HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

lauantai 14. huhtikuuta 2012

avoimuuden ylikorostaminen

"Meillä ei oo kullan kans mitään salaisuuksia, salaisuudet ei kuulu normaaliin parisuhteeseen. Mä voin kertoo murulle KAIKEN ja luen sen tekstarit, ei niis voi olla mitään salaista!" 

NO HUH HUH! Siis oksettavimpiin parisuhdekuulutuksiin mun mielestä kuuluu nää "kunnon suhtees ei oo salaisuuksii"-läpäläpät ja täydellisen avoimuuden ylikorostaminen. "Kumppanille pitää pystyä kertomaan kaikki!" Ja minkähän vitun takia?

Jos se on molemmille okei, että kerrotaan sitten saatana pohjamutia myöten kaikki, luetaan toistemme tekstarit ja jokanen saatanan ajatus tuodaan esiin, NIIN OK! Se on mulle ihan sama. Mutta kun usein nää ihmiset olettaa sen olevan joku vitun parisuhteen kivijalka ja toimivan suhteen perusta. Että sellaset pariskunnan osapuolet, joilla on omia salaisia ajatuksia ja tuntemuksia EIVÄT MISSÄÄN JEESUKSEN NIMESSÄ VOI OLLA KYPSÄSSÄ PARISUHTEESSA. Ku kultsulle mä kerron niinku kaiken.

Miksi helvetissä mun pitäisi kertoa kaikki kumppanille? Tai miksi mun ylipäätään pitäisi pystyä puhumaan joka saatanan lapsuustraumasta ja teiniangstin syvimmistä vesistä jossain aamupalalla tai iltalenkillä?! Miksi ihmisillä ei saisi olla jotain OMAA siellä pään sisällä? Mun mielestä on sairasta, että pyritään tuomaan joka helvetin ainoa ajatus myös sen oman vitun ihanan hanipöpselin tietoon? EHKÄPÄ SITÄ EI KIINNOSTA SUN KANIN KUOLEMAN AIHEUTTAMA SURU JA MURHE? EHKÄPÄ SE EI JAKSA KUUNNELLA JATKUVAA ANALYSOINTIA?

Ja miksei saisi olla salaisuuksia? Helvetti mulla on ainakin ihan varmasti jotain salaisuuksia tai omia ajatuksia mielessäni, jotka eivät mun nähdäkseni kuulu sille toiselle pelkästään siksi, että jee me seukataan. Mä tukehtuisin, jos täytyis joka helvetin mielenliikahdus raportoida toiselle! Miten sellanen yliläpättäminen ja jatkuvalla syötöllä kaikesta keskusteleminen tekee parisuhteesta yhtään sen parempaa, ku sellanen jossa ihmisillä on menneisyys, salaisuuksia, ajatuksia, omia juttuja ja henkilökohtaisia asioita?!

Tai nää, joista on okei lukea kumppanin tekstarit, koska "meillä ei oo salaisuuksii ja meillon sama ystäväpiiri ja kaikki on niin vitun yhteistä, että melkein poksahdan!!!"... Voin kertoa, että vaikka mulla ja Petjalla on yhteisiä hyviä ystäviä, hänelle ei kuulu mitä joku niistä mulle viestittää tai toisinpäin. JA MIKSI EDES PIÄISI KUULUA? MIKSI EDES PITÄISI KIINNOSTAA?

Ei jumalauta älkää ihmiset väkisi yrittäkö tunkeutua toistenne mieliin...

9 kommenttia:

  1. voitko kirjottaa/ootko kirjottanu siitä kun poikaystävä otetaan joka paikkaan mukaan tai siitä kun "sori lupasin sulle jo kolme viikkoo sitten että nähään tänään mut oon mielummin ton mun kullan kaa ku ei olla nähty ainakaa kolmeen päivään ja on iksu"<<<<33 oon menettäny niin monta kaveria seurustelulle että olis mielenkiintosta:D ja kerran kun sanoin tosta mun kaverille ku se alko seurustelee ja sillä ei ollu enää aikaa kavereilleen niin siitä seuras mieletön rage ja välit poikki. jhuuu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama homma, hermanni! En oo mun yhtä kaveria nähny ikuisuuksiin ja tämä ei (edelliskerralla ku pyysin) voinu nähä koska ei oo nähny omaa kultarakasmussuaan viikonloppuun(!!!!) ja nyt on "pakko" hengaa sen kanssa 3 viikkoo putkee. Ja sillon kun sen kundikaveri oli poissa ni ei tietenkää voitu nähä. Ja tosiaan sillon jos vähänkin mainitsee että ei nähä tarpeeks ja että viettää enemmän aikaa poicciksensa kanssa, niin hirveet selittelyt ym. Sama toisella kaverilla, ellei vielä paskempi tilanne. Vituttaa lievästi.

