HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

maanantai 23. tammikuuta 2012

One lovely blog award !


Operaatio Jalokivimeren  Annika heitti mua ihanalla tunnustuksella, jonka pointti on siis seuraavanlainen:

Säännöt:
1) Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän awardin.
2) Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi.
3) Lahjoita tämä sama award 15 blogille/bloggaajalle.

1. En oo satanen oonko kertonu tätä ennen, mutta! Eli siis kun olin kakara, pakastin jouduttiin laittamaan lukkoon jäätelönhimoni takia... No vittuku jätski on hyvää! Aina ku porukat käänsi selkänsä, Jenni nuoli Eskimoo.


2. En oo juonu maitoo useisiin vuosiin lasiakaan, kalaa maistoin 5. luokalla kalapuikon muodossa, makkaraa en oo syöny 9 vuoteen ja en ole ikinä elämässäni keittäny riisiä, koska se on pahaa. Olen saatanan nirso ja monet ruuat ällöttää mua. Kouolussa syön kasvisruokia, koska en luota niihin lihoihin. :DDDD


3. En kestä naisia, jotka hiljaa hyväksyy esim. hakkaamisen himassaan ja itkee sitten muille kuitenkaan tekemättä asialle mitään, koska "haluaa parantaa miehensä rakkaudella" . Voi vittu jos se äijä heittelee sua seinille, se ei siitä parane sun rakkaudella ja myötätunnolla. Ja vaikka se äijä kuinka tois sulle suklaata ja pitäis kädestä, se ei millään tavalla vähennä sen kusipäisyyttä väkivallan hetkellä!


4. Oon kipeenä ja se vituttaa mua aivan suunnattomasti!!! Eikä kukaan esim. piristä mua. Helvetti kakaroitaki aina lellitään ku ne on kipeitä!


5. En oo ikinä koskaan ollu festareilla, koska mua oksettaa ajatus rypeä paskassa ja hiessä kolme päivää ympärikännissä, herätä ryöstettynä jonkun ruokavaunun takaa omasta oksennuksestani JA vielä maksaa useita satasia kys. reissusta. Varsinki ku en jaksa kattoo mitään bändejä yli kahta biisiä.


6. Oon maailman huonoin ylläpitämään sosiaalisia suhteita, koska mulle riittää koulussa istuminen 20 toopen kanssa 6-8 tuntia päivässä. Mua ei yksinkertaisesti vois vähempää kiinnostaa soitella koulupäivän jälkeen kavereita läpi ja hengailla vailla järkevää tekemistä! Hohhoijjaaaaa mikä ajatus.


7. Mun "inttileskeys" (VITTU MIKÄ SANA) keskeytyi ikävästi ja se vituttaa mua hivenen.

JOO EMMÄÄ TIÄ 15 BLOGIA!

5 kommenttia:

  1. Siis ooks tyhmä vai kui en tajunnu 7 kohtaa? Ooks te eronnu vai luovuttiks jätkäs, or what? :D

    VastaaPoista
  2. Hei sä teit tän! Oon ihan samaa mieltä tosta viitosesta, mäkään en oo koskaan ollu festareilla, enkä muutenkaan oo oikein keikkaihmisiä :D

    VastaaPoista
  3. anonyymi, palvelus keskeytettiin toistaseks terveydellissistä syistä :( se ei olis halunnu tulla sieltä pois (saatanan sotahullu) ja mäkin olisin mielelläni sen siellä vielä antanu olla, mutta hyvä näin, ainakin vanha sairaus huomioitiin ekaa kertaa kunnolla!

    Annika mä tein heti! ;D joo mäkään en oo yhtään keikkaihmisiäkään, mitä helvettiä mä kattelen ku muut lauleleee?! okei, Iron Maiden Ratinassa oli huippu, mutta joku saatanan Tiktak jossain Provinssissa, kiittiei! :D

    VastaaPoista
  4. Höhö, meitsinki miäs sai kotihoitoo 2 viikkoo. Makas eka maanantaista torstaihin 40 asteen kuumeessa, parantu ja perjantaina lähetti viestii et pääs sieltä sairastuvasta pois ja nyt ampumaradalle. Menee tunti ja se soittaa et ''en tiiä miks mut mut pistettii kaheks viikoks kotihoitoon :o'' :D niinku sua nyt jotenki kiinnostais, oli vaan hauska tarina kerrottavaks.

    VastaaPoista
  5. Haha muaki vituttaa ku mies tuli sodasta kesken pois:D

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!