HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

maanantai 30. tammikuuta 2012

Jennin poikaystävä

Multa kysellään sikana Petjasta ja meidän seurustelusta, ja oon niihin aika heikosti vastaillu JOTEN nyt yritän mahd. kattavasti vastata niihin yleisimmin kysyttyihin kysymyksiin!

Eli monia kiinnostaa seurustelumme aloituksen ajankohta. Ns. virallinen päivä on 17.11.2008, mutta se on sinänsä kusetusta, koska me ollaan käytännössä seurusteltu huomattavasti kauemmin. En oikein tiä mikä vitun 17.11., mutta samasevväliä. Ja tunnettuhan me ollaan sellaset vajaa 5 vuotta, oikeestaan kesän 2007 jälkeen ei olla oltu viikkoa kauemmin erossa toisistamme. Oksettavaa, mutta totta.

Tutustuminen oli niinkin vitun jännä, kuin yhteisten tuttujen kautta (sitä ennen Petja oli kattellu mun kuvii galtsus ja niin edelleen...) ja lopulta päädyin Peehoon isoseksi riparille kesällä 2007. Siis joo, tää jotenkin menee koko ajan sairaammaks. KYLLÄ, OLIN ISONEN JOKA ISKI PIKKUISEN SEURAKUNNAN LEIRILLÄ! Tai en tiä kuka iski ja kenet, mutta kovin ällö on tämä kuvio. (tämän kaiken lisäksi Petjan konfirmaatiossa olin niin kamalassa krapulassa, että oksensin koko aamun ennen kirkkoonlähtöä? Öö? Petjan mielestä tämä on kovin hauska muisto.)

Kesä loppui, Petja aloitti yläasteen viimeisen luokan (hahahahahaa, junior!) ja itsehän siirryin lukioon. Hurjan 11 kuukauden ikäeromme ansiosta voisin nimittää itseäni puumaksi. NONIIN, asiaan.  Hengasin tasaisesti kaikkien poikien kanssa, mutta Peehoo oli number one ja aina pakit saaneena palasin nuolemaan haavojani hänen luokseen. KYLLÄ, olin todella kurja lunttu. Mutta sitten viisastuin ja jatkuva yhdessähengailu alkoi saada romanttisia sävyjä (kaikki jotka vähääkään meitä pariskuntana tuntee, tietää kuinka saatanan romanttisia me ollaan) ja ei jaksettu lisätä enää joka lauseen perään "me ollaan vaan kavereita"-fraasia.

Sitten se muutti mun luokse (äiti anto sille avaimen ja multa ei oikeastaan edes kysytty... :DDD) , mentiin kihloihin (anteeksi, hän siis kosi minua) kovin romanttisesti ja nyt haaveissa on isompi kämppä, matkustellaki pitäis ja moottoripyörä hankkia. Vauvakin olis kiva.
11. kuukausipäiväämme vietimme Havaijilla ja yhdessä ollaan käyty laivalla ja Virossa ja Lontoossakin piipahdettiin keväällä. Peehoo valmistu viime keväänä (?muistaakseni) ja tällä hetkellä on töissä reippaana poikana.

Mua suoraan sanottuna vituttaa "ei noin nuorena alotettu suhde toimi"-lotina. Mitä vittua? Pitääkö deittailu alottaa 25-vuotiaana, että siitä vois sitten tullaki jotain? Voi vittu sanon minä. En kyllä keksi syytä, että miks me ny yhtäkkiä erottais tai ruvettais haikaileen toiselle puolen aitaa. Ja jos erotaan niin sitte erotaan, turha sitä on etukäteen miettiä ja itkee. Että kaikki seurustelutilastot voitte tunkea perseeseenne, minähän on Peehoosta luovu!!!

Toivottavasti vastasin kaikkiin kysyttyihin kysymyksiin. :D

22 kommenttia:

  1. Itsekin seurustelen tällä hetkellä, ja ollaan oltu yhdessä 5 vuotta :) ja olen 19, sekä asumme yhdessä ja meillä on jo oma koira ! :D että kyllä nuoret suhteetki toimii jos ne saa toimimaan !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. älä muuta sano! ihanaa kevättalvea sinulle ja kullallesi :>

      Poista
  2. hehehe, jos riparilla sattuu isosen ja pikkusen välillä tommosta nii meilläpäin sitä kutsutaan kuormasta syömiseksi :DDD

    ootte ihania! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä tein todellakin niin :DDDDDDDDD hahhaha :D <3

      Poista
  3. Jep, pikkasen pisti ärsyttään kun just yks päivä kaveri kysy, et kauan ollaan seurusteltu ja kun sanoin että 2,5 vuotta (oon siis 17) hää vaan totes että ei usko et ollaan loppuelämämme yhessä. Piristää päivää tollaset letkautukset, että kiitti hänelle vaan... :p

    VastaaPoista
  4. Itekkin oon seurustellu mun murun kanssa koht 2 vuotta vaikka ollaan kummatki vast 16v taino koht 17v :)
    Tosi hyvä postaus, alko naurattaa toi vika lause :D

    VastaaPoista
  5. Eikö se Petja nyt ookkaan intissä, kun sanoit että tällä hetkellä käy töissä? :) vai meinasitko noin yleisesti inttiä lukuunottamatta?