      Poista
    2. Minua lähinnä vituttaa minun paraskaveri, joka ei voi olla yhtä viikonloppua erossa poikakaveristaan. Tämä poikakaveri siis on vuotta vanhempi ja on toisella paikkakunnalla nykyää koulussa ja ne näkevät silti jok'ikinen viikonloppu.. Joskus myös viikolla ja kaikki mahdolliset lomat. Noh, minä keksin jonkun helvetin mahtavan idean ja pyydän parastaystävääni tulemaan kanssani jonneki tai että tekisimme jotain mahtavaa yhessä. "No en voi ku en näkis poikakaveriani sitten viikkoon??? Herrajumala miten voit edes ehdottaa tuollaista??"
      Asun itsekin erillä paikkakunnalla parhaasta kaveristani joten me näemme _todella_ harvoin. Silti kun ajattelen kerranki että voidaan viettää jonkun "tyttöjenillan" missä voisimme jauhaa kaiken maailman paskat ja kattoa vaikka pari leffaa tai ihan vittu mitä tahansa niin ei.. Sen on ihan pakko ottaa se helvetin poikaystävä jokaiseen asiaan mukaan. "no en minä siis mitenkään voi olla edes tuntia siitä erossa??"
      Ja sitten tämä vetää kauheat kilarit ku ilmaisen asiasta. Muuten rakastan oikeasti kaveriani, mutta tämä poikaystävä on paskonu minu ja kaverini välejä aika pahasti.

      Poista
    3. Haha voin olla kaverisi :DD vaikka ite olen menossa naimisiin ja asun mieheni kanssa niin tapaan kavereitani kun he pyytävät. Minulla on loppuelämä aikaa olla mieheni kanssa mutta tulisin hulluksi jossen välillä saisi muitakin ihmiskontakteja.

      Poista
  2. musta suhde ei perustu luottamukseen ja avoimuuteen jos pitää lukea toisen tekstiviestit.

    VastaaPoista
  3. Tää on vitun ärsyttävää. siis ei oo totta, mä oon 15 ja törmään ihan yhdessä koulukaverissa, siis 9. luokalla olevassa tytössä tähän. Kännyköitä vaihdellaan ja tekstarit laitetaa puhelimen muistii et toinen saa lukea nuo ja pienimmätkin seikat edellisistä 19 parisuhteesta kerrotaan toiselle, ettei jää kato arvailun varaa. Ku mä oon kyllä harrastanut anaaliseksiä ennen sua ja ottanu poskee, mut me voidaan unohtaa nää jutut kun tiedetään ne toisistamme. Parasta oli, että kun toinen näistä veitikoista oli menny toisen lomalla ollessa pistämää jotakuta bileissä, siitä kerrottiin ihan avoimesti ja tämä toinen puoli antoi anteeksi, koska sehän kerto ihan ite ja pyysi anteex ?! Noniiiin, näin sitä pitää. Onnee tulevaisuutee, jos tää ajatusmaailma säilyy.

    VastaaPoista
  4. tää kuuluu samaan kastiin kun "arvostellaan poika/tyttöystävän kans muiden poikien/tyttöjen ulkonäköjä ja kehutaan jos on hyvännäkönen! se on ihan ok", tai no ite en ainakaan kestäis tommosta tai tämmöstä että luotetaan niin paljon että kerrotaan KAIKKI. mulla ei enää varmaan ois poikaystävää jos tämmösiä noudattaisin :DD

    VastaaPoista
  5. mä en kans ymmärrä tota et "meillä ei oo mitään salattavaa, voidaan lukee toistemme facebook-/teksti-/ymsyms. viestejä ilman lupaa ihihihi". joo, ehkä teillä ei oo salattavaa, mutta esimerkiks ite jos laitan jotain yksityisempää tietoo kaverille viestillä en välttämättä halua et sen kumppani lukee sen. kerran on jo menny yks kaverisuhde puihin kun avauduin mulle aika aroista asioista tekstarilla ja myöhemmin sain kuulla että tän jätkäkaveri on lukenu kaiken.. huhhuh

    VastaaPoista
  6. Tympeintä on se että sille puoliskolle pittää kertua kavereidenki henkkoht asiat ihan vaan koska meillä ei pietä salaisuuksia. Siis vaikka kaverille sanoo että "tästä ei sitte puhuta" niin kappas kun kuitenki sitte se puolisko tietää... voi vittu.

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!