HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

tiistai 10. tammikuuta 2012

soittolista a la Jenni

Mulla ei oo nyt YHTÄÄN kirjotusfiilistä, tai on fiilis, muttei inspistä. Avasin just Wordinkin, että jos olisin jotain novellia saanu kasaan, mutta päässä humisi vaan ku vittu tyhjässä tippukiviluolassa. Kai tää nousukiidossa oleva hoitsuopiskelijan ura jänskättää mua niin, että päästä putoo ajatukset kun koulun ovi painuu takana kiinni. No, en tiä. Mutta korvaavana eleenä ajattelin listata teille ehdottomia suosikkikappaleitani kautta aikojen. Ainaki osan. (laittaisin youtube-linkit, mutta eihän tää saatanan runkkumokkula saa aikaseks edes avata Youtubea) Lue ja ylläty. JA RAKASTU!

Järjestys on sattumanvarainen mutta sekava!

1.Samuli Putro - Mitäpä jos
Tää biisi on niin mun häissä! Siis voiko rakkautta kuvailla tän paremmin? Öö ei. S. Putro, olet nero.

2. Aste - Normipäivä
Mullon niin saatanan parhaita muistoja tästä biisistä, että en voi edes kyllästyä. Eihän toi mikään musikaalinen ihme oo, mutta se fiiiiiiilis!


3. Scandinavian Music Group - Vieläkö soitan banjoa
Mä en tiedä miks helvetissä tää biisi on sellanen, että vaikka kuuntelis kymmenen kertaa putkeen, tää ei kulu. Tää ei oo mulle edes mitenkään henkilökohtanen "tää kertoo niin mustaaah!"-biisi, vaan yleisesti nätti ja herkkä. Mitä vittua mä jotain herkkää kuuntelen....


4. Steen1 - Se tunne, jolla ei ole nimeä
Mahtava biisi, siis niin saatanan mahtava! Mulla alkaa aina kurkkua kuristaa ku kuulen tän.  Muistot oi muistot.

5. Nicki Minaj - Super Bass
Tästä biisistä alkoi rakkauteni kyseiseen naisartistiin!

6. Katy Perry - Teenage dream
Jos haluaisin kirkkohäät, se kanttori sais mun puolesta pimputella tätä uruillaan! Jumalauta.


7. Kaija Koo - Vanhaa suolaa
Kaija Koo on niin super ja tää biisi niin helmi! Kun tää tulee soittimesta, Petja sanoo "Jaaha, reggae-Kaija......" :DDDD

8. Petri Nygård - Villi ja vitun vapaa
Onko parempaa bilebiisiä? Ei? Onko Petri about paras? On?

9. Nickelback - When we stand together
Rakkautta ensimmäisestä kuuntelukerrasta. Miten joku VOIS olla tykkäämättä tästä?!

10. Pitbull - Bon bon
Vaikka mä olisin saatana 40 asteen kuumeessa, mun "tanssijalka ei voi olla vipattamatta" (=maailman oksettavin ilmaisu halulle tanssia kännissä, mutta menköön ny).

11. Eppu Normaalin melkein kaikki biisit. Kun olet poissa, Vihreän joen rannalla...

12. POPEDA - UKKOMETSO!
JUMALAUTA!


13. Heikki Kuula feat. Pyhimys - Hasla ei friistailaa
Panisin Kuulan Heikin ääntä jos se jotenkin olis fyysisesti mahdollista ja yleisesti hyväksyttävää.

14. Andy Suonsilmä - Karrelle palanut enkeli
Joo siinä on se suomalaisuuden syvin ääni...

15. Laura Närhi - Salaa yksinäinen nainen
Itsesäälibiisi number one!

16. Miljoonasade - Lelukaupan häät
Mua aina itkettää tää!

17. Juju - Kuuluu mulle
Siis mä en voi yleensä sietää tällasta pössyttelykulttuurimusiikkia, mutta kiitos poikien kanssa vietetyn kesän, tää jäi jyskyttämään tajuntaani... PS. ei kerrota Petjalle, että tykkään tästä. Oon aina valehdellu tän olevan paska. :D

18. Soilwork - Nerve
Jos ei uni tuu, Nerve soimaan ja nukahtaminen on taattu. Joo oon varmaan vähän kipee päästäni...

19. Suomi-iskelmät, esim Sata kesää tuhat yötä, 270 päivää, Soitellaan, Tilipäivä koittaa, Pöytä täyteen...
Aivan huippumusaa niin lenkille ku pussikeitollekin!

