HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

lauantai 3. joulukuuta 2011

yksi vanha setä minulle, kiitos

Mikä siinä on, että esim. baareissa mä vedän puoleeni jotain setiä, iältään 50+? Ei puhettakaan, että mulle tulis juttelemaan alle kolmekymppinen komea mies! Ei, mä saan ehdotteluja useilta isääni vanhemmilta (karvaisilta) miehiltä, jotka haluaisivat joko

a) tanssittaa minua
b) elättää minua
c) kosketella minua
d) rakastella minua

IHAN OIKEESTI! Kato ny käppänä ittees! Emmäkää oo mikään kedon kaunein kukka, mutta vittu mä oon sentään sua 35 vuotta nuorempi ja ihan kohtalaisen siedettävännäkönen ämmä kihlasormus sormessa. Karvanaama, miks mä haluaisin sua? Mulla on jo isoisät. Mulla on myöskin poikaystävä. POIKAystävä. Ei SETÄystävä, KÄPPÄNÄystävä, MATKALLAHAUTAANystävä tai PAPPAystävä. Vaan POIKAYSTÄVÄ!

Miks ihan oikeasti kukaan tervejärkinen 54-vuotias mies luulee, että nuori nainen kävis ihan kuumana jostain "olet kovin kaunis, lähtisitkö tanssimaan, olen rikas"-ehdotteluista samalla, kun se pappa kuola valuen puristelee persettä je reisiä? MIKÄ NIISSÄ OMAN IKÄSISSÄ ON VIKANA? Emmäkä aio kuuskybäsenä ettiä itelleni nuorta rakastajaa yläasteelta!? Toki se voisi olla jännittävää, mutta uskon, että jätän teinipojanmetsästyksen väliin.

Ei millään pahalla papparaiset, mutta ei vitussa millään hyvälläkään: menkää pois mun luota! Mä en jaksa selittää joka saatanan baarireissulla minkä takia mua ei kiinnosta jakaa sun kanssa sun eläkepäiviäs! Mulla on ollu sen verran ehjä lapsuus, että en tarvi mitään isähahmoa miehekseni, saatikka että mua kiinnostais yhdenillanjutut ennen sotaa syntyneen ihmisen kanssa! Vanhemmat ihmiset voi olla todella ihania, mutta te baareissa väijyvät ja nuorta lihaa etsivät vaarit... Menkää ny iha oikeesti kotio...

17 kommenttia:

  1. nauroin niiiin paljon ! :D
    voisit tehä joskus postauksen "se tunne kun" ja olisit keksiny paljon tollasia noilla sanoilla alkavia juttuja :p

    VastaaPoista
  2. matkallahautaanystävä <3

    VastaaPoista
  3. repesin tolle MATKALLAHAUTAANystävä :DDD

    VastaaPoista
  4. "Mulla on ollu sen verran ehjä lapsuus, että en tarvi mitään isähahmoa miehekseni, saatikka että mua kiinnostais yhdenillanjutut ennen sotaa syntyneen ihmisen kanssa!"

    Reminded me of Saana Parviainen. Ja lisätään nyt vielä, että tiedän vitun monta kaveria/tuttua (heh, ei sentään vaari-ikäsiä kuitenkaan) , jotka sitä naista on polkenu muttei nykypäivänä koskis enää pitkällä tikullakaan. Kiitos hei.

    VastaaPoista
  5. en tiä miks toi sana setäystävä oli niin hauska, mutta putosin kun luin sen!! :--D Ihan paras!

    VastaaPoista
  6. Tästä tuli mieleen, kun mun entisen luokkakaverin (ollaan siis molemmat 22-vuotiaita) ISÄ tuli kyselemään "lähetäänkö tanssimaan?". Joo, ei kiitos. Awkward....

    VastaaPoista
  7. Niin ja nyt pitää selventää, että siis se entinen luokkakaverini on 22, ei sen isä. Se isä on juuri sitä 50+ osastoa.

    VastaaPoista
  8. KIITOS tästä blogista, tää oikeesti pelasti tän mun kamalan päivän.. joulun kaksi puolta -postaus sai vedet tiriseen silmistä -hyvässä mielessä. ihan parasta :D

    VastaaPoista
  9. ei mulla muuta ku: <3!

    VastaaPoista
  10. matkallahautaanystävä, käppänäystävä - en siis olleskaa revenny :----D tuntuu että ne helvetin papat pyörii muuallakin kun sielä baareissa johon ei ikä vielä itellä riitä. mäkkipäkillä ( ♥ ) istuessa siihen tuli sellanen 45 - 65 vanha, hieman humalatilainen setä joka tarjosi kiltisti mulle kyytiä autollaan. kun kysyin, että minne setä on menossa, setä vastasi että no mun kanssa minne vaan. lähdin sitten leikitteleen ja kysyin, että veisikö setä mut italiaan ? setä vastasi, että se ajatteli lähinnä makuuhuonettaan. haistatin sedälle vitut ja kehotin menemään mäkkärin sijasta bordelliin. sukkana pois vaan niin säilyttiin pahemmalta. onneksi känninen setä ei lähteny enää perään, katto vaan hämillään meitä kun hiihdettii pois siitä :---D

    VastaaPoista
  11. :------DDDDDDDDDDDDD en kestä oot niin HAUSKA!! matkallahautaanystävä:D:D:D:D:D<333 mutta asiaa puhut kyllä! oltiin tyttöjen kans pailaamassa just eilen ja siel oli näit mukanuoriafabuja hienot puvut päällä ja ei että ku kyllä visa vinku ku ne oli tarjoomassa margariittaa ja cosmoo pahaa-arvaamattomille just 18wee täyttäneille pikkutytöille. sitte yks äijä vielä kehtas suuttua mulle ku yritin kohteliaasti vihjata että naapurissa ois sen ikäsille tarkotettu paikka!

    VastaaPoista
  12. Sedät vain unohtivat etteivät ole Hjallis Harkimo, Sauli Niinistö tai Hugh Hefner. Kyllä monet naiset ovat valmiita joustamaan ikäseikoissa, jos miehellä on nimeä ja osaa käyttäytyä sulavasti. Ja sithän Jennillä vasta hankala paikka olis, kun joku 26w karju tulis juttelemaan. Meillä tuppaa vain olemaan parempaa tekemistä kuin vongata baareissa.

    VastaaPoista
  13. 2011: "Mee pois, nääthän sä et oon tasokas nainen."
    2021: "Tuu tänne, mä oon tasokas nainen."
    2031: "Älä ny viitti!! Kyl sä voit yhen kossubatteryn ostaa tasokkaalle naiselle."
    2041: "Sä voit viedä tän tasokkaan naisen autoos, jos tarjoot YHEN kossubatteryn."
    2051: "Tää tasokas nainen tarjois sulle kossubatteryn, jos ei ois PA."

    VastaaPoista
  14. mulle ei ihan avautunu toi Lauri-sika:n jälkimmäinen kommentti :D

    VastaaPoista
  15. Asun parisenkymmentä vuotta vanhemman miehen kanssa ja onnellinen olen.

    VastaaPoista
  16. Heh, ihan kuin mullakin. Meenpä kapakkaan tai kartsalle niin kaikki 50-70- vuotiaat ukot kuolaa! Voi yäks! Itse olen tosin jo kolmikymppinen, mutta silti...ei paljoa kiinnosta isäni ikäiset!

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!