HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

perjantai 16. joulukuuta 2011

youtube-eläinrakas

Oon aiemminkin maininnut, etten ole kovin eläinrakas ihminen. Tai siis musta on kiva kattella kissanpentuvideoita, googletella pingviininpoikasia ja haaveilla siilivauvoista, mutta hevoset, saatanankokoset koirat ja jotkut vitun itäsaamelaiset metsäkollit ei kiinnosta mua yhtään.

Ja sepäs ihmisiä vituttaa. Porukka suorastaan järkyttyy, kun en halua ottaa jotain kurapaskassa möyrinyttä 200-kilosta Turree syliini. Tai jos mä en innostu valokuva-albumista, joka koostuu 300 kuvasta sun kissastas erilaisissa "hauskoissa" tilanteissa ("Tykkäätsä kissoista?" "Noooo enpä juuri" "Siis miten et voi olla tykkäämättä!? Kato, täs kuvas meidän Misu on mun sängyllä, vooooi miten söppänä kato, ihana... täs se on keittiössä, apua, ihana, odottaa varmaan ruokaa, voi pientä!" JOO-O).

Joo, voin mä joskus innostua ostamaan koiran, mutta voin ihan kertoo, että se tapahtuu ennestään viiden vuoden päästä. Mulle on aivan helvetin sama, vaikka joku ostais kolkytä kissaa ja pelastais 75% kaikista itäisen Bangladeshin katukoirista. Mua ei kiinnosta, vaikka sun harrastus olis kuvailla sun kanejas ja opettaa hamsteri polkupyöräilemään. Mutta mun ei ole pakko hihkua innosta ja tyyliin pyytää sitä elukkaas lainaan, koska se on "niin ihana". Jos mä vaivaudun esittämään, että sun rottas on ihan kiva, niin vaivaudu sä kestämään se, että mä en kuitenkaan ota sitä syliin tai halua samanlaista!

Jotenki ihmiset jotka ei halua lemmikkiä luokitellaan kylmäsydämisiksi ja tunteettomiksi lortoiksi. Että jokainen kunnon ihminen haluaa kutsua itseään autonkokosen koiran äidiks, vaikka se olis syöny sohvan ja puolet naapurin kakarasta. Ei riitä, että ihastelee eläimiä YouTubesta ja kikattelee videolle, jossa piennellä koiralla on pinkki takki. EI! Sun pitää HALUTA sellanen ITSELLESI!

Ihan oikeesti, vaikka olisit (kuten kirjeenvaihtoilmoituksissa sanotaan) 100% eläinrakas, yritä ymmärtää, että kaikki ei vaan ole. Jos sä väkisi tunget sen arkkupakstimen kokosen hevoses mun syliin, niin varaudu siihen, että kerron myöskin mielipiteeni kyseessäolevasta elukasta! Helvetti, jos mää sanon että "emmää kiitos ota Pollea kainaloon", niin mikä siinä on vaikeeta tajuta!? Mä kyllä ite silitän sitä, jos parhaaksi näen!

Pakko mennä kattoon parit tea cup maltese puppies -videot...

24 kommenttia:

  1. Menin Youtuben kissavideopuolelle jo kun luin otsikon

    VastaaPoista
  2. MUL ON IHAN SAMA JUTTU! alkaa vi****** aina ku jengi lässyttää et "kato miten ihana meijän murre on, haluutko ottaa mun söpöläisen syliiii??" ja pusipusi mussun mussun.....:D

    VastaaPoista
  3. Mä rakastan kattella youtubesta ranskanbulldoggivauvojen videoita... tai no kaikkien eläinvauvojen videoita, mutta täysikasvusena esim. kissat ei oo mun mielestä yhtään viehättäviä enää :-D

