HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

maanantai 16. tammikuuta 2012

top morkkikset

Mun piti eka paasata mun tän hetken lempivitutusaiheista, eli Putouksen aiheuttamasta angstista (voi vittu! Kukkahattutädit taas päässy irti... iik, Jani-Petteri ei osaa sanoo ärrää! ) ja Suomen armeijasta (turhaa verorahojen haaskausta oksettavaan hierarkia-palvontaan, josta ei ole mitään hyötyä maanpuolustuksen kannalta), mutta ajattelin ottaa vähän lepposamman aiheen, eli naisten suurimpia morkkisaiheita.

1. Ruokamorkkis
Se on ehdoton ykkönen! Vaikka olis kuinka terve päästään ja lautasmalli mielessä, niin kyllä se suruun syöty litran kermajäätelö pistää vituttaan. Sitten miehet totee tyynesti, että kai sitä ny joskus saa vähä jätskiä vetää ja nou hätä, ota karkkia. Joo, sanoppa toi sama mun vihaselle omalletunnolleni...


2. Juomamorkkis
Joko a) eilisillan kännisekoilut vetää vitutusmittarin viisaria kohti uusia korkeuksia, b) jännänväristen drinksujen kappalehinta olikin 15,90 eikä 5,90, tai c) noin viiden tuhannen kalorin edestä juodut sokeriviinalitkut tuli naukkailtua kesken kuntokuurin. Oli kyseessä mikä tahansa edellämainituista (tai kaikki kerralla), viinamorkkis on yks ehdottomasti pahimmista. Se ei helpota, vaikka fyysinen krapula alkaisikin väistyä.

3. Alipukeutumismorkkis
Tää on kans aika paha, tää voi kalvaa useita kuukausia, jopa vuosia. Välillä pilkahtaa mieleen "MIKSI OI MIKSI EN PUKEUTUNUT PAREMMIN SEISKALUOKAN LUOKKAKUVAAN!"-tyylisiä tuskan siivittämiä häpeäflashbackien ja morkkiksien risteytyksiä.  Pienikin juttu (vittuku oli väärät kengät treffeillä saaaaaatanaaaaahh!") voi aiheuttaa moraalista krapulaa uudestaan ja uudestaan. Mitä hienompi tilaisuus ja rumemmat kuteet, sitä pahempi alipukeutumisvitutus. Oikeesti se ei oo pelkkä kevyt häpeä, vaan ihan oikeesti morkkis.

4. Kotityö-läksy-pakkohoitaapian-morkkis
"Mä teen läksyt heti, ku pääsen himaan. No mä teen läksyt heti, ku Salkkarit loppuu. Siis teen ne läksyt heti aamulla. No voin mä tehä ne bussissaki. Vittu mä niitä tehny." ARGH! Tai "Tänään on siivouspäivä. HUOMENNA on siivouspäivä. Tai ehk ens viikko olis parempi, ku on täs vähä kaikkee..." JOO-O.


5. Kokopäiväkoneella-morkkis
"Olishan tänään voinut jotain muutakin tehdä kuin istua 8 tuntia koneella likaisissa verkkareissa ja katsella idiootteja Youtube-pätkiä!!!" on todella tuttu ajatus mielessäni, kun vapaapäivä taittuu iltaan tai koko viikonloppu on menny läppäri sylissä. Voi luoja, miten ihminen voi olla niin saamaton, että lukee jotain Feissarimokia kolmatta kertaa läpi, ettei vaan tarvis nostaa sitä persettä?!

Mistä sulle tulee morkkis, vitutus, huono omatunto tai yleispaska fiilis?

15 kommenttia:

  1. Kohta 5 tulee aivan liian usein. Etenkin nyt kun mies on vaihto-oppilaana ni tulee istuttua koneella ihan liikaa. (Joo siis nytkin mun piti vaa tulla käymään ja oon istunu tässä öö... viis tuntia?) Nyt mä meen tekee jotain muuta. Oikeesti.

    VastaaPoista
  2. munki piti siivota. ja jumpata. ja syödä. ja tehä läksyt. MUTTA... jenni <3 läppäri

    VastaaPoista
  3. AHHH TOI on niin tuttuu :D jenni kiitti oikeesti piristät mun jokast päivää xD ja oot nii samanlaine ku mä !

    VastaaPoista
  4. tällä hetkellä mielessä on kohdat 4,5 !!

    Mihin meni sunnuntai ? Hä ? KONEELLA OLIN JOOO,vittu.
    Huomenna on koulua. Mitä siitä ? Ainiin ne läksyt, no teen ne ihan pia, eiku tän jutu jälkee.. JOO O

    http://littlemagictolifee.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. läksyt on tekemättä. ja vitut mää niitä tee. mulla menee koko lukio ihan päin vittuja ko istun vaan koneella ja selaan tätä sun blogias jo kolmatta tuntia putkeen!!! jenni ja kaikki muut bloggaajat kitoooos teiän takia en saa koskaan ylioppilasjuhlia ja musta tulee sittarin kulmilla pyörivä pummi.

    ja noihin morkkiksiin. multa niitä löytyy. ykkösmorkkis on se etten mää liiku tarpeeks ja saan pia jonku veritulpan ja kolesteroliarvot nousee pilviin. hyvänä kakkosena tulee sit tietenki tää kaikkien rakastama tissimorkkis. mitä vittua mää oon tehny että mulla on näin pienet tissit plaaplaa vittu. morkkista ei suinkaan pahenna se että mua kehotettiin syömään hiivaa tähän pikku vaivaan. tänksdyyyd hei tästä mä tykkään!

