HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

tyttö ja poika ei voi olla kavereita ilman taka-ajatuksia

...EIKU!?

Mua vituttaa suunnattomasti ihmiset, joilla on sellainen kuvitelma, että tyttö ja poika jotka a) viettävät aikaa yhdessä b) pitävät yhteyttä c) ovat paljon tekemisissä, ovat automaattisesti tyyliin jossain salasuhteessa tai "niil on jotain juttuu"! Ei jumalauta!

Itselläni on miespuolisia tuttuja ja parhaista kavereistakin tuollaisia pippelillisiä löytyy, joten tunnen valtavaa halua hypätä sillalta, kun joku valopää väläyttää "onx teil siis jotain juduu, ku näin teidät kahvil...? Mix sun poikkis ei ollu mukana?"-tyylistä paskaa. Hei haloo? Totta kai mä haluan jokaista, jolla on pippeli ja totta kai jokainen jolla on pippeli, haluaa mua! HEI TOTTA KAI!

Mua ei kiinnosta tilkkaakaan se, että onko mun paras ystävä tyttö vai poika; mun nähdäkseni sukupuoli ei ole mikään vitun rajoite ystävyyssuhteille. Mä en niinku valkkaa kavereita sen perusteella, että mitäs sieltä pöksyistä löytyy, että onkos kyseessä mies- vai naissukupuolenedustaja! Herravittujee, aika jumalattoman rajoittunut täytyy aivotoiminnan olla, että olettaa jotain noin naurettavaa.

Itse nautin suunnattomasti, jos saan viettää aikaa kaksin ystäväni kanssa, siis edelleenkin riippumatta hänen värkeistään. Nähdäkseni autossa/kahvilassa/baarissa/kotisohvallani vastakkaista sukupuolta olevan henkilön kanssa istuminen ei ole esimerkiksi seksiä, irstasta halua, säätämistä, touhuamista, pettämistä, iskemistä, yrittämistä tai vaikka romanttista. Voin vittu pitää vaikka kymmenelle äijälle pyjamabileet jos mua vaan saatana huvittaa! Keltä se on pois!?

Miks mun pitäis siitä kärsiä, että mielenkiinnonkohteeni, ajatukseni ja läppäni ovat helpommin jaettavia miesten, kuin naisten kanssa? Miksi vitussa kenenkään tarvitsisi kuunnella epäilyjä ja jatkuvaa ystävyyssuhteiden diagnosointia vain siksi, että joku on niin helvetin rajoittunut, ettei pysty käsittämään pojan kanssa kahvittelun tai leffahetken onnistuvan ilman valtavaa halua panna?

Kai ny jokanen tajuaa, että mikäs on oikein ja mikäs sitten ei. Ja miks ylipäätään sellasta tarvis miettiä?! Eikö ystävyyssuhteessa ole itsestäänselvää, että mitäs kenenkin kanssa oikein puuhataan? Emmäkä tyttökaverien kanssa ollessa pohdi, että jumaleissön mun täytyy pitää näppini kurissa, tai että naisten saunaillassa oletan kaikkien typyjen himoitsevan mua katseellaan. Vitun lapsellinen ajatus, että "miehen ja naisen välillä on aina kemiaa ja seksuaalista jännitettä!" joo vitusti on seksuaalista jännitettä ilmassa, ku istuu jossain huoltsikalla kahvilla jonkun miespuolisen kaverin kanssa...

Että jos oma kuvitelma on tollanen, niin kannattaa vähän pohtia myös niitä omia ystävyyssuhteitaan...

ps. kuvia kaipaavat, tsekatkaa albumi (meinaan pistelin sinne vähä lisää uusia kuvia!) ;)

34 kommenttia:

  1. must taas on niin kulunutta kuuluttaa että "mä tuun vaan siis niiin paljon paremmin toimeen jätkien ku muijien kaa!!1"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ehkä, mutta ite ainakin voin niin "kuuluttaa". :D jos yksinkertaisesti se asia nyt vaan on niin. :D

      Poista
    2. Mullakin on näin :D tai siis, oliks tässä kyse siitä kuuluttamisesta vai yleisesti vaan väittämisestä? Meinaa vittu, tytöt on sellasia draamaa_kaikesta ja kauheita selkäänpuukottajia, että ihan mielellään sitä viihtyy niiden pippelillisten kanssa

      Poista
    3. nojaa, se on vähän miten kaverinsa valitsee, mun kaveripiirissä ei ainakaa oo yhtää tyttöjen välistä draamaa tai selkäänpuukotusta :D tietty on olemassa niitä dramaqueeneja noin muuten ja paskanjauhajia mut en mä niitä ystävikseni huolikaan. ja toisaalta useat mun tuntemat pojat on ihan sairaan kovia paskanjauhajia, heti kun kaveri lähtee huoneesta niin alkaa jauhanta. mutta nii, eipä pidä alkaa yleistää kumminkaa päin, löytyy varmasti puolin ja toisin :)

      ja itelläni on kaveripiirissä paljon sekä poikia että tyttöjä, yks parhaista ystävistä on myös poika. ja seurustelen enkä nää silti siinä mitään ongelmaa :D joten i feel you jenni!

