HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

tiistai 17. tammikuuta 2012

kun vihjailu ei auta

Tytöt. Tuntuuko teistä koskaan, että läpinäkyvinkin vihje tai vihjailu ei mene miespuolisen henkilön tajuntaan? Iskä ei tajua useista vinkeistä huolimatta ostaa lempijugurttiasi, poikaystävä ei tajua kuuluvansa pyykkikoneen ääreen tai veljesi ei ymmärrä hakea sua koulusta kaatosateessa? NO EI VITTU IHME! Meidän ämmien ylisalaperäiset vinkit on ku jostain saatanan DaVincin koodista! Joten opetellaanpas suoran puheen jalo taito seuraavan kymmenen kohdan avulla.

Mullon kauheen kylmä, hrrr, mä ihan tärisen = Ota mut kainaloon tai anna ees takkis. Mullon saatanan kylmä!

Pitäisköhän meidän siirtyä tonne makuuhuoneen puolelle.... = Ole hyvä ja harrasta seksiä kanssani.

Tota... toi tuntuu vähä oudolta (tuskainen hymy)... = Ota se käsi pois mun perseestä hyvä ihminen!

Ohhoh, onpas paljon tiskiä. = Olis tosi jees, jos hiihtelisit tonne keittiön puolelle pesemään astioita.

Näyttääpä toi sun jätski hyvältä... = Annas mää vähän lipasen tota sun Eskimoos. Tai mielellään voisit ostaa mulle ihan oman.

No, oli ihan kiva reissu isovanhempiesi luona... = Mulla oli saatanan tuskallista, kun sun  103-vuotias mummosi urkki yksityisasioitani ja tuplasti vanhempi vaarisi puristeli persettäni. Heillä haisi hevosen paska, enkä mielelläni enää viettäisi kokonaista viikkoa heidän luonaan siivoamassa.

Ei mul niinku mikään oo... = Mua vituttaa suunnattomasti tällä hetkellä sinun saamattomuutesi, omat raha-asiani, lapsuuden traumat, tupakkalakkoni toinen päivä ja eräs ikävä muisto yläasteelta, että kiitos vaan, en jaksaisi puhua niistä juuri nyt!

Ens viikolla voitais viettää laatuaikaa. = Me mennään eka Ideaparkkiin shoppaileen yhdeksäksi tunniksi, jonka jälkeen syödään kanasalaattia, tiuskin koko vitun päivän kun en löytänyt viidettä kenkäparia ja illalla sitten katotaan se helvetin Titanic ja sä pidät mua kädestä kiinni.

Taitaa toi Leena-Anelma olla sun mielestä aika kuuma. = Olen helvetin mustasukkainen, kun sä toljotat ton plotkon tissejä jo viidettä minuuttia putkeen tuntematta kylmää katsettani, joka voisi vaikka tappaa. Illalla vedän tästä asiasta kilarit ja kirjoitan Demin keskustelelupalstalle itsesäälikeskustelun.

23 kommenttia:

  1. Yleisin mulla vastaan tullut:
    "ei mua mikään vaivaa" = Mua riivaa ihan vitusti joku mystinen asia ja haluan avautua siitä mutta tahon että kysyt asiaa vielä kaks tai kolme kertaa jotta voit sitten syyttää vaan itseäsi kun kippaan täyslaidallisen angstia naamallesi.

    VastaaPoista
  2. Olikko sunnuntaina kattoos poikaystävääs parolas? Kun ite missasin sen ku olin kipeenä nii harmittaa):

    VastaaPoista
  3. 4 viimesintä kohtaa oli ihan mahtavii ! huutonaurua :D oot paras !

    VastaaPoista
  4. Aivan loistava! :D

    Keksin sulle vitutus-aiheen: SUOMEN LAKI; joka on ihan perseestä! Esim. raiskaajien saamat minirangaistukset, koska "teko ei ollut erityisen julma ja kesti vain alle puol tuntia". VITTU että VITUTTAA!

    VastaaPoista
  5. emsii, mistä tiiät että se on parolassa ;D ja olin mää :) oliko kyllä niin paskanlotinaa että et todellakaan mitään menettäny!! :D

    anonyymi, kiitti kehuista! :)

    Mindy, se on mulla ollu pidempään työn alla, mut yritätn purkaa sen vähän osiin, koska pelkästä laista voisin angstata 5436723958 sivua :D ja kiitti kehuista! :)

    VastaaPoista
  6. Repesin niin täysin tätä lukiessa!