20. Nrj top 10 -lista pissismusiikki. "Siis miks nykyään kaikki kuuntelee tollast massamusaa, tollast autotune-paskaa, eikä niinku oikeita artisteja...." No voi vittu! Kai sitä ihminen saa vähä Britneytä ja JVG:tä fanittaa!

Toki mulle uppoo moni muukin biisi, ja varmaan joitain ihan top 10 -biisejä jäi listalta pois. Mutta jos muisti ja naama on ku vanhalla hevosella, niin ei voi kauheesti multa vaatia.


Taidan khy illemmalla ku on paremmin aikaa postata ihan kunnolla, kunhan saan kerättyä mun motivaationrippeet kasaan... Hohhoijjaa...

Ps. mikä on sun suosikkibiisi?

17 kommenttia:

  1. En osaa suosikkibiisiä sanoa mut Popeda on ihan vitun jees

    VastaaPoista
  2. Joskus pari vuotta sit viimeks oon kuunnellu tota lelukaupan häät... Hyvät muistot! <3 Oli ihan unohtunu koko kappale...

    VastaaPoista
  3. toi popedan ukkometso!!! siin on ehdottomasti sitä jotai !
    ps. alkaa pelottaa, kuuntelen aivan samoja biisejä omasta itunesista......

    VastaaPoista
  4. se tunne jolla ei ole nimeä, on joku aivan liian ihana, tuo teiniajan mieleen joka kerta. :D voi niitä aikojaa!

    VastaaPoista
  5. KAIJA KOO!! ♥ sulla oli kyllä tossa paljo muitaki mun suosikkeja, mm. niin ihania muistoja tuova ukkometso :DD

    VastaaPoista
  6. täällä kans yks Eppujen fani!! <3

    VastaaPoista
  7. Vanhaa suolaa on joku aivan mahtava ! Ja When we stand togetherista oon aivan samaa mieltä. Miten siitä voi olla tykkäämättä !?

    VastaaPoista
  8. Ukkometsokin tais tulla mun ja elsan tuparibiisi -listalle ihan vaan sun toiveestas! Jos yhtään oikein muistan ;DDD

    VastaaPoista
  9. vieläkö soitan banjoa <3 yks parhaista biiseistä!
    kuulin sen joskus autos radiosta ni sit se vaa jäi mun päähän enkä saanu sitä pois joten onneks löysin sen sitte ja siitä asti sitä on kuunneltu :D

    VastaaPoista
  10. Kaija Koo on ihan loistava :-) Samoin Nickelbackista oon tykänny aina!

    VastaaPoista
  11. se tunne jolla ei ole nimeä, ah ♥

    VastaaPoista
  12. Hö, aattelin ehdottaa et kirjottaisit inttileskistä ja niitten säälittävästä (mun mielestä :D) yleisestä itkemisestä ja huomionhakusuudesta, mut sit huomasin et omaki pojus lähti eikä välttämättä oo nyt fiilistä kirjottaa tosta :D
    Vai onko? ;)

    VastaaPoista
  13. En ylipäätään tajua mitä vikaa joidenkin mielestä on siinä että tykkää niistä NRJ:llä soivista jumputuksista. Oli autotunee ja sisällöttömät lyriikat tai ei niin mitä sitte jos se biisi kuulostaa omissa korvissa kivalta? Miks se on jotenki häpeän aihe ettei tykkää jostain "taiteellisesti arvokkaasta" musasta?

    VastaaPoista
  14. ihania yhtäläisyyksiä soittolistoiltamme löytyy! luulin kuuntelevani outoa musiikkia ja olevan jotenkin jälkeenjääny musiikkiasioissa...:D

    inttileskipostausta kyselevä anonyymi, sellainen löytyy jo ;) mutta monien mielestä se on rumasti ja inttileskiä halventavasti kirjoitettu (?), että omalla vastuulla... ja vaikka oonki tässä itkua vääntäny ja kikatellu ku vastarakastunu poikaystävän kanssa puhelimessa, olen edelleen samaa mieltä postaukseni kanssa! saatana :D

    VastaaPoista
  15. Rakastutit miut nyt kyllä täysin Samuli Putroon! Ah, suuret kiitokset! :)

    VastaaPoista
  16. Mä en voi sietää Nickelbackia, mutta oonkin kukkahattutäti :D

    VastaaPoista
  17. heikku kuula ft. pyhimys - hasla ei friistailaa, samaa ieltä tosta heikin äänestä <3<3 sanatkin mahtavat kyseisessä kipaleessa !! ja jujun kuuluu mulle ja pidän kyllä "pössyttelykulttuurimusiikista" se on elämän tapa :D .

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!