki ahdistaa jo se, jos viikonloppuna molempina päivinä edes käy kääntymässä baarissa.. oon supertylsä 18-vuotias.

    VastaaPoista
  3. Mun ei ees tarvi miettii mitään tollasta. Töihintöihin koko viikonlopuks :D Ja iltaan vieläpä. Niin ei oikein viitti ja ei mua muutenkaan huvittais.

    VastaaPoista
  4. Oon ollu tossa samassa mielentilassa jo melkein vuoden. En sit tiedä et oonko tullu vanhaks vai mitä on tapahtunu. Nykyään oon mielummin selvinpäin baarissa tai otan vaan ihan muutaman. Eriasiahan sit on jos siellä baarissa on keikka, josta tykkään niin sit kyl juodaan, mut ei ns turhaan :)

    UV taitaakin kulua tänä vuonna ystävän kanssa vauvavahtina :) et semmosta hurjaa luvassa...

    VastaaPoista
  5. Mulla on ollut ihan samat fiilikset jo kaaauan. Ja ku ei baarissa meinaa millään nousta päähän ilman kunnon pohjia, siihen litkimiseen vaan kyllästyy!!

    VastaaPoista
  6. Älä yleistä lehmä.

    Eivaa :--D ei tota voi aina jaksaa. Joskus tulee vaa sellai fiilis että tänää vähä, tänää vähä, kippis ja keitot kurkkuu. Mut ei aina voi olla sillai. Ei sekää nyt oo normaalia ! Okei on. Jotkut vaa jaksais aina. Mä en kuulu niihi. Välillä taukoja, välillä sitte enemmä. Riippuu ja roikkuu aina hetkestä ja mielestä. Välillä sellaset romanttiset kynttiläillat mässyjen, leffan ja oman läppärikullan kanssa tuntuu vaa paremmalta. Ja nii kannattaaki tehä jos siltä tuntuu.

    VastaaPoista
  7. Mä en oo ees baari-iässä vielä ja oon jo kyllästyny ryyppäämiseen :( se jos mikä on surullista.

    VastaaPoista
  8. Hehe ihan ku ei muita vaihtoehtoja ois ku selvinpäin olo tai överikännit. Voi kato siinäkin olla se kultainen keskitie.
    Kyllä mä ainakin aion mennä örveltämään Hämeenkadulle ja makaa krapulassa seuraavan päivän, vaikka olenki jo melkein 25v :/

    VastaaPoista
  9. Älyttömän hyvä postaus! Ite en oo koskaan ollut mikään juomisen ystävä, ei ole kuin pari kertaa elämän aikana tehnyt mieli vetää perseet. En ymmärrä kanssa tuota että pitäis joka ikinen viikonloppu, aina kun pieninkin syy juhlaan ja muuten vaan millon vaan juoda, mennä baariin, pitää bileitä, juodajuodajuodajuoda. Miksei nimenomaan voisi vaan tehä pikkupurtavaa ja juoda limpparia kotona, ampua pari rakettia ja olla vaan ihan rauhassa, miksi aina uutena vuotena pitäis vetää perseet ? Kaverillakin antibioottikuuri päällä ja meinaa lopettaa kesken että pääsee sitten uutena vuotena ryyppäämään.. Naurettavaa mun mielestä, ihan oikeasti.
    Ite meinasin kyllä nähdä kavereita ainakin näin alustavasti, mutta ottaa kuitenkin ihan rauhassa vaan :) Tulee halvemmaks ja seuraavana päivänä on hyvä olo ja mieli, kivempi alottaa vuos 2012 verrattuna että makaisit sen tammikuun ekan päivän helvetinmoisessa darrassa. Olipas selkeä kommentti taas mutta kuitenkin, oon niin samaa mieltä!

    VastaaPoista
  10. oon aina inhonnu uuttavuotta just tosta syystä - on mukamas pakko juoda, vaikka ei olis edes baari-iässä. mä saan kyllä olla ihan selvinpäin himassa istumassa jos mua huvittaa, perkele !

    VastaaPoista
  11. Minäkin ennen jaksoin rellestää vaikka joka viikko, mutta nykyään ei edes kiinnosta. Jos lähdenkin jotain juomaan, niin ehdin ottaa pari kun totean että haluaisin kotiin mielummin.

