HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

lauantai 3. maaliskuuta 2012

galluppi!

Mä en oo tehny tällasta vitun Irc-Galleria-galluppia varmaan pariin vuoteen, joten nyt mun on AIVAN PAKKO päästä tällasen kimppuun!

NYT:
1. Onko isäsi nyt kotona? - Paha sanoo, luulis sen olevan... Ikävä kyllä en kyttää parinkytä kilsan päässä asuvia vanhempiani!
2. Onko sinulla panta nyt päässäsi? - Itseasiassa on! Mitä vittua!
3. Kuunteletko nyt musiikkia? - Emmää, mää katon tota eläinohjelmaa.
4. Paistaako ulkona nyt aurinko? - Todellakin! Aaaa olispa mulla parveke, olisin siä esim. nyt enkä tekemässä tätä säälittävää galtsugalluppia.
5. Onko sinulla hiukset auki nyt? - kyllä!

SITÄ & TÄTÄ:
1. Oletko väsynyt?  - Nojoo, ku pääsin vasta kolmen jälkeen nukkumaan. Oon tällanen vitun kyläluuta.
2. Mitä luulet että tarkoittaa sana 'mañana'? - Kuulostaa viinalta. Otetaas parit  mananat!
3. Koska leikkasit viimeksi kyntesi? - En leikkaa usein, ku mullon niin hauraat kynnet, että ne ei ees kasva. VOISI TOKI JUODA ESIM MAITOA.
 4. Saatko jalan takakautta päähän? - En todellaka, kattokaa mua! Helvetti tällanen hylje lähtee sellasta kokeileen niin morjes...
5. Pureskeletko kynsiäsi? - Ku oon resseissä, niin joitain kynsiä kyllä. Oon vähä lapsellinen.

TULEVAISUUS:
1. Mitä teet tänään? - käyn vähä tuparoimassa ja ja ja ja... no, ilta on avoin.
2. Tuleeko sinusta lattiamuurari? - Mikä vitun kysymys tää ny oli? No tuskinpa tulee!
3. Vaiko leipuri?  - JUUEI! Näkisitte mun sämpylät tai korvapuustit. Kaikki kysyy aina "öö, mitä noi on" mun leivonnaisista.
4. Oletko ikinä haaveillut lentäjän urasta? - Joo, pelkään olla näsinneulassa enkä osaa edes ajaa pyörää, niin voidaan kuvitella kuinka hyvä lentäjä olisin.

TÄNÄÄN:
1. Oletko jutellut tänään tytölle/pojalle johon olet ihastunut? - Joo oon niin tajuttoman ihastunut Petjaan!!
2. Oletko tajunnut tänään jotain uutta? - Että kello on noin ja mää oon näin! Saatana ku on taas kiire, mutta oon niin koukussa tähän galluppiin.
3. Oletko kaivannut tänään jotakin? - RAHAAAAAAAAAAAAAA

VIIMEISIN HENKILÖ:
1 .. joka makasi sängyssäsi? • Petja. Nojoo toi on sen sänky. Toivon, että kukaan ei makaa mun sängyssä, joka on ollu viimeset kaks vuotta kerrostalomme kanahäkissä...
2 .. joka sai sinut itkemään? - Varmaan Petja ku se aina ilkeilee ja varastaa Hello Kittyn ja kiusaa sitä.
3 .. jonka kanssa menit viimeksi syömään? - Petjan kaa oltii romanttisesti Subissa toissapäivänä.
4 .. jonka kanssa menit shoppailemaan? - YKSIN! Rakastan olla yksin kaupungilla ku ei tarvi kattella pissikavereitani jossain Ginan sovituskoppijonossa hikoilemassa. Sori kaverit.
5 .. kenen kanssa olit suihkussa? -  No aika usein oon yksin, mutta joskus seuraani eksyy jos jonkinnäköstä porukkaa. Viimeks olin Paulan kanssa MUTTA ME OLIMME UIMAHALLISSA!
6 .. joka sai sinut nauramaan? - Paula ja Petja nauratti mua eilen aikalailla.
7 .. joka sanoi sinulle rakastan sinua? - Petja tai äiti.
 8 .. joka laittoi sinulle viestiä keskellä yötä? - Eeeeeei mulle kukaa yällä tekstaile ellen oo itekki hereillä.

YLEISTÄ:
1. Lempipaikka - Koti, koti2, kuntosali...?
2. Tatuointeja? - Pikkunen kiinalainen läpäläpä selässä.
3. Mitä pelkäät eniten tällä hetkellä? - Kouluahdistusta maanantaina. Hrrr vittu en halua vielä lopettaa lomaani!
4. Kenestä pidät? - No aika monesta (uskokaa pois), ainakin yli kymmenestä ihmisestä.
5. Pitääkö kukaan sinusta? - Äiti aina valehtelee rakastavansa, muuten onki aika hiljasta...
6. Tykkäätkö olla ihmisten kanssa? - Joskus, vaikka oonki tällanen erakko.
8. Laulu joka soi päässäsi tällä hetkellä? - Se vitun perjantaina hölläillään -paska! AI LUOJA KU OTTAA PÄÄHÄN.
9. Oletko ollut radiossa/tv:ssä? - Olen edustanut Nokian Urheilijoita jossain sporttiohjelmassa <3 <3
10. Oletko ikinä pitänyt henkilöstä joka on kohdellut sinua huonosti? - No eiköhän kaikki koe jossain välissä jotain vastaavaa... Vittu mitä kysymyksiä, alkaa melkein vituttaa.
11. Mikä laulu muistuttaa sinua ihastuksestasi? - Jos Petja on mun ihastus, niin ekana tulee mieleen se Me kuulutaan yhteen, koska Petja on tollanen läskipää. Myös se laulu, mitä Paavo Pesusieni laulaa mennessään innoissaan töihin, kuvastaa hyvin Petjaa aamukuudelta.
12. Mitä sinulla on päälläsi tällä hetkellä? - Oon riettaasti topilla ja Bomber Magazinen aluspöksyillä (joissa lukee perseessä "Warning! Don't try to copy my stunts, I'm a professional!" Kiitti Petja mahtavasta lahjastasi....).
13. Nimeä kolme asiaa jotka teet päivittäin? - Vedän kilarit, syön liikaa, pesen pyykkiä.
14. Paljonko sinulla on rahaa tällä hetkellä? - Joku kuuskybää, että sillai vitun helmee taas...
15. Onko sinulla sukat jalassa? - En harrasta!