    VastaaPoista
  4. i hate you.
    ei vaan:D haha mulle on ihan sama tykkääkö ihmiset eläimistä vai ei sinänsä, että ei mun puolesta kaikkien tarvi olla innoissaan mun kissasta tai jokasen vastaantulijan omistaa vähintään kolmee norsua joiden kuvia kantaa mukanaan aina. mutta kyllä mä voin ihan hyvillä mielin sanoa eläinrääkkääjiä huonoiksi ihmisiksi ja kyllä mun mielestä on aika kylmä sydämistä jos eläinten olot ei kiinnosta paskaakaan (mutta tämähän on vain minun mielipiteeni). mun mielestä on ihana kamalaa kun ihmiset ajelee tahallaan eläinten päälle moottoriteillä ja painaa oikeen kaasua kun näkee kissan ylittämässä tietä, tai kun jotkut oikein jahtaa vapaana kulkevia kissoja tai siilejä jotta voi kivittää niitä. mitä vittua, kuinka voi olla niin julma, mitä pahaa ne pienet raukat on heille tehnyt?? ei, eläinrääkkäystä mä en vaan voi sietää.
    mutta kerratakseni, ei siinä mitään pahaa ole jos ei halua ottaa sitä haisevaa karhun kokosta mutaturrea syliinsä, en mäkään haluais:D

    VastaaPoista
  5. Hyvä termi tuo youtube-eläinrakas. Tunnistin siitä itseni. Minustakin on kiva katsella söpöjä eläinvauvoja - no kenestäpä ei -, mutta en haluaisi itselleni lemmikkiä.

    Ja ei, en vihaa eläimiä. Pyrin käyttämään eläinkokeilla testaamatonta kosmetiikkaa enkä edes syö paljon lihaa. En vaan halua kotiini mitään eläintarhaa enkä oikeastaan edes yhtä pientä ja söpöä koiraa, joka elää seuraavat 17 vuotta.

    Miksi kaikkien pitäisi pitää eläimistä?

    VastaaPoista
  6. Nora, suosittelen myös pingviinivideoita <3 oon koukussa...

    anonyymi, kuulostaa tutulta...

    Susanna, niinpä, nmelkein kaikki kasvaa rumiks :D

    anonyymi, vaikka ajatus omasta lemmikistä kuvottaa, ei tarkoita että ihminen olis eläintenrääkkääjä?:D emmäkä koe jotain kissankiduttajia mitenkään mahtipersoonina, päinvastoin :D en tajua ees miten joku voi tehä jollekin eläimelleen jotain raakaa ja kuvittavaa. mutta sen sanon suoraan, että mun sydämestä ei kyllä riitä palaa jollekin pietarin katukoirille tai abortoiduille kameleille :E olen kamala, i know.

    VastaaPoista
  7. hahaha, abortoitu kameli:D:D:D ihana! juu ei, en mä tarkottanukkaan että jos ei pidä eläimistä niin olisi eläinrääkkääjä, ajattelin vain sanoa sanottavani siitä kun se liittynee aiheeseen, mutta ehkä ilmaisin asiani vähän huonosti:)

    VastaaPoista
  8. esimerkiks puput on parhaimmillaan mun karvalakissani <3 mmmhhhhmmm päätä lämmittää puhtaat valkeat pupunkarvat <33

    <3: kyä sää tiiät kuka

    VastaaPoista
  9. anonyymi, juu okei nniiin ajattelinki :) mut ajattelin vaan vähä vielä tarkentaa, kommenttiboksissani kun liikkuu hyvin verbaalista porukkaa valmiina analysoimaan muita kommentoijia :D

    Julli, kyä mää tiän ;) <3

    VastaaPoista
  10. Entäs sitten kun tykkäisi ottaa Mustin syliin, mutta pelkää sitä? Itsehän en mene minkään hiirtä isomman elukan lähelle ja sitäpä ihmiset vielä enemmän ihmettelee. Ei riitä kun sanon että tykkäisin joo tulla kattoon teijän villisikaa, mutta en uskalla. "Häh? Mitenniin et uskalla?! Ei tää tee pahaa kellekkään!" Olen saanut lapsuuden traumat, ja pysyttelen niissä youtubevideoissa (ne kissat ei yhtäkkiä hyppää mun syliin sieltä ruudun takaa)

    -Siukku

    VastaaPoista
  11. ite tykkään ihan hirveesti eläimistä, esim. kaneista, koirista ja öö siinä ne ehkä olikin.
    Käärmeet, rotat ja hämähäkit/liskot on sellasia mihin en ikinä koskis :P

