HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

maanantai 5. maaliskuuta 2012

vituttavimmat lausahdukset/otsikot mediassa

"mä oon aina rakastanu laulamista"/"mä jo lapsena päätin, et musta tulee laulaja"/"olin alle 4 vee, ku lauloin soppakauhaan ja tiesin, et must tulee laulaja"
Määki ajattelin kakarana, että musta tulee prinsessa ja toisin kävi. Että jospa te Idolsin koelauluihin eksyneet vajakit rauhoittuisitte ja tajuaisitte, että kaikki muutkin kaksmiljoonaa teiniä ajattelee ihan samalla tavalla siellä koelaulujonossa. SE EI OO KATTOKAAS MIKÄÄN UUS LAUSAHDUS!

"...ja mä oon ehdottomasti Suomen seksikkäin kakstuhattamitävaan"
HAHAHAHAHAHAH kukaan itseään arvostava nainen ei lausu noihin sanoihin loppuvaa lausetta tosissaan ja / tai kenenkään kuullen. Kultapieni, ku sää oot tollanen ylimeikattu rimpula, joka luulee, että bombshell-liivit ja irtoripset tekee susta seksikkään...

"Nyt olen kohdannut viimein oikean rakkauden"
Noin sää sanoit viime äijästäski ja tuut sanomaan saman lauseen myös seuraavan ja sitä seuraavan naimisiin huijatun urpon kohdalla. Vielä ku lisäät tohon "ja tunnen itseni kokonaiseksi"- tai "Mauri on saanut minut tuntemaan itseni naiseksi isolla N:llä!" -tyylisen lopun niin vóla, siinäpä vasta aikuinen nainen!

"Äitiys muutti minua"
ÄLÄ, EIHÄ? Että ihan sellanen pikkuasia, ku muksun maailmaan pyöräyttäminen ja kasvatukseen seuraavaksi kahdeksikymmenenksi vuodeksi sitoutuminen MUUTTAIS ihmistä? Ei vittu, mä ku luulin jotain ihan muuta!

"Tulin uskoon"
Meinasin sanoo jotain Aku Hirviniemen tulemisesta muhun, mutta jätän sanomatta. Mutta siis, kuka vitun pässi julistaa lehden sivulla uskoontulemisiaan ja muita hengenasioitaan?! A) ketä kiinnostaa ja B) kenelle kuuluu?


"Aion osallistua missikisoihin ensi vuonna uudestaan"
Älä tee sitä.

"Rakkautemme kestää!"
lue: eroamme ennen kuin ehdit vittua sanoa, mutta sitä ennen järjestämme valtavan hääspektaakkelin, jonka muistelu (hääpukuihin puettuine kyyhkysineen ja lasisine joutsenvaunuineen) aiheuttaa  vielä vuosienkin jälkeen saatanallista myötähäpeää ihmisissä, eikä KUKAAN ENÄÄ KOSKAAN OTA MINUA TODESTA!


"Jokuturhaäijä jättää tehtävänsä!!!!!!"
Mua kiinnostaa aivan tajuttoman paljon, että joku persepanofirman toimitusjohtaja Leo Kuukkeli ottaa ja jättää pestinsä ja tilalle astuu Percelius Mäntynen.

"iPadPodtablettivittumikävaan Lumia Lumituulia N9789 saapuu ensi kuussa Suomeen!"
SE ON JOKU YLIHINNOITELTU PUHELIN, JOLLA VOI TYYLII KEITTÄÄ PUUROA, MUTTA MITÄ SITTEN!? Eiku mun elämä on niin saatanan tylsää, että tärisen 27 päivää himassa, että jee, kohta se uus älypääpuhelin tulee lähimpään Giganttiin!!!

20 kommenttia:

  1. HAHAH toi "...ja mä oon ehdottomasti Suomen seksikkäin kakstuhattamitävaan" !!! Joskus vahingossa törmäsin tollaseen videoon missä joku ylimeikattu yybersuperpushup-rintsikat omistava bimbo sano tollee... ei jumalauta :D nauran vieläki ku ajattelen kuin jotku voi oikeesti vajota NOIN alas! :D

    VastaaPoista
  2. ''VOI TYYLII KEITTÄÄ PUUROA'' aika hyvä puhelin pitää olla :DDD

    /mantelinorsu

    VastaaPoista
  3. ihan paras toi viimone!
    - I

    VastaaPoista
  4. Tä ihan täysin sama on ollu joskus irc-galleriassa silloin joskus tuhat vuotta sitten :D kopsattu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tuskinpa ihan täysin sama on ollut, kun silloin tuhat vuotta sitten käsittääkseni Aku Hirviniemen Uskoon tulemiset ei oo ollu mitenkään kova sana, puhumattakaan Lumiasta, iPadeistä tai muista vastaavista....