      Poista
  2. Itsehän olin MIEHEN VELJEN kanssa kaupassa ja heti alko huhumylly pyöriä että oon vaihtanu veljestä lennossa... parasta oli ku oltiin just menossa naimisiin niin nää kylän juorukellot oli sitä mieltä että me mennään nyt sen veljen kanssa naimisiin :D:D:D:D ja ai että, ne ilmeet ku olin miehen veljen JA meiän vauvan kanssa kaupassa. "Ei tää oo se sun mies............?" "Juu ei ku se on sen veli." "Huh minä jo katoin että oot jo vaihtanu miestä." Jaha joo just selevä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. herrajumala... ei voi olla totta... oikeesti just tollasta mä en kestä :D:D:D

      Poista
  3. luoja miten hyvä teksti :---D itteeki rasittaa ku sanoo jollekki jätkälle 'moi' niin heti on kaikki pörräämässä ympärillä että 'onko teillä juttu, hähä onko?!' D::

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti (: no siis älä, uskomattoman ärsyttävää:D

      Poista
  4. Tähän pystyin kyllä samaistumaan ihan täysin! Itselläkin poikien keskellä kasvaneena on tuo kaveripiiri aina ollut pippelipainotteista ja ah sitä kyselyn ja vihjailun määrää mitä siitä on saanut kuulla. Onneksi suurin osa kuvion kuitenkin jo hoksaa ja lopuille tulee vaan naureskeltua :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on niin mahtavaa, kun porukka oikein pääsee vihjailemaan ja miettimään aivot sauhuten, että mitäs mitäs toi ny hengaa nyrkillisen äijiä kanssa!

      Poista
  5. Minä taas oon joutunut todistaan samanlaista ilmiötä mutta niiden poikapuolisten taholta joita oon yrittäny kaveerata ihan vaan kaverimielessä. Turhan tuttu kuvio että tapaan hauskan tyypin, mainitsen onnellisen parisuhdestatukseni sopivassa välissä, jutustelen mukavia, lupaava kaverisuhde tulossa, esittelen tyypin poikaystävällenikin ja olen mielissäni miten hauska kaveri minulla on. KUNNES hauska kaveri alkaa heittää "meille vai teille" -fraaseja, ehdottelemaan suoraan tai kierrellen, laittaen levottomuuksia naamakirjassa. Tässä vaiheessa yleensä muistutan ärhäkästi poikaystäväni olemassaolosta ja alleviivaan kaveriutta ja kun sana _kaveri_ ei mene perille niin on pitänyt heivata yksi jos toinenkin ihminen elämästäni pois. Semmoisten kanssa ei jaksa olla kaveri edes facebookissa.

    En haluaisi olla ahdasmielinen seksuaalirasisti, mutta itselläni lähestulkoon kaikki miespuoliset ystävykset on homoja sattuneesta syystä. Niille sentään uskaltaa olla mukava ilman että ottavat sen jonain kutsuna vähintäänkin sänkyyn -_____-"

    VastaaPoista
  6. ei liity postaukseen, mutta en ymmärrä kun oot antanu sellasen kuvan, ettet olis mitenkään hoikka mutta kyllä kun sun kuvia kattoo niin oothan sää!! ellet sitten vaan oo tosi kuvauksellinen...

    VastaaPoista
  7. Ihan totta... sama homma täällä. Tuntuu että pienemmillä paikkakunnilla olis vielä enemmän tota ongelmaa?