    VastaaPoista
  12. ite oon suorastaan ärsyttävän eläinrakas ja meillä on parivuotias parsonrusselikoira ja rakastan sitä yli kaiken <3 kaikki muutkin eläimet on lähellä sydäntä ja luonto myös. erityisesti koirat, mut myös kissat ja hevoset ja jyrsijät, ja olis siistii omistaa joskus joku tarantella tai sellanen terraario-otus :)

    mutta ymmärrän kyllä hyvin sun kantas, en mäkään mee tuputtaa jotain sataa kuvaa meijän koirasta ihmisille jos niitä ei kiinnosta tai jotain, ja mitä sitte vaikka ei pidäkään eläimistä? ei sen perusteella voi ihmisiä jakaa mihinkään sen merkittävämpiin kategorioihin. eläinrääkkääjä ja eläimistä kiinnostumaton on kyl kaks iiihan eri asiaa. koita kestää niitä tyyppejä jotka on ihan ihmeissään kun ei jotkut ehkä tykkää eläimistä ja lemmikeistä samalla tavalla kuin he.

    VastaaPoista
  13. en kestä semmosta tekopyhää '100% eläinrakkautta' HIHI RAKASTAN KAIKKII ELÄIMII. fuck kaikki karvakerät.

    VastaaPoista
  14. mä oon ite ollu kans samoilla linjoilla aina, (siis pienestä asti vaikka landelta oonki ja kaikki kaverit jotain heppahulluja) et eläimet ei kyllä suoraan sanottuna vois vähempää kiinnostaa, ohan jokkut pikkupallerot ihan söpöjä joo, mutta itelleni en kyllä todella ottais mitään elukkaa! nehän haiseekin ihan karmeelle, ainakin koirat... MUTTA meiän äiti otti vähän aikaa sitten itelleen pikku koiranpennun ja nyt oon menettäny ihan sydämeni sille ja oon jopa ruvenu harkitseen oman koiran ottamista! kauheeta :D mutta jotenkin, kun on nähnyt sen kasvua ja kehitystä pennusta asti ja sitä kuinka hitsin kiintynyt se on jopa muhun, vaikka en edes asu samassa taloudessa, niin onhan se aika hellyyttävää. aivopesun makua äipän suunnalta.. no ei, itseasiassa ei meiän mamakaan oo mikään eläinrakas ollu ikinä, mut jossain mielenhäiriössä se nyt meni tekeen tollasen ratkasun :D
    -emma

    VastaaPoista
  15. mitä mieltä oot turkistarhauksesta? Voisitko ite pitää turkista?

    VastaaPoista
  16. Ja samahan pätee vauvoihin tai lapsiin ylipäätään.

    Itsehän pidän lapsista just tasan ton oman (ja parin kaverin kauniisti käyttäytyvän) verran. Muut ärsyttää, ne kitisee ja on kuolasia ja mutasia jne. Mä ymmärrän ihan hyvin, ettei kaikki innostu mun puklaavasta pikkulikasta, joka ensin kuolaa kätensä ja länttää ne sitte porukan silmiin, MUTTA mä otan kyllä monet kerrat itteni kiinni lässyttämästä, kuinka hellantuutelis MINUN vauva on, ai mitenni et haluu sitä puklaa sun syliin uusille hienoille juhlatamineille? O.o :DD
    Hävettää kanssa välistä oikeesti paljonki, ku otan itteni kiinni jauhamasta kuinka minun pikkunen oppi seisomaan,- ja tietenki jauhan lapsettomalle ihmiselle, jota ei hittoakaan innosta mitä mun tyttö on nyt oppinut. :D