      Poista
    2. kuka olis niin vitun vajaa että kopiois jonku galleria-tekstin blogiinsa ja väittäis omakseen ::::D kuitenki suht paljon porukkaa tätäki blogia lukee, että... No, ihan hyvä yritys hermanni ! Ps kyseiseen tekstiin linkki, jos kerran on sama, luulis löytyvän helposti ;)

      Poista
    3. No siis periaatteessahan Fia Nyholm olisi juurikin niin vitun vajaa...

      Poista
    4. Hienoa että näin pienestäkin asiasta voi kilahtaa ja vetää herneet nenään :D

      Poista
  5. voisit tehä postauksen siitä miten vaikka iltalehdessä otsikot on tyyliin "onko tässä maailman hurjin kosimisvideo?" tai "onko seksikkäämpää ilmestystä nähty! katso kuvat!" tai "nyt vilahtaa nänni ja pahasti, Rihanna!"

    aarggh, ja sitte kaikkee muutaki tyyliin että "prinssi daniel kuolonkolarissa" ja kun sen uutisen avaa nii selviääki että ko. henkilö on saanut autoonsa lommon kun ei itse ollut siellä ja kolaroijan mummun kummin kaima kuoli yhtä aikaa sairaskohtaukseen. ihan oikeesti tuntuu että ihan törkeesti väännetään otsikoita että saatais ihmiset lukemaan :Dd

    VastaaPoista
  6. mua naurattaa ku tulin sun blogii ja katoin tota bannerii ja oot just sen näkönen et "moi, enkö oo söpö? mä en tee mitään pahaa..." ja sit ku lukee näit sun juttui nii on "vittu saatana!!! vitun äpärät elämä on perseestä!!" :DDD hahaha ihana

    VastaaPoista
  7. asiakkaat katto vähän hassusti ku REPESIN nauraa töissä ton persepanofirman toimitusjohtaja leo kuukkelin kohalla ::DDDDDDDD PÄIVÄN NAURUT! kiitos <3

    VastaaPoista
  8. oikeesti ei vittu nauroin tälle niiii paljo :DDD

    VastaaPoista
  9. eivitttu :DDDDDdd nää jutut on niiiin hauskoja xDDD iha huippua! älä koskaa lopeta bloggaamista!

    VastaaPoista
  10. hahahah oot loistava ! :D:D ps. näin sut eilen iltapäiväl bussis. mullon kauhee stalkkeri olo ku tuun aina kertoo mis oon sut viimeks nähty mutta tunnetustihan tää Nokia on pieni kylä... :>

    VastaaPoista
  11. "Tulin uskoon"
    Meinasin sanoo jotain Aku Hirviniemen tulemisesta muhun, mutta jätän sanomatta.

    RAKASTAN SUA <3

    VastaaPoista
  12. Just nää ''mä oon aina ollu musikaalinen ja musa on mun elämä ja mun kouluarvosanat oli kaikki nelosii paitsi musa oli kymppi'' jutut. VOI VITTU.

    VastaaPoista
  13. Ei saatana, en muista koska viimeks olisin nauranu ääneen näin paljon yksin koneen ääres. Nää sun jutut on aivan täydellisiä! Huumorilla vaa ni hyvi se menee.

    -susu

    VastaaPoista
  14. " "iPadPodtablettivittumikävaan Lumia Lumituulia N9789 saapuu ensi kuussa Suomeen!"
    SE ON JOKU YLIHINNOITELTU PUHELIN, JOLLA VOI TYYLII KEITTÄÄ PUUROA, MUTTA MITÄ SITTEN!? Eiku mun elämä on niin saatanan tylsää, että tärisen 27 päivää himassa, että jee, kohta se uus älypääpuhelin tulee lähimpään Giganttiin!!! "

    Jenni, _nyt mä voin vihdoin viimein sanoo että rakastan sua :-D Oon niin tulisesti rakastunu suhun että voisin viiä sut vaikka vihille jos se ois tässä maassa laillista ! Nii ja tietty jos toisen pakottamine avioliittoon olis laillista :-D

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!