    VastaaPoista
  8. totta, tää on välillä liiankin tuttu tunne! just toi et, jos teidät on nähty jossain yhdessä nii ihmiset on vaatimassa kunnon yksityiskohtia aivan kun jotain erityistä olisi tapahtunut? :D

    VastaaPoista
  9. Mä olen tän asian suhteen kahden vaiheilla. Kun toisaalta mustakin on todella typerää ja rajoittunutta ajatella, että tytöt ja pojat ei voi olla kavereita keskenään. Mutta toisaalta, kun se vaan on biologisesti niin, että vastakkaiset sukupuolet yleensä vetoaa toisiinsa juurikin siinä seksuaalisessa mielessä. Ehkä meillä naispuolisilla henkilöillä se ei tuu juurikaan ilmi, mutten miehistä tiedä. En siis oikein osaa sanoa juuta tai jaata, mutta kyllä se sukupuoli voi vaikeuttaa pelkästään kaverisuhteita, en kyllä ihan usko, että asia on täysin mustavalkoinen ja että se sukupuoli estäisi kaikki kaverisuhteet vastakkaisen sukupuolen kanssa. Todella sekavaa pohdintaa :D

    VastaaPoista
  10. http://www.youtube.com/watch?v=T_lh5fR4DMA

    :D

    VastaaPoista
  11. Mun yks paras kaveri on poika - ja näin pienellä paikkakunnalla + vasta vähä-älysten keskellä yläasteella on nii helvetin kiinnostavaa seurata mun ja mun YSTÄVÄN touhuja. Me ollaan ulkona, käydään kahvilla ja pelataan pleikkaa niillä. Ja sikshän me monesta suusta kuultuna kuulemma seurustellaan. Mulla niin palaa hermot, me ollaan tunnettu eskarista ja me ollaan tosi läheisiä Y-S-T-Ä-V-I-Ä ! Kumpikaa ei tunne seksuaalista vetoa toiseen ja me ollaan kamuja vaan. Mikä siinä on vaikeeta tajuta ? Vaikka me kuinka halataan kun lähetään koulusta/kahvilta/mistä vitusta ikinä, se ei tarkota että meillä on säätöö. Meillä on omat juttumme sitte sielä romantiikan puolella, ja niistäkin me puhutaan keskenää. Me ollaan ku sisarukset, muttakun ei se sinne pieneen pääkoppaan voi painua muuten kun että tässä sitä on, kaksi rakastavaista. VITTU.

    VastaaPoista
  12. ^ ylempään lisään, että leffaan me ei uskalleta enää täällä mennä, olihan joku nähnyt meidät nuolemassa kun viimesimmän kerran sielä käytiin.

    VastaaPoista
  13. just paras aihe keskustella koulun käytäviillä! Arvuutella et kuka on kenenki kaa, siitä jos mistä tulee sitä kuuluisaa äksöniä elämään! Oikeesti niin sairasta touhua! Parhaat kaverit seurustelee ja aina kun niillä on riitaa niin se liittyy muhun, koska muija on taas kuullu jostain tosi luotettavalta lähteeltä miten me aina tyyliin paneskellaan jos käydään yhdessä koulun jälkeen siwassa tai tupakilla:D parasta tässä on se ku voidaa sit sen pojan kanssa naureskella näille huhuille ja huudellaan toisillemme käytäville "kiitos viimesestä hani" tai vastaavaa. Tytöt on tyttöjä ja pojat on poikii;)

    VastaaPoista
  14. A-si-aa! Mun paras kaveri on mies, ja välil korpeaa kans huolella tää "miehet ja naiset ei voi olla vain kavereita yhyy"-ajatusmaailman viljely... MIKSI? :D Mulla on oma rakas poikaystävä, joka kuuluu ainoana henkilönä mun elämässäni Romanttisen rakkauden sektorille, rakkaat ystävät sukupuolineen päivineen on sitten eri paikassa. <3

    VastaaPoista
  15. Mulla on sama! Asutaan pienellä paikkakunnalla niin täällä kaikki tuntee kaikki. Yks mun parhaista kavereista on poika, oon tuntenu sen ykkösluokasta saakka ja nyt tässä viime syksynä kaverini kautta tapasin sen "uudelleen" ja ollaan tultu hyviks kavereiks. Nähdään joka päivä, se käy mun tykönä koneella, mä käyn sen tykönä, kattellaan leffoja, käydään syömässä, ajellaan, soitellaan/tekstaillaan joka päivä. Onneks nyt monet jo tän tietää. Naurettiinkin et varmaan pitäis katutolppiin alkaa teippaan vanhoja koulukuvia ja tekeen ilmotustaululle juttuja et "HUOM! TIEDOKSI KAIKILLE MUTTA.." Vitsillä se kutsuukin mua jo vaimoksi ja mä sitä miehekseni. :D Erosin juuri poikaystävästäni ja odottelin juoruja kuinka nyt olisin vaihtanu miestä lennosta sun muuta. -.- -Sussu