VIIMEISET:
1. Viimeinen juomasi juoma? - Teetä ja vettä.
2. Viimeinen lukemasi koulukirja? - viimeks selailin ihmisen anatomiaa ja fysiologiaa Päästä varpaisiin-kirjan avulla... Jee. Suosikkikirjani.
3. Viimeinen ostamasi asia? - Salikortti.
4. Viimeinen katsomasi elokuva? - SAAPASJALKAKISSA 3D!!!

OLETKO KOSKAAN:
1. Käynyt Euroopan ulkopuolella? - Oon Havaijilla.
2. Mitä kaverit merkitsevät sinulle? - No mitä kaverit ny yleensä merkittee! Voi vittu ku kilisee tähän galluppiin.
3. Kuunteletko nyt jotain kappaletta? - EN, KOSKA EDELLEEN KATSON TOTA SAATANAN ELÄINOHJELMAA!
4. Oletko koskaan menettänyt ketään, jota et voi saada koskaan takaisin? - Oon mutta määpäs en sellasia halua edes takasi, hehee! 
5. Missä olet tällä hetkellä? - @hima.
6. Lempikarkkisi? - Sirkusaakkoset on aika kova. Ja makuunin sammakkosuklaa kelpaa myös suuremmissakin erissä.
7. Kaakaota?- Joo, voin ottaa kiitti.
8. Paljon sinulla menee rahaa kerralla kun olet shoppailemassa? - Ei mulla varmaan kerralla paria sataa enempää oo menny, en harrasta jotain vitun shoppailupäiviä, jollon vedetään koko tili sileeks. Mä ostan jotain ku sitä tarvitsen ja piste.
9. Käytkö salilla? - Jep, kolmesti viikossa. Jenni <3 jalkaprässi.
10. Oletko koskaan meinannut kuolla? - No jos ei oteta huomioon mun "oho melkein ajoin kuorma-auton järveen"-kommellusta, niin en.
11. Onko suvussanne ketään julkkista tai rikasta ihmistä? - julkkis löytyy ainaki, rikkaus on sellanen käsite, että en oikein tajua sitä. Onko rikas joku miljardööri vai hä?
12. Kuinka monta autoa perheelläsi on parhaimmillaan ollut samaan aikaan ? - Kolme. Taas jotain suuruudenhulluutta seki oli varmaa.
 13. Kuka lähetti sinulle tekstiviestin viimeksi? - Jutta pyysi tätä valasta lenkille, mutta minun pitää kiirehtää suihkuun!
14. Haluaisiko kukaan muu olla sinä? - Voin aikalailla 100% varmuudella sanoa, että ei todellakaan. :DDDDD


Olipas vitun rentouttavaa.

11 kommenttia:

  1. Päästä varpaisiin -kirja on kans mun lemppari, tykkään niin lukee sitä!! or not.. muutkin koulukirjat oikeen ahistaa

    VastaaPoista
  2. mañana on espanjaksi huomenna :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ^ Olin just tulossa pätemään tosta. :---D

      Poista
  3. Sä oot saanu mut tajuamaa että naistelahtie lukemine on tyhmää, enkä osta niitä enää, mitäs tähän sanot :DDDDD

    VastaaPoista
  4. Ääh en kestä tota kirosanan määrää tässä blogissa :D joojooo tiedetään ettei oo pakko lukee mut ei täs muuta vikaa oo ku noi saatanat ja vitut jotka hyppii silmille tuolta tekstistä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä noi kirosanat on hyvinä painottajina tossa tekstissä. Eikä ne nii haittaa :P

      Poista
  5. Ketä julkkis on sulle sukua?? Olen sairaan utelias....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt sit noi turhat pätemiset vähemmälle kiitos :D

      Poista
  6. Pissikaverit :DDDD HUUTONAURUA :DD
    En oikeesti pysty lopettamaan :D

    VastaaPoista
  7. Tuli muuten tästä mieleen, että kui HELVETIN ärstyttäviä on ne pikkulissut, jotka täyttelee tollasia. Jokasee saatanan kohtaa laitetaa " emt, ei, joo, kyll, ehk" SIIS JOS TEHÄÄ TOLLANE NI EIKÖ NYT VITTU VOIDA VASTATA KOKONAISILLA LAUSEILLA!!? Anteekis tää avautumine, ku tää ei siuhu mitekää liity. Mut silti, ei jumalauta, ku miuta ottaa nuppii ne vatipäät! AAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaa

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!