    VastaaPoista
  17. täällä ilmoittautuu postauksessasi kuvailema kaikenkarvaisten elukoiden kanssa -läpertelijä tyyppi.myönnettäköön. muttaa, mää taas puolestani tunnen tätä samanmoista vittuuntuneisuutta (mitä tässä siun postauksessa on havaittavissa...) SEMMOSSIS tilanteissa missä jonkuu lähestutun HELLANLETTAS-VAUVAN NYKERÖISTÄ tungetaan sun syliin, lähestulkoon vaa sillä verukkeella, että ku kaikkien naisten nyt vaan kuuluu olla semmossia täydellisiä, vaaleanpunaisia naiseuden perikuvia, että osaa nostella, kannatella, pidellä sylissä, röyhtäytellä, läperrellä ja leperrellä se vauva tainnoksiin, sekä nyppiä karstaa sen haperoituneesta päästä ja tyyliin imetttääkki melkee... anteeksi hirviömäisen pitkä lause, toivottavasti ei menny iha ohi. (ja vihivihinä jos tuosta kuvailemastani aiheesta jos vaan näet tulevan omalt osaltas jutuntynkää niin luen kyllä innolla taas vaiheeks.!) :D pakko sanoo et pidän blogistas totaalisen paljon, ja samaistun aika monessa otteessa (paitsi tässä postauksessa) siun mielen ilmauksiis ! piä toi!

    VastaaPoista
  18. Hahaa bongasin sut eilen Kolmenkulmassa :-D Asun kans Nokialla ja oon tainnukki joskus siitä kommentoida blogiis, ihme et nyt vasta törmäsin suhun kun tää kylä ei kuitenkaan mikään huikeen iso paikka oo :-D

    Ja oli muuten sinänsä hauska sattuma, että just pari päivää sit mulla oli koneella blogis auki kun luin uusimpia postauksia ja poikaystäväni sattui kulkemaan siitä ohi ja naljaili jotain blogien lukemisesta, niin eilen sit poikaystäväni oli mukanani ABC:llä ja rupesin sille selittään et "toi oli se Let's fake it:n Jenni tajuuksä!" Ei tajunnu, katto kuin hullua ja sano ettei ymmärrä bloggaamista... :D:D Miehet...

    VastaaPoista
  19. Mä en voi taas sietää youtube-eläinvideoita! :D siis apua, kuka jaksaa kuvata jotain koiria haukkumassa tai tyylii vastasyntyneitä tipuja?

    No, on siellä varmaan muutamia vähän hauskempiakin! :) Mut ei.

    VastaaPoista
  20. Mulla on vastaava kokemus ihmispentujen kans. :D Paitsi, ettei mikään video nauravasta vauvasta saa edes hyvälle tuulelle, rupee vaan vituttaan. Tiedän, että en todellakaan oo mikään normaali ihminen tämän suhteen, mutta toisaalta se auttaa ymmärtään, ku kaikki ei tykkää minun karvalapsesta. :D Tosin siihen ei riitä ymmärrystä, että jos meille tulee vieraita ja koira menee haistelemaan, niin sanotaan jotain "hyi helevetti..." Siinä vaiheessa tekis jo mieli sanoo, että vittuako tulit tänne, ku tämä on kuitenki tuon koiran koti. Syliin ei meidän 20 kg koiraa työnnetä ja jos se on liian innoissaan vieraista, niin pääsee pihalle jäähylle. :P

    VastaaPoista
  21. ^ Sanoppa muuta kun asiaa. Pistää niin vituttamaan kun anoppi tulee kylään ja saa jatkuvasti pidellä elukoita sylissä kun ne on NIIN hirveitä. Joka kerta pitää erikseen kehottaa että anna sen haistella niin se menee pois, mutta vitut kun pitää alkaa hyppimään ja nostelemaan jalkoja sohvalle (niitä kurasia kenkiä).

    VastaaPoista
  22. Joskus kuulin ku joku kerto, että ei luota ihmisiin jotka ei tykkää eläimistä... =D Koska nää ihmisethän on varmasti kylmiä ja tunnevammasia, vähintäänkin psykoottisia hirviöitä, kun pikku karvaturre ei innosta. Nauratti :D

    VastaaPoista
  23. "Siis mitä, eksä tykkää koirista, eksä tajua kui pal labrarotilleki tehää eläinkokeita ja ne kärsii?" SAATANA SENTÄÄN, missä vaiheessa mä eläinrääkkäystä oon alkanut tukemaan? Mä en vaan halua mitään hurttaa sotkemaan mun kämppää kuolalla ja karvoilla, joistain jyrsijöistä puhumattakaan, jotka ei tee muuta ku nökötä kopissaan. "Meijä värisokeen kadulta pelastetun kissimirrin lempiväri on toi viininpunanen mut purppurasta se ei kauheesti tykkää." Nyt vittu!

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!