    VastaaPoista
  6. Mul on useiten toi 5.... tai ylipäätään se ku ei oo johonki 3 päivään saanu MITÄÄN aikaseks.... ahdistaa jo ajatellaki :D

    VastaaPoista
  7. Juomamorkkis on kyllä ehkä se hirvein omalla kohdallani! Varsinkin siinä kohtaa, kun pitää laskeskella yöllisiä baarikuitteja tai vilkaista sitä tilin saldoa... (Tämä tietenkin vasta silloin, kun fyysiseltä ololta kykenee.)

    Ja - no jaa, tuo neloskohta eli pitäisi tehdä sitä ja tätä ja tuota, muttei vaan saa aikaiseksi, on kyllä lähes jokapäiväistä. :D Opiskeluun liittyvät jutut valmistuvat aina viime tipassa ja armottomalla kiireellä, asunnon siivous lykkääntyy, kunnes tasojen päälle pölykerrokseen voi piirrellä ja hiukset sekä villakoirat nurkissa alkavat oikeasti ottaa päähän. Ja sama kaava toistuu kyllä valitettavasti myös erinäisten virallisempien asioiden hoidossa, kun pitäisi soittaa jonnekin, varata aika tai käydä asioimassa jossakin. Ja nämä tällaiset lykkääntyvät vielä ehkä kaikista pisimpään. :D Voi kun sen saamattomuuden saisi vain joskus karistettua itsestään!

    Pakko todeta vielä, että loistavia kirjoituksia sinulla, Jenni! Olen seuraillut blogiasi alusta asti, mutta kommentoitua tulee turhan harvakseltaan.

    -K

    VastaaPoista
  8. Shoppailumorkkis :-D tulee aivan liian usein osteltua kaikkea turhaa,joilla ei loppujenlopuksi tee yhtään mitään."Mutta kun tää oli niin halpa!!" > tuo on yleisin tekosyy kaikille heräteostoksille..kuinkahan paljon rahaa menee vuodessa kaikkeen turhaan..en halua edes ajatella!

    VastaaPoista
  9. vittu repeen kuj oku kirjotti et tyyliin sun blogin takia meni lukio pilalle :DD hahaahh, mukava homma :D
    yleensä ottaa päähän ihmiset, jotka muuttuu tyhmäksi humalassa. talvella vitunmoinen pakkanen jota pahentaa tuuli. kenkien pilalle meneminen. yksin venaaminen. sanakokeet. exät. idioottimaiset facebook-päivitykset ja sossupummit, jotka ei hae masennukseensa muuta apua kuin huumeet. ihmiset, jotka ei ole kokeneet elämässään juurikaan mitään. aikaiset aamuherätykset. blondien sekopissisten "olen bi ja katsokaa ginabilerättiäni"-blogit.
    :D

    VastaaPoista
  10. eli mulla tulee vitutus, ei morkkista varmaan ikinä :DD

    VastaaPoista
  11. no toi morkkis mikä tulee ku on vaikka koko sunnuntaipäivän dataillu vaikka piti tehdä se äikän tekstitaidonvastaus ja matikan läksyjä..

    nytki piti tehdä matikkaa mutta tulinkin lukemaan uusinta postaustasi, että on kyl nyt jenni sun syytä ettei mulla ole huomenna differentiaaliyhtälöitä oikein ratkaistuina :((((

    VastaaPoista
  12. mun on varmaan pakko nyt hommata penis, en kärsi yhdestäkään yllämainituista morkkiksista :D mutta pahin mikä vetää mut ehkä kuitenkin takaisin naiselliselle pohjalle on osto-morkkis, kun tuli taas ostettua sata uutta paitaa.

    VastaaPoista
  13. Minulla oli ehkä pahin vaatemorkkis ikinä, nimittäin jälkikäteen omasta hääpuvusta. >__< Vieläkin.

    VastaaPoista
  14. mulla on sulle postaus ehdotus tai kerro vihaisista mummoista tai jostai semmosista:D mua niin ärsyttää, olin sunnuntaina uimassa ja potkasin uidessani ihan vahingossa yhtä mummoa ja sit pyysin heti anteeks nätisti mut tää mummo alko räyhää mulle viis minuuttia (!!) ettei se kipu anteeks pyytämällä lähe ja että mun pitäis opettella uimaan.. ja oon 19vuotias, sanoin sille kyllä sata kertaa et anteeks ja pahoittelin ja selitin et se oli vahinko mut ei tää mummo uskonu ja kuunnellu mua:D

    menin iha ällistyneeks ja mietin et miks meitä nuoria käsketään kunnioittamaan vanhoja ihmisiä. kyllä niitä olen kunnioittanukki mutta miks enää jos ne on meitä nuoria tämmösiä kohtaan? tai sillee, menin iha ku se huus mulle uimahallissa kaikkien kuullen, iha ku oisin yrittäny tappaa sen! en tiiä uskallanko enää sinnekkä uimaan mennä.. mut jos sulla on ollu samantapasii jutuja ni voisit hyvi kirjottaa!!

    VastaaPoista
  15. Osu ja uppos, nää kaikki :-------DD Ei helvata sulla on hauska blogi!

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!