    VastaaPoista
  6. Tilastoille turpaan: mun isovanhemmat SEKÄ isäni ETTÄ äitini puolelta on ruvenneet seurustelee 16-kesäisinä, mun vanhemmat puolestaan 15-kesäisinä, sisko deittaillut saman äijän kanssa 13-vuotiaasta (ovat nyt 21,- tai anteeks, kuukauden päästä) ja minä lapseni isän kanssa 16-vuotiaasta (ja ikää nyt parin kympin paremmalla puolella... :)

    VastaaPoista
  7. "Että kaikki seurustelutilastot voitte tunkea perseeseenne, minähän on Peehoosta luovu!!!"

    Oon sun fani <3

    Ja joo, munkin mies iski mut suoraan riparilta kun oli mun isosena, minä tuolloin 14 ja hän 17... Mutta täytyy muista että sen minkä Jumala on yhdistänyt, ei ihmisen käy erottaminen. ;-)

    VastaaPoista
  8. Ooi ihana! <3 Ja oon niin samaa mieltä tosta "ei noin nuorena alotettu suhde toimi"-lotinasta. :DD

    VastaaPoista
  9. mahtavaa tekstiä! ei voi muuta sanoo! päivän piristys aina:)) loistavalta vaikuttaa myös toi teijjän suhde:)

    VastaaPoista
  10. Mua myös ärsyttää se yleistäminen nuorten suhteista. Ite oon nyt seurustellu vuoden, enkä tosiaankaan oo päästämässä irti Roopesta, eikä hän musta (sorry bitches) koska kaikki on hyvin ja ollaan just niin "täydellisiä" yhdessä. Eli siis suomeksi, me sovitaan toisillemme 100%.

    Mun kummatkin isovanhemmat on ollut yhdessä yli 60vuotta ja toisilla isovanhemmilla ois tullut tänä vuonna 70v hääpäivä (vai mikä onkaan)
    ja vaikka mun omat vanhemmat on eronnu, oli nekin silti yli 15vuotta yhdessä.

    Joten mä uskon rakkauteen ja uskon sihen, että nuorena voi tavata elämänsä kumppanin ja olla hitto vie, hautaan asti yhdessä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kovin pitkään joo roopen kanssa jaksoitki olla.. :D

      Poista
  11. Itsehän olen naimisissa lukiorakkauteni kanssa, meillä on vauva ja koira ja omakotitalo ja kaks autoa JA SILTI kuullaan välillä tota "ette te kuitenkaan oo aina yhessä". Huoh. Ihmiset on ääliöitä.

    Petja on IHANA nimi, jos meille tulee poika niin sen etunimi on Petja. Piste.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi Petja taitaa olla ihan vaan lempinimi..:D

      Poista
    2. Miks Petja olis vaan lempinimi? Ihan oikea miehen nimi se on, jos epäilit lempinimeksi sen takia ettet tiennyt.

      Poista
  12. Se on ihan uskomattoman ärsyttävää kun tullaan louskuttamaan että alle kaksvitosena alotettu suhde ei mitenkään voi kestää avioliittoon ja perheen perustamiseen asti JA että ensimmäinen seurustelusuhde ei voi kestää loppuelämää tai jos kestääkin niin ei ainakaan kannata pysyä siinä suhteessa niin kauan, kun maailmassa on niin paljon muitakin miehiä/naisia. Joo ehkä se 13-vuotiaiden moikkailuun ja hihitellen kädestä pitämiseen perustuva "seurustelu" ei kestä, mutta jos se eka suhde onkin vaikka 20-vuotiaan ja 23-vuotiaan suhde, niin miks vitussa se ei vois tai sais kestää? Ja pitäskö tässä käydä saatana kaikki maailman miehet ja varmuuden vuoksi naisetkin läpi että vois sit päättää kuka on se oikea kenen kanssa rationaalisesti harkiten on järkevintä mennä naimisiin?

    VastaaPoista
  13. Me ollaan aloitettu seurustelu kesäkuussa 07, ja hyvin toimii edelleen. Mulla on jopa kunnia olla mun miehen ihkaeka tyttöystävä, aika söpöä. Meidän vakioläppä onkin se, ku mä oon tehny ruokaa, niin muru hihkaisee onnellisena "Oi rakas! Oot tehny ruokaa! Oot paras tyttöystävä! ...tosin myös ainoa" :D Ja toi loppukommentti tulee antaa silleen leukaa "hieron" ja pohtivalla ilmeellä.

    Ainii ja kyl mä ainakin oon aatellu katella tota viä sellaset 60vee. Naimisiin ollaan menossa marraskuussa :)

    VastaaPoista
  14. Häh, eiks se oo intissä? :)

    VastaaPoista
  15. Ite aloin seurustella poikaystäväni kanssa 13 vuotiaana ja nyt pyörähtänyt vuosia ja ollaan viekin yhessä ja näyttää että tullaan aina olemaan :D

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!