    VastaaPoista
  16. hei tää on niin totta!!! ai kamala et nauroin :D

    ps. mulla ois hyvä postaus ehdotus, nyt kun tää hunger games villitys on päällä, niin musta sun pitäis tehä postaus "tosi faneista" ja kun ihmiset oikeen kilpailee et kenelläs on nyt se harry potter viitta ja kuka on lukenu twilightit ainakin 1000 kertaan ja jonotetaan leffaan sen vitun 5 viikkoa kun pitää nyt todistaa kaikille et ollaan NIIN tosi faneja! ja postataan facebookkiin jok ikinen siihen jutskuun liittyvä kuva ja asia ja puhutaan haltiakieltä muitten fanien kanssa :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ooo joo toi ois nii hyvä aihe oikeesti :DDs sit ku joku tosifaniseurueeseenkuuluva tyyppi sanoo ettei oo käyny kattoo elokuvissa twilight aamunkoita nii heti ollaa sillee ''et sä oo tosifani sitte, mää oon käyny kattoo ne kaikki/oon lukenu kaikki kirjat yms eli mä oon tosifani et sä!'' :DDDDd

      Poista
    2. Mä oon oikeesti huge hunger games- fani, luin kirjat ennen kun se oli mainstream :--D Mut se on ihan totta, et on nähny pelkän ekan leffan ja sitte ollaa nii että härregooood oon fani !!!! Tai sellasta "et sä voi olla fani kun sulla ei oo 59$ maksavaa mockingjaypinssii ja tikettii meidän hunger games- larppiin !" pirun rasittavaa ...

      Poista
  17. Hullu yhdistelmä mutta mä tiedän yhden tytön jolla selvästi on tällänen "tyttö ja poika ei voi olla vaan kavereita" -ajatusmaailma JA pääasiassa miespuoleisista henkilöistä koostuva kaveripiiri. Sitä oli "kiva" kattella yläaste- ja lukioaikoina kun tämä naikkonen halusi olla kaikkien poikien kaveri, ja kaverihan tässä tapauksessa tarkoitti sitten sitä että seksiviittaukset lensi ja tissit ja stringit vilahteli. Minkä lisäksi sillä ämmällä oli hirveä tarve yrittää viedä toisten poikaystäviä.

    VastaaPoista
  18. Tää on niin totta! Itse olin erään kaveripoikani kanssa kahvilla ja tämän lähdettyä omaan bussiinsa HALASIN (APUA???? vaikka minulla on poiCCis) häntä. Joku tuttu oli sitten tämän hetken bongannut ja helvetinmoinen juoruilu ja analysointi lähti käyntiin "OMG näin ku ***** halas yhtä poikaa bussipysäkillä?? Eihän se ollu se sen poikaystävä? :OOOOOOO Näytti aika läheiseltä meiningiltä!!1"
    Siis..... voi vittu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyl mulla napsuis jos mun tyttökaveri halailis muita poikia...

      Poista
  19. onks teil oikeest jotaa juttuu? :D:D

    VastaaPoista
  20. So true toi vtuttaa nii paljon ku kaverit on kaverisuhteit vastaa !

    VastaaPoista
  21. Tiiän et vanha viesti, mut joo:
    Mua vituttaa ihan saatanasti, ku oon tutustunu yhtee poikaa uudesta koulusta ja ollaan nykyää hyviä kavereita.
    No mutta: kaikki, jopa mun vanhemmat, kiusoittelee ja kyselee "Onks teillä jotain juttuu" "Ootteko te yhessä". Oikeesti argh! Täällä ei tarvi ku moikata jotakuta nii teil on heti paikalla "jotai juttuu". Onks sukupuolel väliä? Oikeesti?

    VastaaPoista
  22. Itse en nykyisessä suhteessa alkuun halunnut, että ollaan vastakkaisen sukupuolen kanssa kaveria, koska omassa aiemmassa suhteessa poikaystävä petti yhteisen kaverityttömme kanssa mua silmien edessä.

    Lisäksi tää jätkä oli tehnyt tätä myös aiemmissa suhteissa. Itsellä oli silloin vielä miespuolisia kavereitakin. Sen jälkeen päätin, että nyt riittää. Myös yks oma naispuolinen kaveri petti aina poikaystäväänsä kaveripojan kanssa ja sitä rumbaa jatkui vuositolkulla.

    En tuomitse ketään kellä tää onnistuu, tottakai mies ja nainen voi olla keskenään kavereita, mutta meidän suhteessa se asia ollaan sovittu ja kummallekkin se on ok. Tosin nyt haluaisin senkin asian haluaisin muuttaa niin, että jos tutustuu johonkin tyyppiin niin voi olla kaveri.

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!