    VastaaPoista
  12. Heh, tiedän tunteen! Kun täytti 18 kävin vaan muutaman kerran baarissa, en edes juonu paljoa, mutta kyllästyin tosi nopeeta siihen. Harvoin kävin jossain ja melkein aina selvinpäin :D Nyt sitten pari vuotta myöhemmin oon ruvennu ihan pitämään mokomasta touhusta vaikka sitä ei tuukkaan harrastettua kun kerran tai kaks kuussa. Övereitä en oo koskaan vetänyt, enkä krapulastakaan koskaan kärsiny :D

    VastaaPoista
  13. Mahtava postaus! Vähä samat fiilikset. Mulla edellinen uusi vuosi meni baarissa ja oli ehkä tylsin uv ikinä - tänä vuonna jään suosiolla kotiin, syön jotain texmex-salaattia ja ehkä pikkusen maistelen bailey'sia. Päälle tinan valaminen, sauna, pari rakettia ja uuden vuoden lupausten polttaminen ulkona tulitikkujen voimalla. :D Se on mun käsitys kivasta, sama se vaikka joku muu haluaisikin örveltää baarissa David Guettan tahtiin. :p

    VastaaPoista
  14. Jepojee. Sit kun viettää raittiin uuden vuoden ja erehtyy jälkikäteen siitä jotain jollekkin mainitsemaan ni vastaus on tämä: "Siis mitä? Olit vaan himassa koko yön?? Vittu eiks sul oo elämää?" Aina lämmittää mieltä.. :D En oo ikinä oikeen ollu kiinnostunu ryypiskelystä, en alaikäsenä enkä täysikäsenä, joten oon aina ollu vähän ulkona porukasta. Ehkä se täs alkaa helpottaa ku nuo muut rupee kyllästymään jatkuvaan juhlintaan :)

    VastaaPoista
  15. Ensin, tykkäys sanan senssi maininnasta, (oma mies hilluu siellä välillä) ja se ettei itsekkään jaksaisi juoda ja tuo yksi "parempipuolisko" menis ihan mielellään, mutta kun ei tiedä jättääkö vaimoketta kotiin, kiitos siis piristeestä!

    VastaaPoista
  16. Ite en kans oo minkään överikännäämisen kannalla, eihän siinä oo mitään ideaa ku seuraavana aamuna tajuu et puolet tavaroista on jääny johonki matkan varrelle ja ei muista puoliikaa siitä mitä edellisiltana on tapahtunu.. Mut kuhan ei vedä överiks niin semmonen sillon tällön juominen on ihan jees :)

    VastaaPoista
  17. Haha mä rakastan baareilua, oon rakastanut siitä asti kun täytin 18 :D Nyt oon 22, että kuitenkin muutaman kerran tullut roikuttua... Ihmettelen kyllä välillä, etten ole vielä kyllästynyt?! :D

    VastaaPoista
  18. Kattelis raketteja, söis hyvin, pelaisis jotain pelejä tervehenkisesti jne. :) pyörähtää baarissa selvinpäin jos tylsää tulee :D tai muutaman makoisan drinkin voimin. Eikait sole pakko persheitä vetää? ;D

    http://carpediemabovo.blogspot.com

    VastaaPoista
  19. "Miks en vois ola vaan himassa onnellisena ja syödä nakkeja?"

    Mun koko tähänastinen elämänfilosofia voidaan kiteyttää tähän lauseeseen.

    VastaaPoista
  20. Se on SUN uusivuosi ja SUN elämä, vittuako se kenellekään kuuluu miten sä sen vietät. Ei oo pakko ryypätä ja jos sun juomattomuus on jollekin ongelma, se on ihan todella sen ongelma eikä sun vika. Mää ainakaan miettis oonko ny kavereiden mielestä tylsä jos haluaisin viettää uuttavuotta eri tavalla ku ne.

    VastaaPoista
  21. oks sul toinen blogiki , mikäs? :)

    VastaaPoista
  22. hahaa tuttu tunne! mulla menee aaltoina tää homma, ensin otetaa jonku aikaa niin paljon että sitten ei enää otetakaan :D kohtuus kaikessa ei oo koskaan ollu mulle läheinen jutuu.... :D

    VastaaPoista
  23. KERRANKI JOKU PUHUU ASIAA! jatka samaa mallii ;)

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!