    VastaaPoista
  7. Tämä on liiankin totta :D Mutta kyllä ne miehetkin osaa tätä harrastaa. Oma mikälieneeni tuppaa AINA sanomaan että "jee, saan olla yksin kotona koko viikon" ja tarkoittaa sillä, että "tuus nyt tänne ku kerrankin saataisiin olla ihan kahdestaan ilman että kämppis on seinän takana käskemässä meitä puhumaan hiljempaa"

    Itse taas oon erilaisten tuhahdusten ja vinkaisujen käyttäjä. Niistä sitten pitäis osata tulkita, että mitä mä nyt haluan :D Luulis tosin, että muutamassa vuodessa noi oppis mutta eeeeeehei...

    VastaaPoista
  8. Joo mäki oon siirtyny suoraan puheeseen, ku meni niin vaikeeks niin vaikeeks.. vetastaampa joku tyhmä esimerkki

    m: kumpa joku halais mua ku on vähän kylymäki...
    p: kuka muka?

    en toki puhunut sinusta kulta:)

    VastaaPoista
  9. haha paras postaus aikoihin!! :DD sulla on kyllä sana hallussa!

    VastaaPoista
  10. Täytyykin näyttää tää postaus jätkäkaverille... :D

    VastaaPoista
  11. Toi lista on kuin suoraan mun elämästä! :D Yks mulle tyypillinen on vielä tällänen: "Joo kyllä mä voin tiskata, ei sun tarvii" ja sit kun jätkä istuu sohvalla hakkaamassa Pleikkaa niin kihisen itsekseni raivosta keittiössä. "Siis miksei se tajunnu et mä olisin halunnu kattoo Täykkärit?!"

    VastaaPoista
  12. demiin keskustelemaan vaan :DDD

    VastaaPoista
  13. hihih, me ollaan sitten poikaystävän kanssa joku alienipariskunta, kun poikaystäväni osaa jo suunnilleen katseen pituudesta, huokaisun äänekkyydestä ja käsien puristusvoimasta päätellä mikä mättää ja miksi. :----D
    se kyllä aina sanoo, että oon niin räjähdysaltis tyttöystävä, että pakko opetella kaikki vinkkaukset suunnilleen ulkoa. :----D ainoa mitä se ei vielä älyä, on tuo "mulla on kylmä" -kohta... hmm, menny vähän koulutus pieleen...

    VastaaPoista
  14. Eiiii vitttu kuinka hyvä :DDD Kuten joku tua jo mainitsikin HUUTONAURUA :DDD -tamperelainen

    VastaaPoista
  15. Mun ei tartte sanoo poikaystävälle muuta ku "MAU" sopivaan sävyyn sopivassa tilanteessa niin se tietää heti mitä haluun. Ainaki yleensä. Kääntöpuolena tässä on sitten se että mua kohdellaan toisinaan kuin keskenkasvuista kissaa ja mm. uhataan laittaa parvekkeelle jäähylle jos en oo kunnolla. :D

    VastaaPoista
  16. oo, det stämmer! Det tycker ja också :DD
    Din blog är extra bra, kan du skriva något i svenska?

    VastaaPoista
  17. "Tota... toi tuntuu vähä oudolta (tuskainen hymy)... = Ota se käsi pois mun perseestä hyvä ihminen!" :D:D:D:D repesin! super hyvä blogi sulla!:) mun poikaystävä tosin ymmärtää näitä vihjauksia aika hyvin jo, esim jos kysyn "tekeekö sun mieli karkkia" se tarkottaa että MUN tekee mieli karkkia ja sit poikaystävä ostaa jotain kivaa :--) :D

    VastaaPoista
  18. vittu sä kirjotat hyvin !

    VastaaPoista
  19. Nauran :D:DD oot mahtava!

    VastaaPoista
  20. tää on luultavasti sun paras postaus ! oot upea ! tämän näytän kyllä mun poikaystävälleni :) !

    VastaaPoista
  21. Noi on kyllä niin tuttuja täälläkin :D

    VastaaPoista
  22. Ei vittu :DD Mulla on ollu yks paskimmista päivistä ikinä; oon suunnillee märissy koko päivän, ku jätkäkaveri ei vittu tajua mitään. Mutta nyt hirnun täällä, ku joku humalainen, nii että naapuritki varmaan hermostuu koht. :DDDDDDDDD

    Kiitti päivän piristyksestä!

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!